Odigraj "Tarot DA/NE"

PUTA

OD 14.01.2018.

ŠTO MI GOVORI MOJ SAN? - U SNU MI PRIJETI NABUJALA RIJEKA

kako je počeo ne znam, ali....pojavila sam se na velikoj jedrilici na mutnoj i nemirnoj rijeci, nebo sivo, šuma oko mene i jedrila sam do nekakvog restorana gdje smo se trebali naći na večeri...nije to bila scena nego je potrajalo...borila sam se s vjetrom, zavojita rijeka. došla sam na mjesto...drvena koliba, nešto malo ljudi i čekala sam tamo na nekoj drvenoj klupici ispred restorana i nije ga bilo.

pozdrav,

zovem se t….. i da budem iskrena malo su me zabrinuli pomjovi iz snova koje sam upisala u sanjaricu, pa da te pitam o čemu se radi.vidjela sam na forumu da si ostavila mail....

nešto o meni:možda ti ne treba datum rodenja ali evo ti ga svejedno:27.01.1986,iz zagreba sam.sebe bi mogla opisati kao osobu koja je samostalna.jako volim putovati i jako puno putujem sama i sa avionom.imam više prijatelja van države nego tu. jako sam vezana za more i cvrčke i sve te morske stvari. obično mislim da sam zaljubljena,ali na kraju se ispostavi da je to samo prolazna stvar...makar ima ljudi koji mi jako često ostanu neostvarena želja. ljudi me jako vole i cijene, ali nekako mi nisu bliski i vrlo lako ih mogu maknut od sebe ako shvatim da mi ne pružaju onoliko kolliko zaslužujem...ajmo reći da ih 'procijedim', pa ako uspiju ostat ok, ako ne opet dobro, tako da nemam ljudi za koje bi mogla reći da su mi pravi prijatelji. na faksu mi baš ne ide....nije zato što sam glupa, nego iz lijenosti ili depresije koja me lovi kad se vratim s puta, ali sad sam krenula s ispitima i sve još visi u zraku.tata mi je umro prije '98. a sa mamom imam savršen odnos...mama i moj pas su jedine dvije stvari bez kojih ne bi mogla.

u zadnja 2 dana sam sanjala 2 sna koja se sjećam:

1 san: (ovo ljeto sam otišla kod dečka kojeg znam cijeli život, kad sam bila mala družila sam se s njegovim bratom. stariji je od mene 10 god i nismo se vidjeli 10 god. kliknuli smo i proveli super 15 dana. ništa se nije dogodilo.on jedri i jedrili smo kad sam bila tamo)..

a sad san:

kako je počeo ne znam, ali....pojavila sam se na velikoj jedrilici na mutnoj i nemirnoj rijeci, nebo sivo, šuma oko mene i jedrila sam do nekakvog restorana gdje smo se trebali naći na večeri...nije to bila scena nego je potrajalo...borila sam se s vjetrom, zavojita rijeka. došla sam na mjesto...drvena koliba, nešto malo ljudi i čekala sam tamo na nekoj drvenoj klupici ispred restorana i nije ga bilo.

zadnja scena:  došao je s nekim ljudima (prijateljima) i to je to...drugi dio sna:nas dvoje kod mene doma, moja mama i još neki ljudi...izašla sam na terasu i vidjela helikopter u plamenu kako pada. pao je na crkvu i osjetio se lagani potres...slijedeća scena:mi na dvorištu,na ulici hrpa kola hitne pomoći, sirene, moja mama pruža pomoć ljudima na cesti, a nas dvoje na dvorištu, on mi stoji s ledja i zagrlio me oko struka i smijemo se kao da se ništa ne dogadja.

2 san:

idem na put u prag.sama....znam da je u pitanju prag jer sam imala let zg-dubrovnik ,du-prag. došla sam u dubrovnik i trčala po aerodromu da stignem na let (dugo sam se motala i trčala po aerodromu)...sjećam se da je letio sa gatea 16 koji je kao bio izvan aerodroma. trčanje trčanje i nisam ga našla. izašla sam van i pitala nekog čovjeka u busu (aerodromski bus) dal zna di je to....rekao je malo izvan grada da vozi neke turiste i da me može odbacit....trčanje po gradu: prvo smo prošli pored neke osvjetljene piace-više je ličilo na veneciju...ljudi svugdje, puno svjetla svi dobre volje.bio je mrak.morali smo trčat po nekim kamenim stepenicama gdje je bio kišni i tmurni ljetni dan.turista nije bilo već kad smo došli na pjacu (ne sjećam se da smo uopće izašli iz autobusa)...po tim stepenicama smo ušli u dućan s čajevima.kupili nekakav čaj i otišli u neko dvorište na vrhu stepenica i to je kraj sna....

