Odigraj "Tarot DA/NE"

Aleksandar Gavrilović

Subota 10.6.

ATLANTIK

Danas je deseti dana kako plovimo. Večeras oko 18 sati proći  ćemo pokraj Dakra na zapadnoj obali Afrike. Vreme je lepo ali more uvijek valovito. Već se počinje osjećati utjecaj toplote sa afričkog kontinenta. Pogon služi dobro.

Oko 18 sati prošli smo pored Dakra. Odmah po prolasku Dakra osjetila se promjena klime, more je naglo toplije od 23C na 27C, a večernja vrućina je takva da se nije moglo spavati. Kakva nagla promjena od sinoć kada je trebalo da se pokrije dekom  a večeras ne može da se spava od vrućine.

Nedjelja 11.6.

ATLANTIK

Jedanaesti dan neprekidno plovimo. Vreme je jako toplo  i sparno. Velika vlažnost zraka otežava disanje . Svi su ventilatori uključeni  u rad ali je sve uzalud. Vruće je vruće! I danas kao i obično  svaki dan uređivanje kabine. Vode nema dovoljno pa je ograničena potrošnja . Praktično nisam se pripremio za takvu vrućinu ali zato nisam imao  materijalnu mogućnost u Francuskoj . Na brodu nema nikakvih osvežavajućih pića. Oko 15 sati zahvatilo nas je veliko nevreme, vetar i kiša ali nije dugo trajalo , oko jedan sat. Zatim je postalo puno svežije i ugodnije vreme.

Ponedjeljak 12.6.

Plovimo po jako uzburkanom  i valovitom moru . Jutros je opet padala kiša i puhao jak vjetar.

Utorak 13.6.

ATLANTIK

Plovidba prema Lagosu  po dosta valovitom moru.

Srijeda 14.6

More još više pojačalo  tako da nas dosta ljulja. Vrlo često  nas susreću ili pretiču  veliki tankeri ...Užasan je vruće a u kabini velika sparina.

Četvrtak 15.6.

ATLANTIK . GVINEJSKI ZALIV

Plovimo prema lagosu po velikim valovima mrtvog mora. Užasna je vrućina i sparina.

Petak 16.6

GVINEJSKI ZALIV

I danas plovimo Gvinejskim zalivom. Vrućina je velika, oko dva sata po podne opet pada tropska kiša pa je malo osvežilo. Sa leve strane vidi se obala Afrike sa karakterističnim tropskim raslinjem.

Subota 17.6.

U jutro  oko osam sati stižemo ispred luke Lagosa, sidrimo i čekamo pilota koji će tek doći posle podne da nas uvede u luku. Vreme oblačno i kišovito, ali toplo. Oko 15 sati stiže pilot te smo oko 16,30 uplovili  i pristali  u luku Apapa-Lagos. Luka je puna brodova raznih zastava. Čim smo pristali more crnaca je navalilo na brod tražeći cigarete i još koječega  ako i onih koji su  nudili  njihove suvenire. Naveče oko 19 sati  sam prošetao u okolini pristaništa i velikog mosta preko reke Nigera.

Nedjelja 18.6.

LAGOS

Radovi u stroju do 11,30 sati . Posle podne oko 16 sati izašao u grad . Lagos  je veliki grad ali tipično afrički način života, užasno prljavo i neuredno i pored monumentalnih građevina koje  izgradili kolonizatori Englezi  ali to je jedino što im vredi u gradu.  Svuda beda i sirotinja , nigdje  se čovjek ne može odmoriti tj naći mjesto u  kafani i popiti pivu, kafu ili sl. Jednom riječju svuda prljavština i užasan smrad na kojeg mi evropejci nismo naučili.

Vreme je dosta toplo ali ne i previše vruće, dani su kraći  sada nego kod nas.

Ponedjeljak 19.6.

Lagos

Danas radovi u stroju cijeli dan. Vreme dosta toplo. Sutra ćemo vjerojatno iskrcati teret pa onda idemo za Abidjan. Zdravlje dobro služi.

Utorak, 20.6.

Dana s je četvrti dan  kako smo u Lagosu . Danas celi dan  od 6 sati pa do 18 radovi na glavnom stroju. Oko 17 sati bit će iskrcan teret  i oko 18 sati isplovljavamo za Abidjan.

Srijeda 21.6.

Danas plovimo po lošem moru i vetru pored obale Afrike prema  Abidjanu . Kiša i vetar stalno nas prate.

Četvrtak 22.6.

Plovimo prema Abidjanu gdje ćemo stići večeras. Vreme se malo smirilo ali oblačno i vetrovito

Oko 17 sati uplovili u luku Abidjan , pristali smo  na plutače pošto nema izgrađene obale. Reka koja ovde utiče u more puna je balvana koje brodovi krcaju.

Na obalama rijeke  vidi se lep grad sa bujnom vegetacijom i modernim građevinama  ali kako su u samom gradu to se odavde sa broda ne vidi.

Ovde smo satove pomakli za jedan sat unazad.

Petak 23.6.

Danas radovi na glavnom stroju od šest  sati ujutro pa do 17 popodne. U 19,30 idem na spavanje  jer sam jako umoran. Vreme više oblačno i nije puno vruće. I danas sam prao veš.

Subota 24.6.

