Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član magicus

Upisao:

magicus

OBJAVLJENO:

PROČITANO

546

PUTA

OD 14.01.2018.

Magicus zbornik - IV dio (treći krug prijedloga)

Magicus zbornik - IV dio (treći krug prijedloga)
Nadamo se da će objedinjena lista naslova, koju tek slažemo dati jasniji uvid. Uostalom, ovo nam je tek prvi zbornik, bit će toga još...., možda jedanput napravimo samo zbirku magicus priča...ili.... zbirku magicus poezije....svi i sve može doći na red...Hvala svima koji nam svojim prijedlozima olakšavaju ovo mukotrpno kopanje po arhivi!!!

Hvala svima koji nam svojim prijedlozima olakšavaju ovo mukotrpno kopanje po arhivi!!!

 

pasko  21.03.2010 14:21 h
moj odabir:


1. magicus-nekad i sada

Kategorija: tema mjeseca


2.naš portal

Kategorija: porezija

3.moja anketa

Kategorija: zrnca za razgovor

zadovoljna
(pita paskov vlasnik) ?

   Naš prijedlog:

 

3.moja anketa

Kategorija: zrnca za razgovor

bglavac  20.03.2010 18:31 h Odlučila sam se za dva teksta iz mog dnevnika, a bili su objavkjeni u temi mjeseca:


1. ŠTO JE TO: zavist, oholost ili zloba?

Kategorija: tema mjeseca


2. Proljeće u žutom jaglacu

Kategorija: tema mjeseca

   Naš prijedlog:

 

2. Proljeće u žutom jaglacu

Kategorija: tema mjeseca 

 

 


  Zemlja  20.03.2010 20:40 h


pajaco

1. Mjere i mjerenje

Kategorija: Zanima vas


2. Sloboda ljubavi ili od ljubavi

Kategorija: Zanima vas


3. Sharing

Kategorija: Zanima vas

   Naš prijedlog:

 

3. Sharing

Kategorija: Zanima vas

 



 

  Zemlja  20.03.2010 21:00 h


Zara

1. Melankolija 

Kategorija: priče


2. Maća

Kategorija:poezija


3. Padat će kiše u meni

Kategorija:ostalo 

   Naš prijedlog:

 

2. Maća

Kategorija:poezija

 




  mkrmar  20.03.2010 21:37 h


1.Dragom sinu

Kategorija:poezija



2.Duša

Kategorija: poezija

   Naš prijedlog:

 1.Dragom sinu

Kategorija:poezija

 

 


 

 

  MYLO  22.03.2010 08:35 h


1. jednom izgubljenom prijateljstvu, mom bratu po duši...

Kategorija: Poezija

2.bezimena pjesma

Kategorija: Poezija


3.svemirci, toljage i orasi

Kategorija:  priče

   Naš prijedlog:

 3.svemirci, toljage i orasi

Kategorija:  priče

 


 

angelsfly  22.03.2010 12:31 h
dakle od autora Tigrus predlažem:


1. Život na kolodvoru

Kategorija: Nove teorije


2. Čekićem po kamenu

Kategorija: Nove teorije

3. Nastupio je sumrak duše  

Kategorija: Nove teorije

   Naš prijedlog:

 1. Život na kolodvoru

Kategorija: Nove teorije

 

 

 

 

MYLO  22.03.2010 14:40 h
prijedlog za autora frodo:

1. copy-paste

Kategorija: zrnca za razgovor

2.FRATELO - ZEMLJA JE OVA MOJ DOM !!!!

