Odigraj "Tarot DA/NE"

Aleksandar Gavrilović

Utorak 1.8. 1972.

SREDOZEMNO MORE - GIBRALTAR

Danas polovimo Sredozemnim morem prema Gibraltaru kojeg ćemo proći oko 17-18 sati a zatim ćemo ući u Atlantski ocean. More je bilo mirno do 12 sati a zatim su nastali  valovi i to od jakoga vjetra što je duvao. Vreme je bilo sunčano i toplo.

Srijeda 2.8.

ATLANTIK

Od sinoć plovimo Atlantikom prema Dakru. Oko 4 sata ujutro počeli su bočni valovi tako da se brod ljuljao i to je trajalo sve  do naveče oko 20 sati kada su se smanjili jer su nam sada valovi po krmi. Vreme je bilo oblačno i vetrovito.

Od sinoć se jako loše osjećam a danas osjećam bolove u levom uhu, u grlu sa leve strane i cela mi  je leva strana  utrnula, levi obraz je tako utrnuo  da sam se jedva obrijao, levo rame, ruka i rebra, cela lijeva strana mi je jako slaba ali se služba mora odraditi jer nema zamjene.

Četvrtak 3.8.

ATLANTIK

Plovimo po malo valovitom moru. Vreme lepo i toplo ali ne i vruće već ugodno sveže. Temperatura mora 2o stupnjeva C a zraka 25 stupnjeva. Oko 24,00 prošli smo pored Kanarskih otoka . Zdravstveno stanje je malo bolje ali još uvijek osjećam  bolove u uhu i grlu a leva strana mi je utrnula.

Petak 4.8.

More malo valovito, vreme lepo i toplo. Temperatura mora 20 a zraka u 12 sati je bila 25 stupnjeva C. Danas smo prošli 23 stupanj sjeverne širine tj prešli smo sjevernu obratnicu i uplovili u trope.

Subota 5.8.

ATLANTIK

More valovito ali su valovi po krmi pa ne valja brod puno. Vreme oblačno i toplo.

Nedelja 6.8.

Plovidba je normalna po malo valovitom moru. Vreme lepo i toplo, služba normalna.

Ponedjeljak 7.8

ATLANTIK

More malo valovito, vreme lepo ali ima oblaka, toplo i vruće. Večeras  oko 18 sati  uplovili u senegalsku luku  Dakar radi iskrcaja tereta. Neveče izašao sam u grad . Grad je super moderan za afričke uslove ali je vrlo velika skupoća kada se preračuna kurs dolara u senegalske franke i tada usporedi sa dinarskom vrednošću.

Utorak 8.8.

Dakar

Jutros sam radio u stroju na glavnom motoru do 11 sati. Brod  iskrcava teret  i poslije podne ćemo isploviti za Lagos ili Dahomej. Vreme je toplo, sparno i vruće.

Oko 16 sati isplovili smo prema Lagosu

Srijeda 9.8.

ATLANTIK

Danas  se osjeća prav a tropska  klima. Vruće je i užasno sparno. Vreme je lepo i sunčano, more malo valovito.

Četvrtak 10.8.

More malo valovito ( mrtvo more) a vreme oblačno sa povremenim sunčanim pauzama. Toplo i sparno.

Petak 11.8.

ATLANTIK - GVINEJSKI ZALIV

Vreme oblačno i kišovito, toplo i sparno. More uznemireno sa  velikim mrtvim  valovima koji nas puno ljuljaju bočno.

Subora 12.8.

Plovimo po dosta valovitom moru. Vreme oblačno i kišovito ali dosta toplo i sparno. Valovi su dosta veliki i puno ljuljaju brod.

Nedelja 13.8.

ATLANTIK- GVINEJSKI ZALIV

More bonaca , sa mrtvim valovima. Vreme vedro i toplo.

Ponedjeljak 14.8.

More malo valovito, vreme lepo i toplo. Danas sam vidio jednog morskog psa.

Utorak 15.8.

LAGOS - NIGERIJA

Jutros u 8 časova uplovili u luku Apapa LAGOS- NIGERIJA radi iskrcaja tereta  soli. Vreme lepo i toplo  ali ne i previše vruće. Čim  smo pristali  more crnaca nagrnulo je na brod nudeći razne nacionalne suvenire ili nude razne usluge ili traže da se ukrcaju na brod radi zaposlenja.

Srijeda 16.8.

LAGOS- NIGERIJA

Rad na glavnom stroju od 7 do 16 sati. Vreme lepo i toplo.

Četvrtak 17.8.

LAGOS - NIGERIJA

Rad u stroju od 05 do 12 sati. Vreme lepo i toplo.

Petak 18.8.

Rad u stroju od 8 do 12 sati. U 14 sati isplovili iz Lagosa za  KOTONOU  u DAHOMEJU. Jedva sam čekao da odem iz ovog užasnog smrada i prljavštine kao i od silnih muha

Na veče oko 20,30 sati  stigli smo ispred luke COTONOU i usidrili se jer nismo mogli odmah ući u luku. Vreme lepo i toplo.

Subota 19.8.

COTONOU - DAHOMEJ

Danas smo  celi dan  na sidru pošto u luci nema mjesta. Vreme je lepo i toplo ali ne i vruće, taman ugodno.