već u busu sam znala da neću stići na avion jer je bilo još 2 min do polijetanja.....mislim da ne moram spomenut da du nije imao veze s du jer sam bila tamo prije 10ak god i uopće ga se ne sjećam.da ti još kažem da je cijelo vrijeme bio kišni tmurni dan i kroz vožnju u busu. kad se sjećam da sam vidjela lipu (drvo) iz busa, samo je na pjaci bio mrak.

ne znam kako bi ovo protumaćila i ovo je prvi put da tražim pomoć od nekog jer mi se strvarno urezao u sjećanje......

molim te odgovori na ovaj mail......i .........PUNO PUNO PUNO Ti hvala

T…..

1. Rijeka je slika tvog nemirnog života. Imaš problema s fokusiranjem na životne ciljeve, ne drži te mjesto i kao da si sklona nepotrebnim i nepromišljenim rizicima. Tvoj problem je vjerojatno nemogućnost ostvarenja jedne stabilne veze, a u snu postoji i naznaka neuzvraćene ljubavi. Kad stabiliziraš emocije i sve drugo će se stabilizirati. Helikopter u plamenu, kao i vjetar, mutna i nemirna zavojita rijeka, možda najavljuju ozbiljniju duševnu krizu, a možda i ilustriraju tvoje bježanje (poricanje, negiranje, previdi isl.) od oćitih problema s kojima treba prestati igrati tu igru bježanja, cijena bi mogla biti previsoka ako pod hitno nešto ne promijeniš. Pad na crkvu ilustrira neke više zabrane koje te blokiraju.......Iako kažeš da s mamom imaš savršen odnos ona se ipak pojavljuje u tvom snu kao zamjena za sve druge.....svakako je zabrinjavajuće da se u oba sna pojavljuju neki ljudi koji kao da te se ne tiču....možda se ne trudiš dovoljno oko prijateljstava, ona su kao cvijet bez truda i njege ugibaju. Ja osobno ti ne bi dopustila da me „procijediš“ kako si navela da činiš s ljudima oko sebe, to je najbolji način da rastjeraš ljude oko sebe. Iskrenost je jedino ljepilo koje spaja ljude; u prijateljstvu i ljubavi.

2. Ovaj san priča da na zaobilazne načine pokušavaš doći do svojih ciljeva. Mislim da ti ponestaje izgovora (trčanje, trčanje i trčanje), vrijeme otkucava, propuštene prilike, nemaš jasnu viziju šta hoćeš u životu, br 16 nije nevažan, ili ima veze sa tvojom 16-om godinom života i tada nečim propuštenim (prokockanim) ili govori o teškoćama s kojima se sada boriš (1+6=7, težak broj). Moraš svladati neku veliku prepreku (prag), a imaš loše (nerealne) uvide u situaciju, dubrovnik nije dubrovnik, kupljeni čaj možda i sugerira da potražiš neku pomoć. Lipa je sveto obredno drvo kod mnogih naroda, možda je vrijeme da staneš i razmisliš šta hoćeš, na koji način ćeš to ostvariti i baciš se na posao. To je jedini način da smiriš tu jurnjavu i izađeš iz životne konfuzije kojoj se ne vidi kraja......

Evo daraga T….., toliko za ovaj put.

Srdačno te pozdravljam!

Irida

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U OŽUJKU...

OŽUJAK...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

• Član bglavacbglavac

Danas je i Dan očeva. Sretno!

19.03.2024. 08:06h

Danas je blagdan sv. Josipa. Sretan imendan svima koji nose to ime. Lp

19.03.2024. 08:03h

Sretan vam dan žena , drage moje žene. Lp

08.03.2024. 06:52h
  • Član iridairida

a najavili su nam olujno vrijeme..., ali hvala ti, i tebi ugodan dan...:-)))

04.03.2024. 14:15h
  • Član bglavacbglavac

Dragi magicusi,, želim vam lijep , sretan i uspješan tjedan. Lp

04.03.2024. 07:58h
  • Član aliusalius

bglavac ❤️

01.03.2024. 11:58h
  • Član bglavacbglavac

Lijep pozdrav alijus! Drago mi je da si tu.

28.02.2024. 17:45h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSong of SilenceSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiSmart studioHipnoza ZagrebSvijet jogeInfo izlogMagnezij tajne

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info

ŠTO MI GOVORI MOJ SAN? - Sanjala sam: Dvorac, lift i smrznuto meso ŠTO MI GOVORI MOJ SAN? - NEOBIČAN SAN, SOVA U ČAŠI