Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član zeljka

Upisao:

zeljka

OBJAVLJENO:

PROČITANO

666

PUTA

OD 14.01.2018.

NEVJEROJATNO!!!

NEVJEROJATNO!!!
Dragi Magicusi! Jel moguće da je ovaj komentar samo mene šokirao?!?!? Komentar se odnosi sa Safirin tekst o novim otkrićima u liječenju raka gušterače...

 

 

BOLEST RAKA 

 

KO IMA CISTU DUSU TAJ NECE NIKAD OBOLJETI NI OD JEDNE BOLESTI.NE ZAVISNO OD KRVNE GRUPE.

 

Autor komentara:

 

antopejic

 

 

 

 

 

A ovo je moj komentar:

 

 

 

UUUPPPS!!!!!
Znači li to da su svi bolesnici grešni?!?
I što je s malenom nedužnom dječicom koja još nisu stigla zgriješiti?
Molim BILO KAKVO logično i razumsko objašnjenje gore navedene izjave! Hvala!

 

Željka

 

 

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 13.03.2009. 09:47h

    Član marinelaMerlin1 Sva djeca su bili i starci. Novo utjelovljenje u bebi, djetetu je samo je novo ruho, novo odijelo,novo navučeno tijelo, a grijesi, donesena karma se moraju očitovati. Veliko je neznanje u djetetu samo vidjeti dijete, to je duh koji se ne mjenja dokle god ne postigne transcendenciju energija koje ju vračaju. Beba, dijete, mlad, str su odjela koja se mijenjaju. Čovjek u sada utjelovljenju živi ono što je donio, posijao , što treba odraditi, a ne ono što sada radi. Ono što sada radi ili nanovo stvara novo odijelo (a 90% to rade, jer nisu transcendirali um) zato ponavlja lekciju, u nekom novom sadržaju. Ima i koji nastavljaju ka stupnju probuđenja, a najmanje koji ce se probuditi. Tko god razmišlja i slijedi misli da postoji neko novo, vrijeme, da dolazi novo doba je u ne znaju jer ne razumiju bićem (intelektualno svi viču ?znam?, ?znam?, ali ne znaju) da je to samo sinonim za probuditi se, koje ne dolazi niti odlazi uvijek je u sada.
  • 13.03.2009. 10:03h

    Član markoniMerlin0 Ovo pitanje treba definirati na kojoj razini se raspravlja. Sto je za nekog, bolest, grijeh i govori li ili komentara sa ove maya svijet ego um smisla, vezanosti za tijelo. Ili govori i izlaze svoje mišljenje sa stupnja da svijet nije stvaran da sve kreiraš svojim mislima. Ako čete miješati vrijednosti koje nemaju isto značenje, onda je sve postaje teška galama. Jer većina bolesnih negira način života, kao na primjer prekomjerno pušenje, pijenje, jedenje nezdrave hrane, i onda zbog bolesti su krenuli u duhovne vode, i najedanput su bezgrijesni. Primjera ima puno, svaka miso, riječ, akcija koje nije u vrlinama ljudskih i božanskih vrijednosti je grijeh, ma kako tko sebi tumačio. Na primjer velika ljutnja vas energetski duhovno baca unazad i prlja 6 mj. Na jednom nivou duhovnih energija naravno da je svaka bolest je grijeh, za neznalicu, mudraci svjesno preuzimaju karme učinaka. Na razini ne-dualnosti, ništa ne postoji, bolest, grijeh, želje, sreća, ljubav sve su to samo valovi, ili parovi suprotnosti ili igre guna u jednom postojanju zvanom svijest. Zato bi bilo fer da definirate sa koje razine govorite o ovom pitanju.
  • 13.03.2009. 10:03h

    Član angelsflyMerlin2 Pridružujem se pitanju....
  • 13.03.2009. 10:11h

    Član rodrigoMerlin0 Markoni potpisujem Bilo bi dobro prvo se pitati \"Tko se to sokirao???
  • 13.03.2009. 10:11h

    Član dzorkoMerlin2 marinela i markoni, HVALA za vrlo razlozne, mudre komentare
  • 13.03.2009. 10:13h