Kategorija: zrnca za razgovor


3.TRAGOVI

Kategorija: Poezija


4.samo jedna školjka biserna

Kategorija: Poezija

   Naš prijedlog:

 3.TRAGOVI

Kategorija: Poezija




 

MYLO  22.03.2010 14:46 h
mislim da i ovo zaslužuje svoje mjesto (možda sa kajinim "prijevodom" - jedno pokarj drugog?): Qapla


1. BITNI I NEBITNO 

Kategorija: zrnca za razgovor

   Naš prijedlog:

1. BITNI I NEBITNO 

Kategorija: zrnca za razgovor



 

 

pasko  22.03.2010 20:58 h
imam jedno praktično pitanje...kako će se pokriti troškovi za autore koji više nisu na portalu, odnosno koji se nisu sami ni prijavili pa ni ne znamo da li žele sudjelovati ili ne ? možda kvarim početni entuzijazam, ali to će se pitanje kad- tad nametnuti....  

   Naš prijedlog:

@pasko, narudžbe tj.predbilježbe za zbornik slijede...o tome da li žele, mali isječak iz naših pravila:

AUTORSKA PRAVA


Magicus.info – magazin vlasnik  svih vlastitih sadržaja (tekstualne, vizualne i audio materijala, baze podataka i programerskog  koda).  Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela portala, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava Magicus.info – magazina i podložno je tužbi.

Autori priloga zadržavaju autorska prava nad svojim originalnim prilozima, izvan okvira Magicus.info -magazina. Klikom na naredbu «objavi» na Magicus.info – magazin portalu autori priloga daju prava za objavljivanje u Magicus.info – magazinu.

 

 

vajran  22.03.2010 22:06 h

1. LIJEČENJE TRP-METODOM

kategorija: ostale metode

2. SAMO BEZ PANIKE...

Kolumna: vajran

3. O PAMETI I RAZUMIJEVANJU

Kolumna: vajran

   Naš prijedlog:

1. LIJEČENJE TRP-METODOM

kategorija: ostale metode


Nadamo se da će objedinjena lista naslova, koju tek slažemo dati jasniji uvid. Uostalom, ovo nam je tek prvi zbornik, bit će toga još...., možda jedanput napravimo samo zbirku magicus priča...ili.... zbirku magicus poezije....svi i sve može doći na red...

Hvala svima koji nam svojim prijedlozima olakšavaju ovo mukotrpno kopanje po arhivi!!!

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 23.03.2010. 13:14h

    Član angelsflyMerlin2 Od autora graal predlažem: 1. Čista povišena vibracija-vaš cilj 2. Vježbe za izlazak iz tijela 3. Graal govori zemljanima 1
  • 23.03.2010. 13:29h

    Član angelsflyMerlin2 Od autorice zvirko72 1. Odjevenoj u bršljan i makove 2. Čovjek i vuk u meni 3. Možda i ne postojim
  • 23.03.2010. 13:41h

    Član angelsflyMerlin2 Autor BhairavaDeva: 1. Koraci u radu na sebi 2 dio 2. Dramatiziranje ili sindrom očajne domaćice 3. Ja je život sam po sebi
  • 23.03.2010. 13:43h

    Član ivanaMerlin2 sve je to lijepo i krasno, ali moram podsjetiti na ono što je naša marljiva @zemlja rekla na samom početku svog prijedloga: \"Sinoć sam razmišljala nešto o tom zborniku, koji bi kriteriji bili za objavu tekstova u njemu i da bi vjerojatno bio objavljen po jedan tekst od svakog aktivnog autora (jer nas ima puno) pa sam se onako zamislila - ja nikako ne bih voljela da to bude neki moj autorski članak (pa čak ni onaj što je jednom pobjedio u temi mjeseca) niti ljubavna pjesma ili, ne daj Bože, ona što u sebi ima neke naznake strasti. Ono što bih voljela jest da to bude neki tekst koji je osobno meni kvalitetan.\" ... i doista, vjerujem da je potrebno svakog autora čiji su članci predloženi po nečijem prijedlogu ipak potrebno priupitati da li se slaže sa uvrštenjem u ikakav zbornik, bez obzira što znam da tamo negdje piše da objavljeni tekstovi postaju \"vlasništvo\" portala... nadam se da će tako biti i učinjeno, ovo je mjesto na koje ponekad ljudi dođu odjednom izliti neku trenutnu emociju ili posebno stanje duha, nije iskuljčeno da kasnije i požale zbog svoje iskrenosti i spontanosti... nismo svi isti i uvijek jednako odmjereni i promišljeni... jedno je čitati, a drugo je probrati i izdvojiti u nečije ime... ... povrh toga, pasko je u pravu, ne treba pretjerivati u broju tekstova onih koji nisu sami odlučili odabrati...
  • 23.03.2010. 14:36h