ABIDJAN

Radovi na glavnom stroju od  osam do šesnaest sati . Vreme oblačno a vani ugodno . Ali je u stroju dosta toplo  i puno se znojim pri radu. Crnci vrše utovar balvana  skrepreevog  drveta u brod. Pismo kojeg sam napisao  preksinoć još nisam predao na pošti. Osećam se dosta umornim od rada  jer je rad dosta naporan.

Nedjelja 25.6.

Danas je nedjelja treći dan  da smo u Abidjanu. Radovi na glavnom stroju  do 11,30 sati. Vreme toplo ali oblačno. Poslije podne padala je jaka kiša. U grad nisam izlazio pošto nemam novaca. Pismo također nisam poslao  koje sam pisao prije tri dana.

Ponedjeljak 26.6

ABIDJAN

U jutro je padala jaka tropska kiša koja je padala od pola noći neprekidno. Radovi u stroju i priprema za isplovljenje . Kiša pada cijeli dan i vreme ugodno sveže.

Oko 17 sati isplovili smo za luku SAN PEDRO gdje treba da ukrcamo još tereta za portugalsku luku.

Utorak 27.6.

SAN PEDRO

Ujutro  oko 8,30 sati stigli smo ispred ispred luke  SAN PEDRO. Ali ne možemo  u luku prije  13 sati pošto nema mesta, luka je mala  a unutra ima osam brodova. Oko 13 sati uplovljavamo u luku i  odmah počinje  sa utovarom balvana. Vreme je lepo i dosta toplo , prava afrička vrućina.

Srijeda 28.6.

Radovi od  8,30 do 17,30, Krcanje tereta . Vreme toplo i vrućina koja zamara.

Četvrtak 29.6

SAN PEDRO - SLONOVA KOST

Radovi od 8 do 17. Vreme oblačno i sparno.

Petak 30.6.

SAN PEDRO

Radovi u stroju. Ukrcaj tereta. Vreme oblačno i kišovito. Ugodna svežina

U 21, 00 isplovili iz luke San Pedro  za luku Dakar radi ukrcaja goriva. Brod je nakrcan teretom za Portugal i Francusku. More je malo valovito

Subota 1.7.

ATLANTIK

Plovimo Atlantikom pored obale Afrike. Vreme obla;no I dosta toplo I sparina. More malo valovito.

Usled slabog rasporeda tereta na brodu, brod je nagnut na desnu stranu više od 10 stupnjeva te postoji opasnost prevrtanja .

Nedelja 2.7.

ATLANTIK

Plovimo po malo valovitom moru  prema Dakru i Europi. Vreme dosta toplo i sparno

Ponedeljak 3.7.

Plovimo po mrtvom moru. Noćas je bilo jako nevreme sa kišom i vjetrom. Vreme oblačno i sparno. Danas sam uređivao i čistio kabinu

Utorak 4.7.

ATLANTIK

Plovimo prema Dakru po valovima mrtvog mora. Vreme lepo i dosta vruće.

Naveče oko 23 sata uplovili u Dakar radi krcanja  goriva i vode.

Srijeda 5.7.

Dakar

Posle ukrcaja goriva i vode u Dakru isplovili oko 5 sati ujutro. Plovimo prema Portugalu gdje ćemo u luci LISEXUS iskrcati deo tereta ( balvana). Vreme oblačno i sparno, more malo valovito

Četvrtak 6.7.

ATLANTIK

Danas povimo po valovitom moru koje je počelo da nas valja  sinoć oko 10 sati. Valovi su veliki oko 4 -5 metara, brod se dosta vlja i posrče, slabo se osjećam jer mi škodi ljuljanje.

Petak 7.7.

I danas se ništa ne stišava, valovi besne i još jače udaraju o brod i valjaju ga. Tek negde naveče oko osam sati kao da je počelo da se malo smiruje. Jako se slabo osjećam ali se služba mora obaviti, srećom pogon služi dobro, vreme je vedro ali jak severni vetar puše i dosta je hladno. More 18 stupnjeva.

Subota 8.7.

ATLANTIK

I danas se more ništa ne smiruje . Razbesneli valovi Atlantika udaraju o brod  ljuljajući ga čas na jednu čas na drugu stranu. Užasno mi je  slabo, niti mogu ležati, hodati, niti bilo gde naći mira, svuda gorčina pomoračkog života ali ti to niko ne vjeruje.

Nedelja 9.8.

Četvrti dan plovimo a da se more ništa ne  smiruje. Jutros oko četri sata prošli smo pored Los Palmosa ( Kanarskih otoka). More je i dalje  besno, vetar nas udara  tačno u pramac te nam usporuje brzinu na 9 milja na čas. Vreme je prohladno i oblačno.

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U TRAVNJU...

TRAVANJ...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

• Član bglavacbglavac

dragi ljudi, nemojte zaboraviti ići na izbore. Lp

17.04.2024. 08:21h

Dobro jutro dragi magicusi, kako je prošla pomrčina sunca?

09.04.2024. 06:53h

Dragi magicusi, želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs. Lp

31.03.2024. 07:20h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

"Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore, i grada ovog sigurnog." Kur'an

24.03.2024. 19:53h
  • Član bglavacbglavac

Cvjetnica. Idemo posvetiti maslinovu grančicu. Lijep dan vam želim!

24.03.2024. 06:34h

Dobro jutro dragi magicusi. Lp

21.03.2024. 06:56h
  • Član bglavacbglavac

Danas je i Dan očeva. Sretno!

19.03.2024. 08:06h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info