Odigraj "Tarot DA/NE"

DRUGO PUTOVANJE

Aleksandar Gavrilović

Utorak, 23.5. 1972.

U 12 sati krećem na put  za Hamfleur u  Francuskoj  radi ukrcaja na brod ‘’Canalgrande’’ . Putujem do Pariza avionom iz Splita za  Zagreb Jatovom karavelom  a iz Zagreba za Pariz AIR-busom. Avion kasni 70 minuta i umesto da krenemo  u 13 avion polazi u 14,10. Do aerodroma idem  sa Kolarevićem ,on me vozi  sa svojim fićom. U Zagreb stižemo u 14,45 a avion za Pariz polazi  u 16,25. Čekam na aerodromu da mi vreme što prije prođe. U Pariz na aerodrom Orli avion stiže u 18,20 a zatim idem taksijem  do železničke stanice St. Lazar  odakle imam voz za Homfleur. Voz imam sutra u 8,05 zato ostajem spavati u Parizu  u jednom dosta lošem hotelu. Soba košta 28F. Oko 23 sata idem  taksijem  do Ajfelovog tornja  ali je kasno i sve je zatvoreno. Vraćam se u hotel na  spavanje.

Srijeda 24.5

Portir me  budi u 7 sati, spremam se  i odlazim na stanicu koja je tu u blizini. Uzimam kartu do Komfleura a ona stoji 32F. Voz ide do Lisexa a zatim autobusom  do luke. Vozom idem 1,30 minuta a zatim autobus polazi za Homfleur  u 9,45. U Homfleur stižem  u 10,30 sati. Cesta je dosta dobra. Vozimo se pored zelenih polja  i šuma sa kojima je ovaj kraj bogat. Oko 12 sati javljam se agentu ali brod Canalgrande  nije tu u luci nego će stići tek u subotu 27.maja. Agent  nas smešta u jedan nazovimo ga  hotel  tj. oni ga tako zovu a to je kao kada bi kod nas u Splitu svi oni koji izdaju sobe imali pravo na firmu hotel.

Četvrtak 25.5.

Ustajem oko 8 sati , doručak pa šetnja po gradu. Ručak je u 13 sati . Zatim spavanje do 17 sati a zatim večera pa opet šetnja gradom . Grad je  dosta lep  ali uz one gužve kakve vladaju po jugoslavenskim gradovima

TROŠKOVI PUTOVANJA SPLIT-HOMFLEUR RADI UKRCANJA NA BROD ‘’CANALGRANDE’’

- TAKSI SPLIT AERODROM

-PUTNIČKI SERVIS NA AERODROMU       2
-AVIONSKA KARTA SPLIT-PARIZ USA$     97

-VOZ PARIZ-HOMFLEUR                             6

Petak 26.5.

Posle doručka šetnja, pa onda ručak, agent nas obaveštava  da će taksijem da nas prebaci u luku San Malo koja je južno odavde  za nekih 300 kilometara. Spremam stvari i taksijem  ‘’Sitroen DS’’ krećemo za San Malo  u 14,30. Šofer vozi preko 110 kilometara  a negde i preko 150. U San Malo stižemo  u 17,15 i tu nalazimo brod Canalgrande, ukrcavamo se na njega ja , upravitelj stroja i elektičar. Javljamo se zapovjedniku , on nas obaveštava  da su dosadašnji upravitelj , prvi oficir i električar otišli sa broda u 16 sati.

Brod isplovljava iz San Malo za Homfleur u 20,10. Vozimo po dosta jakom moru . Brod nije veliki pa nas dosta valja tako da se opet nije moglo spavati.

Subota 27.5

Oko 10 sati brod dolazi pred luku Homfleur  na sidro jer u luku ne možemo  ući nego tek naveče. More je dosta valovito  te nas jako valja . Naveče u 20 sati  dižemo  sidra i uplovljavamo u luku  iza 22 sata. Hrana nije loša: ručak-juha , lešo govedina sa slanim krumpirima, jabuka, večera- pasta sa mesom i gulaš, naranča.

Nedjelja 28.5.

HONFLEUR

Ustajanje u 7 sati. Dan je nedjelja i ne  radi se. Pospremam svoju kabinu koja nije loša ali je užasno prljava kao da je u njoj bila svinja a ne ljudi i to Jugoslaven.