    Član heyloveMerlin3 Što je s nama novima? Je li i nama tu mjestu? Ili da se ipak ne guramo... (kao što kažete, bit će još zbornka)
  • 23.03.2010. 15:31h

    Član boris_pecigosMerlin2 Ivana, slažem se s tobom što si napisala. Kad sam danas vidio prijedloge za moje tekstove, poslao sam Iridi mail da ne želim objavu svojih tekstova. Iz nekog, meni nepoznatog razloga, upitala me zašto to ne objavim na portalu već joj šaljem mail. Pa evo, objavljujem to ovdje, iako mi je suludo ne smatrati mail jednakovrijednim načinom komuniciranja i izražavanja želja glede zbornika. No, nimalo mi se nije svidjelo što mi je \"umjesto odgovora\" Irida turnula ovo: \"AUTORSKA PRAVA Magicus.info ? magazin vlasnik svih vlastitih sadržaja (tekstualne, vizualne i audio materijala, baze podataka i programerskog koda). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela portala, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava Magicus.info ? magazina i podložno je tužbi. Autori priloga zadržavaju autorska prava nad svojim originalnim prilozima, izvan okvira Magicus.info -magazina. Klikom na naredbu ?objavi? na Magicus.info ? magazin portalu autori priloga daju prava za objavljivanje u Magicus.info ? magazinu.\" NISAM ZNAO ZA OVO, A DA JESAM, NIKAD, NIKAD NE BIH NITI JEDAN TEKST OBJAVIO OVDJE!!! Konzultirao sam se sa svojom pravnicom i ovako stvari stoje. Ova gore izjava o autorskim pravima je samo paušalna, i daje slobodu Magicusu da ponovno reciklira objavljene tekstove NA PORTALU. Za bilo kakvo PISANO IZDANJE punovrijedan je JEDINO PISANI I POTPISANI AUTORSKO-PRAVNI UGOVOR, s točno definiranim uvjetima i datumom. Ja ne znam, niti bi, u slučaju spora, bilo koji odvjetnik i sudac mogao ustvrditi KADA je Magicus naveo ove uvjete (te ih u bilo kojem trenutku mogao i izmijeniti kako im odgovara!), i zbog toga su NEVAŽEĆI! Uostalom, u uvjetima, čak i da vrijede (a ne vrijede) stoji da Magicus ima pravo raspolagati s tekstovima u Magicus.info - magazinu, ALI NE I U TISKANIM IZDANJIMA! Stoga, Irido, molim te, prestani mahati s tim pravima jer se s njima, kako veli narod, samo rit može obrisati, i to u ovom slučaju - virtualna rit. I evo, da, kad već želiš, ovdje ponavljam javno NE ŽELEIM NITI JEDAN SVOJ TEKST U ZBORNIKU! Hvala
  • 23.03.2010. 15:51h