Nedelja 20.8.

Danas oko 10 sati uplovili smo u luku. Pošto je nedjelja  radnici ne rade. Poslije podne izašao sam u grad ako se tako može nazvati ovo mjesto jer je jako malo. Ali je puno zelenila, cvijeća i tropskog raslinja  ali je svuda samo pijesak ( pržina) i zato je velika prašina. Kolonizatori Francuzi imaju divne vile  sa velikim vrtovima  punim cvijeća i zelenila a domaći su  u svojim tipičnim afričkim kućama . Ima dosta asfaltiranih ulica i dosta vozila ( automobila)

Ponedjeljak 21.8.

COTONOU - DAHOMEJ

Rad na glavnom stroju  od 6 do 24 sata. Vreme toplo i vruće. Rad je bio dosta težak i naporan ali se žurilo radi isplovljenja  i zato se radilo do 24,00 a to znači punih 18 sati.

Utorak 22.8

Jutros se nije isplovilo kako je bilo predviđeno jer nije bio iskrcan teret i zato smo isplovili oko 15 sati. Vreme oblačno i sveže, a more malo valovito.

Srijeda 23.8.

ATLANTIK

Plovimo Atlantikom za ABIDJAN gdje stižemo sutra oko 10 sati. More je malo valovito, a vreme oblačno bez kiše.

Četvrtak 24.8.

ABIDJAN

Jutros u 9 sati uplovili u ABIDJAN. More nije bilo loše iz Cotonaua do Abidjana . Vreme je oblačno ali bez kiše  a inače je sveže, nije vrućina.

Petak 25.8.

Danas sam radio na glavnom stroju od 7 do 17 sati. Vreme je bilo oblačno i ugodno sveže bez vrućina. Poslije podne izašao sam u grad  da bih poslao pisma i uzeo neke sitnice za lične potrebe  ali sam zakasnio pa ništa nisam obavio. Evropski dio grada je super moderan , svuda se vide tragovi  zapuštenosti. Dućani i trgovine  su superluksuzni  sa puno luksuzne robe ali i sa visokim cijenama. Nasuprot    evropskom  dijelu  modernog grada  ima crnački dio  sa užasnom nečistoćom, smradom i tome slično.

Subota 26.8.

ABIDJAN

Rad  na glavnom stroju od 7 do 17 sati. Vreme oblačno bez kiše i ugodno sveže, divno čudo kada je kod nas u Jugoslaviji i Dalmaciji temperatura 37 stupnjeva C a ovde 25 stupnjevaC

Nedelja 27.8.

Rad na stoju od 8 do 11,30 sati . Vreme oblačno i maglovito bez zračka sunca  ali sa ugodnom svežinom

Ponedjeljak 28.8.

ABIDJAN

Rad u stroju od 8 do 17 sati. Vreme oblačno i ugodno sveže i pravo je čudo da ovde nije vruće ako je Abidjan na 5 stupnjeva severne širine . More je 21 stupanj  a zrak oko 22-23 stupnja C. Danas smo trebali isploviti  ali nismo mogli jer se kapetan razboleo  te moramo  čekati novoga kapetana  jer na brodu nema ni jednog pomorskoga oficira.

Utorak 29.8.

Danas mali i sitni radovi u stroju  do 11,30 sati. Vreme kao i jučer, oblačno i ugodno sveže. Oko 14 sati izlazim u grad  da predam  pisma na poštu i da malo prošetam. I dalje  čekamo novoga kapetana  a ne zna se kada će doći.

Srijeda 30.8.

ABIDJAN

Danas  mali i sitni radovi u stroju. Oko 9 sati stigao je novi komandant i prvi oficir palube pa ćemo u 15 sati isploviti za SAN PEDRO radi ukrcaja potrebnog tereta. Vreme je i danas oblačno i ugodno sveže. U 15 sati isplovili, more malo valovito.

Četvrtak 31.8.

SAN PEDRO

Jutros oko 8 sati  stigli smo pred luku SAN PEDRO a ušli smo u nju oko 10 sati. To je jedna mala luka izgrađena radi ukrcaja drvenih balvana , i inače nema ništa drugo. Vreme je lepo i sunčano ali nije  velika vrućina.

Petak 1.9. 1972.

Sitni radovi u stroju od 8 do 17 sati. Vreme lepo i toplo. Vrši se ukrcaj tereta.

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U TRAVNJU...

TRAVANJ...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

• Član bglavacbglavac

dragi ljudi, nemojte zaboraviti ići na izbore. Lp

17.04.2024. 08:21h

Dobro jutro dragi magicusi, kako je prošla pomrčina sunca?

09.04.2024. 06:53h

Dragi magicusi, želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs. Lp

31.03.2024. 07:20h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

"Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore, i grada ovog sigurnog." Kur'an

24.03.2024. 19:53h
  • Član bglavacbglavac

Cvjetnica. Idemo posvetiti maslinovu grančicu. Lijep dan vam želim!

24.03.2024. 06:34h

Dobro jutro dragi magicusi. Lp

21.03.2024. 06:56h
  • Član bglavacbglavac

Danas je i Dan očeva. Sretno!

19.03.2024. 08:06h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info