    Član zeljkaMerlin3 Govorim s razine suosjećanja s patnjama bližnjih - čak i ako su svoju bolest sami izazvali hranom, cigaretama, lošim mislima - u meni nema ni jednog dijela koji ima potrebe za likovanjem koji kaže: \"Eto, to su zaslužili!\"
  • 13.03.2009. 10:56h

    Član markoniMerlin0 Draga Zeljka! Smisao mog komentara nije ono što ti reagiraš.. Nije ovdje riječ o suosjećanju, zašto si okrenula drugi smisao. Pokušaj ponovo pročitati moj komentar. Druga stvar je da je tvoje gledište samo tvoje, tvoj način sućuti i suosjećanja kako izražava to bilo riječima bilo mislima ili djelima su tvoji načini, koji su izraz tvog nivoa kako doživljavaš sebe svijet dušu i sve sadržaje u toj igri svijesti.. Ako je netko vezan za tijelo, um ego koji likuje jer nisu svi kao on/ona onda se svi takvi trebaju definirati s koje razine daju svoj sud, reagiraju. Isto tako dopusti drugima da imaju svoje načine životnih stavova po svim pitanjima pa i sućuti, bez da ih uspoređuješ. I upozorio bi te da likovanje ima onaj tko o tome priča. Kojim pravom ti možeš kod nekog njegov stav koji se ne veze niti za oduševljenje niti za tugu nazvati. likovanje. Ako nisi znala sućut i osjećaj suosjećanja mogu samo dati oni koji od toga ne prave kazalište ili kažu ?ja imam sućut? , to je likovanje. Moje suosjećanje i mnogih drugih nikad ne bi naglašavali ili opisivali. To je stanje duže koje razumije a ne onog koji kroz ego likuje. Druga je stvar što si se poistovjetila i s mojom odgovorom a riječ je tvojem pitanje-da si se šokirala, jer netko ima drugacije glediste. Suosjecam sto imas sok.
  • 13.03.2009. 11:14h

    Član darioMerlin0 Slazem se sa Markonijem Reci da je nesto NEVJEROJATNO!!!u ovoj kaliy yugi je prilicno spavanje. Nevjerojatno je samo to koliko mnogi misle da je njihovo misljenje jedino isprvano. Reci za nekoga da je to i to zasluzio je Istina ni dobra ni loša vec cinjenica, posljedica misli rijeci i djela Isto kao reci karma, a ne likovanje. Marinela potpisujem
  • 13.03.2009. 11:27h

    Član dzorkoMerlin2

    SUOSJEĆANJE

    Suosjećanje je ponajvažnija kvaliteta i vrjednota života. Suosjećanje jest izraz čistoće duše. Bolest je poruka da je štogod pošlo krivo, bolest je neravnoteža. Suosjećanje pomaže ponovo uspostaviti ravnotežu, suosjećanje ozdravljuje. Suosjećanje je znak svjesnosti o tome da smo svi povezani, da ono sto se događa bilo kome drugome se događa ujedno i nama. Na temeljnoj razini povezuje nas ono sto nam je svima ISTO. Povezuje nas istina. Dodir s tom razinom, s razinom istine, dovodi do ispravnosti u misljenju i djelovanju.
  • 13.03.2009. 11:46h

    Član premaMerlin0 Šokirali se mi ili ne, suosjećali ili ne, svatko mora odraditi svoju karmu. Ne vidim razlog za toliki šok. Sve je pravedno na ovom svoijetu. Ovdje nismo da bismo uživali i provodili se, nego da bismo što više toga naučili. Postoje putevi koji su kratki i pravi, a postoje i zaobilazni. najvažnije je da ni jedna duša neće biti izgubljena. što prije shvatimo da ne možemo činiti zlo, a da ne platimo za to istom mjerom, prije će naš put postati ravniji. Sve vas puno ljubim, vi neosvještemni Božanski djelići.Tu uključujem i sebe, hhhh. Pusa
  • 13.03.2009. 11:48h