    Član vajranMerlin5 samo bez panike...
  • 23.03.2010. 17:06h

    Član devetMerlin6 \"NISAM ZNAO ZA OVO, A DA JESAM, NIKAD, NIKAD NE BIH NITI JEDAN TEKST OBJAVIO OVDJE!!!\" ( završen citat ) - ignorantia legis non excusat....kako bi rekli latini...nepoznavanje zakona nije izgovor, u ovom slučaju se odnosi na gornji tekst, ... - toliko puta je na ovom portalu objavljeno i raspravljano o autorskim pravima, da ti se ja sad stvarno čudim, sa ovom gornjom konstatacijom...da si znao, a nisi znao...ne osobađa te nikakve odgovornosti...ako je u pitanju bilo kakva odgovornost... - smiješno malo ..zar ne... - ja nisam odvjetnik portala magicus.info...i ne želim ulaziti u pravne zavrzlame, jer jedan odvjetnik će tumačiti, pravila magicus-a, na svoj način, dok će drugi to raditi na drugačiji način...i evo ti pravne trakavice koje će trajati najmanje nekoliko godina, a o novcima da i ne pričam... - ti si već uvjern da ova napisana pravila ne vrijede apsolutno ništa...od kuda ti to..???..od tvoje odvjetnice...može biti da je ona u pravu...ali ostaje samo na tome da ...\"može biti\"...a isto tako i ne mora biti... - ja koliko sam prijmetio prateči objavljivanje članaka, na protalu magicus, niti jedan autor, nije zaštitio svoj članak, osim autora ...@miska, koji je na kraju svakog svog članka naglasio da je zabranjeno umnožavanje, distribuiranje njegovih radova...ali to je samo napomena...još nije ili ja neznam da li je licencirao svoje radove...no to je druga tema... - u virtualnom svijetu, postoji načini kako se zaštiti, od \"krađe\", kopiranja i tome slično...svojih radova... - iz ovog tvog komentara, jedini zaključak koji ja mogu izvesti je da si došao proliti... žuć...a bože moj ..ako ti je tako lakše, samo daj...jer na način koji pišeš da se s pravilima portala magicus...može obrisati rit, to je degradacija samog portala čiji si bio član, a koliko vidim i još si uvijek,... svih autora, i \"autora\"...na ovom portalu...
  • 23.03.2010. 17:17h

    Član ivanaMerlin2 to je toliko jednostavno, dovoljno je malo obične ljudske uviđavnosti i senzibilnosti... mahati pravima i na silu trpati u zbornik nema ama baš nikakvog smisla... ako se netko nije oglasio da želi da se njegovi radovi uvrste, meni je toliko logično da to pri tome i ostane... a pogotovo ako se bilo kojim načinom javio i rekao da NE ŽELI uvrštavanje... što smo si svi mi ovdje međusobno zapravo ? svakodnevno to redefiniram unutar sebe...
  • 23.03.2010. 17:28h

    Član boris_pecigosMerlin2 Devet, moj komentar upućen je javno Iridi povodom njenog maila gdje je to i tražila. Naravno da si slobodan iznositi svoje mišljenje... a degradacija... nije degradacija portala u mojim riječima kojima branim svoje pravo. Degradacija uvijek dolazi iznutra a ne izvana. Iz zakona o autorskom pravu i srodnim pravima: AUTORSKOPRAVNI UGOVORI Članak 51. Ugovor na temelju kojeg se stječe pravo iskorištavanja autorskog prava (autorskopravni ugovor) mora biti sklopljen u pisanom obliku, ako ovim Zakonom nije drukčije određeno. PRAVO AUTORA NA IZMJENU UGOVORA RADI PRAVIČNIJEG UDJELA U ZARADI Članak 54. (1) Ako se korištenjem autorskog djela ostvari zarada koja je u očitu nerazmjeru s ugovorenom ili određenom naknadom, autor ima pravo zahtijevati izmjenu ugovora radi određivanja pravič ni jeg udjela u zaradi ostvarenoj korištenjem njegova djela. (2) Autor se ne može odreći prava iz stavka 1. ovoga članka.
  • 23.03.2010. 17:34h