Ponedjeljak 29.5.

Radovi u stroju, iskrcavanje tereta. Vreme  dosta loše i hladno.

Utorak30.5

HONFLEUR

Radovi u stroju  i priprema stroja za isplovljenje za RUAN. Iskrcava se teret

Oko 22 sata isplovili za RUAN, vreme  dosta hladno.

Srijeda 31.5.

RUAN

Uplovili u luku u jutro u 4 sata radi ukrcaja tereta za Afriku. Pisao pismo kući  te ga poslao po kuharu

Oko 18 sati treba da isplovimo za Afriku

Iz  Ruana isplovili u 22,30 sati . Ujutro oko 5 sati izašli smo iz rijeke Sene u Atlantik.

Četvrtak 1.6.

ATLANTIK

Vozimo po  tihom  i blagom moru ali je vreme vrlo hladno, oblačno bez sunca. Okolo svuda po 5 , 6 brodova na vidiku. Posle ručka uređujem svoju kabinu od prašine i prljavštine a u 16 idem u smenu.

Petak 2.6.

BISKAJSKI ZALIV

Plovimo Biskajskim zalivom  koji je čudom i srećom tako miran  da je ugodno ploviti. Pogon me dobro služi. Posle ručka opet malo uređivanja  kabine. Zatim malo odmora  a u 16 sati u službi u stroju. Sa mnom je u službi  i mazač  Uišell, crnac iz Dakra star oko 20 godina, vrlo dobar mladić

Subota 3.6.

I danas plovimo Biskajskim zalivom ali više nije more mirno već nas valja  dosta jako i to bočno tako da se ne može spavati ni odmoriti. Iz Biskaja izlazimo tek večeras oko 17 sati a zatim plovimo pored obale Španjolske.

Nedjelja 4.6.

ATLANTIK- (ŠPANJOLSKA)

Plovimo Atlantikom pored obale Španije i Portugala. Vreme oblačno a more valovito

Ponedjeljak 5.6.

ATLANTIK

Plovimo Atlantikom prema Africi, more valovito a vreme oblačno i hladno. Vožnja i rad strojeva normalni. I danas sam uređivao svoju kabinu.

Utorak 6.6

Plovimo Atlantikom  prema Kanarskim otocima gdje ćemo stići sutra oko 12 sati.

More valovito i dosta ljulja brod a vreme je oblačno i sveže ali ipak toplije nego pored Španije i Francuske.

Srijeda 7.6.

ATLANTIK

Plovimo pored obale Afrike i između  Kanarskih otoka, desno nam  ostaje Los Palmos, turistički grad na Atlantiku. More je valovito a vreme oblačno i hladno.

Četvrtak 8.6.

Danas je  osmi dan kako brod plovi  po uzburkanom Atlantiku  tako da se teško može spavati i odmoriti. Jutros kada sam čistio i uređivao kabinu našao sam ribu  veličine oko 20 centimetara koja je uletjela kroz prozor, čudno zar ne . Pogonski strojevi služe dobro . Od danas je i voda ograničena tako da se može dobiti  samo tri puta dnevno. Vreme je jako loše, puše jak i hladan vjetar

Petak 9.6.

ATLANTIK

Plovimo pored obala Afrike  prema Dakru, vreme užasno dosadno provoditi na brodu. More dosta valovito , stalno ljulja  i nikako da se naiđe na bonacu. Oblačno i vjetrovito. Kabinu nikako da očistim,  uvek je prljava i puna prašine.

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U TRAVNJU...

TRAVANJ...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

• Član bglavacbglavac

dragi ljudi, nemojte zaboraviti ići na izbore. Lp

17.04.2024. 08:21h

Dobro jutro dragi magicusi, kako je prošla pomrčina sunca?

09.04.2024. 06:53h

Dragi magicusi, želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs. Lp

31.03.2024. 07:20h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

"Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore, i grada ovog sigurnog." Kur'an

24.03.2024. 19:53h
  • Član bglavacbglavac

Cvjetnica. Idemo posvetiti maslinovu grančicu. Lijep dan vam želim!

24.03.2024. 06:34h

Dobro jutro dragi magicusi. Lp

21.03.2024. 06:56h
  • Član bglavacbglavac

Danas je i Dan očeva. Sretno!

19.03.2024. 08:06h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info