    Član boris_pecigosMerlin2 Ivana, opet, slažem se s tobom u potpunosti. No, ovako reagiram jer sam izazvan. A evo citata iz gornjeg teksta (odgovor magicusa na paskovo pitanje) koji pokazuje tko se je postavio kako ne bi trebalo: pasko 22.03.2010 20:58 h: imam jedno praktično pitanje...kako će se pokriti troškovi za autore koji više nisu na portalu, odnosno koji se nisu sami ni prijavili pa ni ne znamo da li žele sudjelovati ili ne ? možda kvarim početni entuzijazam, ali to će se pitanje kad- tad nametnuti.... magicus: @pasko, narudžbe tj.predbilježbe za zbornik slijede...o tome da li žele, mali isječak iz naših pravila: AUTORSKA PRAVA Magicus.info ? magazin vlasnik svih vlastitih sadržaja (tekstualne, vizualne i audio materijala, baze podataka i programerskog koda). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela portala, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava Magicus.info ? magazina i podložno je tužbi. Autori priloga zadržavaju autorska prava nad svojim originalnim prilozima, izvan okvira Magicus.info -magazina. Klikom na naredbu ?objavi? na Magicus.info ? magazin portalu autori priloga daju prava za objavljivanje u Magicus.info ? magazinu.
  • 23.03.2010. 17:41h

    Član boris_pecigosMerlin2 A isti sam odgovor dobio i mailom od Iride. Nek drugi šute, ali ja neću. Muka mi je od takvog nadmenog nastupa. Već sam imao sukoba s Iridom, što je i jedan od razloga zašto sam se odlučio povući. Ne želim služiti interesima nekoga tko ne zna cijeniti i tko se postavlja na gore opisan način (i na način kako sam već pisao u svom oproštajnom članku). Ovo pišem samo jer me opet izazvala i tražila da ovdje nešto kažem. Rekao sam ZBOGOM i lijepo zatražio da NE ŽELIM SVOJE ČLANKE U ZBORNIKU. I vrlo je ružno onda mahati mi pred nosom s tzv. autorskim pravima portala nad mojim člancima (koji su usput, svi objavljeni na mojim web stranicama, s copyright znakom koji Devet traži!).
  • 23.03.2010. 17:43h

    Član ivanaMerlin2 ... znam samo da će uskoro biti godina dana da svakodnevno \"živim\" s ovim portalom i imala sam prilike OSJEĆATI najrazličitije trenutke i raspoloženja ljudi koji su ovamo dolazili i vjerujem da su mnogi ovdje otvorili dušu i da to treba poštovati iznad svega, bez obzira na sve pravne formalnosti...
  • 23.03.2010. 17:45h

    Član boris_pecigosMerlin2 Ja sam se izjasnio, ovdje javno i u mailu Iridi. To je dovoljno. Znam što zakon kaže i da me štiti po pitanju mojih autorskih prava (pa makar trajalo godinama i koštalo!). Postoji zapis o svemu ovdje, a isprintao sam stranicu za svaki slučaj. Nemam više ništa reći osim, da ponovim devetki, DEGRADACIJA DOLAZI IZNUTRA, A NE IZVANA. Hvala i zbogom!
  • 23.03.2010. 18:40h

    Član devetMerlin6 ja brdom ..on šumom..ili obratno... - sad si me natjerao da ja čitam \"Zakon o autorskim pravima\"...i da se bavim pravnim stvarima...mene to ne interesira..ali si me natjerao ...\"Zakon\"...kao i svaki zakon je nedorečen pa tako i ovaj..o kojem ti govoriš, ...odnosno, izdvajaš pojedine članke, citiranog Zakona, koji tebi idu u prilog, a ne citiraš članke, koje eventualno tebi ne idu u prilog...no o tom potom... - tvoje pravo je da ne želiš da se obajavljuju tvoji članci ..u \"Zborniku\"...i valjda će uredništvo to uvažiti...ako smatra da su u pravu onda ćete morati potražiti pravdu na sudu...opet vaše pravo.. - ono u čemu se ne slažem s tobom je to...da svojim komentarom ...doslovno degradiraš sve ostale autore, i \"autore\"..ovog portala...a to je da s \"Općim pravilama možeš obrisati rit...prvo mene osobno to vrijeđa, a da li će još nekog neznam niti me interesira...jer ja sam ta pravila prihvatio i u skladu s njima se i ponašam...ti ih nisi vidio...i dobro..nisi...pa sad eto imaš to šta imaš... - i kako sam veliš..degradacija dolazi iznutra...a ne izvana...???...pa napisao sam...došao si proliti ...žuć...žuć koliko ja znam je ...UNUTRA... - dobro to si napravio, i valjda češ sad biti zadovoljan, smiren ...i t.d... - nemam ti na čemu zahvaljivati...a pogotovo reći zbogom...jer uredno pratiš šta se ovdje događa...
  • 23.03.2010. 18:56h

    Član devetMerlin6 P.S. ..moram ti reći da si mi sad digao živac..kad je trebalo glasati za tvoje slike ulazio sam preko \"proxy\" servera...mislim da sam čak objavio i IP adrese istih da ti podignem rejting, cijeneči te kao člana magicus zajednice... ali sada vidim da si me čisto ljudski razočarao, s ovim ispadima...ili ti ga proljevanjem ...žući...e sad ...ZBOGOM...
  • 23.03.2010. 19:59h

    Član zemljaMerlin2

    @ive

    Kažeš: \"... i doista, vjerujem da je potrebno svakog autora čiji su članci predloženi po nečijem prijedlogu ipak potrebno priupitati da li se slaže sa uvrštenjem u ikakav zbornik, bez obzira što znam da tamo negdje piše da objavljeni tekstovi postaju \"vlasništvo\" portala...\" Pa kako će se izjasniti oni koji više nisu tu, a bili su? Koji su tu, nek se izjasne - ko im brani? Ma, moram reći, na ovoj stranici ima divnih ideja, al kad se krenu provoditi u djelo, uvijek neki problemi, prigovori... sto nejednakih, rekla bi moja baba... Sloga nam je na nivou... uh! Ja sam prelistala članke od nekoliko autora (za neke od njih nisam nikad prije ni čula no svejedno...) čisto da pomognem koliko mogu... jer mogu samo zamisliti koliko je opsežan taj posao. Glava me zabolila i prelistavajući vlastite članke, al sam ipak makar malo pomogla... ne zato da mi se kaže: hvala... ne zbog nikakvog drugog razloga nego što sam, kao dio \"ekipe\" ovdje, htjela koliko - toliko \"dati ruke\". Aj, bolje mi je šutit. Ionako mi je danas čitav dan ... ajme...
  • 23.03.2010. 20:04h

    Član ivanaMerlin2

    @zemlja

    vrlo jednostavno bi se mogli izjasniti - priupita ih se mailom... koliko razumijem mail adresu je svatko od nas prijavio i uredništvo je ima valjda... to bi ujedno bila i dobra prilika čuti kako su ti koji su otišli... naravno, ako nas zanima kako su... no, eto, gle kako ide ta komunikacija... jednom kad je već netko predložio nečiji tuđi članak, po meni je bilo nužno pitati ponovno autora da li je suglasan...
  • 23.03.2010. 20:10h

    Član ivanaMerlin2 nije problem u predlaganju, problem je u usvajanju prijedloga bez da se provjerava kod autora i to je stvar stava prema autorima i prema tekstovima... sad je još jasniji... barem meni...
  • 23.03.2010. 20:11h

    Član zemljaMerlin2 aj, dobro, ive... koliko ima aktivnih članova? četristotinjak... pa nek čekaju svaki mail da se vrati... ovaj će objavit, ovaj neće... ovaj je zaboravio što je to Magicus... ako se netko ne javi... njegovo ne objavit? ma joooj... zašto jednostavno kad može komplicirano? iden ja lipo leć... nek uredništvo samo odluči...
  • 23.03.2010. 20:29h

    Član kajaMerlin5 A zar nije magazin ? magazin ? Samo je magazin postal zbornik zbog izdvojenih posebno dobrih članaka. Pisalo se po papiru ili po ekranu ?. hehehehehe Mi smo dali na ekran, a netko bu to samo prepisal na papir ?i stavil u korice. Ne vidim kakva je to frka?:-))) Pa nije nitko nikoga natjeral na pisanje... :-))) ( kaj sam tako bleskasta da ne razmem :-)))) )
  • 23.03.2010. 20:41h

    Član ivanaMerlin2 kajo, ako niš drugo - netko bu izabral... a tu bi već mogla biti frka ako autor nije zadovoljan baš tim odabranim što bi ga trebalo predstavljati... magazin je magazin i to možda neki od nas ponekad nisu razumjeli... a probrano iz magazina da bi pojedinog autora predstavilo je stepenica dublje... možda je ovo dobra prilika da i o tome nešto naučimo, kako se to inače radi... može li se to bez odobrenja autora ?
  • 23.03.2010. 20:46h

    Član kajaMerlin5 Nije ni čudo što čovjek nije nikada zadovoljan i sretan kad oko ovakvih nevažnih sitnica pravi slona. A dobro ? :-))) ? meni svejedno ? :-))) Reče nam jednom Bog \' sjedite na buretu baruta i paničite što vam muhe zuje oko glave...\'
  • 23.03.2010. 21:00h

    Član vajranMerlin5 primijeniti pravilo br. 4 4. i nogom u tur može biti blagoslov.
  • 23.03.2010. 21:16h

    Član ivanaMerlin2

    pravilo br.4

    na jedan tur dolaze obično dvije noge... puno želje da se dijele blagoslovi, dvostruko manje blagoslovljenih... preferiram druge vrste blagoslova, ali valjda i taj može biti koristan... zašto imam pred očima gomilu nogometaša koji driblaju li ga driblaju ? netko će zabiti autogol i blagosloviti sam sebe, to bih ovom zgodom lako mogla biti upravo ja...
  • 23.03.2010. 21:23h

    Član vajranMerlin5 prijeti ti autogol? primijeni pravilo br. 1 1. samo bez panike
  • 24.03.2010. 00:47h

    Član runovalMerlin4

    Borisu

    Moram priznati da mi nije jasna bit. Osim toga gdje smo mogli potpisati svoj virtualni ugovor? Login je dovoljan za postojanje, a ono što objavljujemo postoji ovdje, a može se čitati ili gledati van članstva, što znači da postoji i drugdje. VEĆ JE PRISUTNO U DRUGIM MEDIJIMA. Trebamo biti svjesni da smo na dobrovoljnoj bazi članovi ove virtualne zajednice. A ako smo pristali na objavljivanje, trebali smo ranije naznačiti da nismo voljni prenositi TO dalje u neki drugi oblik, ono što se objavljuje. Vjerujem da je naša riječ vrijednija od stotinu ugovora. Ostavljaju trpak dojam ove teške napisane riječi danas. A pitam se da li sve što se objavljuje onda ima i svoju težinu, iskrene namjere, ili se radi o valu taštine i hirovitom izbacivanju trenutnih emocija. Čemu onda ovo silno pisanje i objavljivanje ako ne stojimo iza svojih riječi, slika ili iza svoga imena ili nicka !???

SADRŽAJ UPISAO

Član magicusMerlin28 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana magicus dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U TRAVNJU...

TRAVANJ...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Danas ujutro pogledam broj posjetitelja , a ono iznenađenje: 59.009.626 dakle pedesettevetmilijona pregleda. Impozantno. Lp

    26.04.2024. 07:13h
  • Član bglavacbglavac

    dragi ljudi, nemojte zaboraviti ići na izbore. Lp

    17.04.2024. 08:21h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi, kako je prošla pomrčina sunca?

    09.04.2024. 06:53h
  • Član bglavacbglavac

    Dragi magicusi, želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs. Lp

    31.03.2024. 07:20h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    "Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore, i grada ovog sigurnog." Kur'an

    24.03.2024. 19:53h
  • Član bglavacbglavac

    Cvjetnica. Idemo posvetiti maslinovu grančicu. Lijep dan vam želim!

    24.03.2024. 06:34h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Lp

    21.03.2024. 06:56h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info

Magicus zbornik - V dio (poglavlje tekstova nagrađenih u temi jeseca ) Magicus zbornik – siva zona