    Član premaMerlin0 P.S. Svatko mora prvo napraviti red u svojoj kući i dvorištu, tako čitav svijet kreće ka boljem. Tek onda možemo mesti pred tuđom kućom.
  • 13.03.2009. 12:21h

    Član zeljkaMerlin3 Hvala lijepa svima na komentarima!
  • 13.03.2009. 12:34h

    Član emilioMerlin2 \"Tko god razmišlja i slijedi misli da postoji neko novo, vrijeme, da dolazi novo doba je u ne znaju jer ne razumiju bićem (intelektualno svi viču ?znam?, ?znam?, ali ne znaju) da je to samo sinonim za probuditi se, koje ne dolazi niti odlazi uvijek je u sada.\" Postoji ajde recimo predstava da smo slobodni pa neznam imamo barjake slobode.....itd.Na kraju ispadne isti kur samo drugi pak.No šta nam daje tu slobodu:vrijeme-jer imamo vremena pa nema frke i možemo kontinuirano razglabati o diskontinuitetu,sto godina o trenutku.Ego-ja sam ovo,ja sam ono,imam ovo imam ono.Razum i logika-sve objedinjuje u linearni slijed koji je sve samo ne linearan.Razum je lukavac koji kad se kompletira,ostvari koncenzus,on se automatski zatvara u neku sferičnu samorefleksiju,neku vrstu sofisticiranog i perfidnog autizma dakako ogromnog radijusa. Kad pokušavam zajebati zajebanta onda tražim modus da ograničim upravo ono što me ograničava.Znači ograničio bih vrijeme,ego,razum i logiku.Ogranočavanjem onoga što mene ograničuje,sputava ja bih se razgraničio,oslobodio.Ne sasvim ali za početak bih sveo govorenje o trenutku na osam dana. Virtuelni model ne imanja vremena jer kad se nema vremena onada ubrzavamo iz petnih žila. Toll je rekao:prije ili poslije sve čete izgubiti pa i život,umrijet čete.Da biste preduhitrili smrt morate umrijeti prije smrti.Dok se živi! To je po meni težak lom,kao Živa Smrt.To malo tko želi. Evo ovo sam izvalio ali moj razum kaže da ovo nije razumno i gotovo se slažem s njime jer sam ko zna kad potpisao ugovor da se nikad neču odreči njegovog pokroviteljstva. Seljaci kažu da ne liječi slatko nego gorko.Pelin na primjer.Pa sad ako se neko doista želi probuditi je li poželjno da sanja slatki san ili nočnu moru? Kako osmisliti virtuelni san? upravo ograničavanjem vremena,ega i razuma. Magicus po meni ima razumsku osnovu i samim tim promovira slatke snove,kontinuirano govori o diskontinuitetu što nimalo ne zabrinjava oca laži. Možemo li stvar izokrenuti u svoju korist kontra logikom. Život je za jedne linearan i ima stogodišnji imperativ dok je za druge trenutačan i oni kažu da su živjeli trnutak koji je trajao sto godina. Tako bi išlo do u nedogled i meni ovo ne odgovara sve dok se ne nađe jedan model kao anti model koji bi otvarao malo širi pogled na svijet,drugačiji modus vivendi......fleksibilan....razni alteri.....sputavanje definicije,sartreovih ladičara....itd. Ovo je skroz nerazumno ali toliko se mogu otkačiti mada se buni.
  • 13.03.2009. 12:37h

    Član dinajaMerlin2

    ŽELJKA

    draga Željka tvoj komentar je shvatljiv kada se razmisli i shvati da se gospodin ANTO PEJIĆ svojim komentarom malo nezgodno izjasnio.......... svi ovi gore napisani komentari su nebuloze bez neka znanstvene osnove i uistinu ne objašnjavaju što je gospodin ANTE PEJIĆ želio reči, a još manje objašnjavaju što svi ,osim komentatorice PREMA , žele reči.......IZ svih ovako nabacanih komentara se stvara novi BABILON i pokušava portal MAGICUS pretvoriti u svijet vječnih nesporazuma. Vjerujem u energiju koju gospodin ANTO PEJIĆ širi i njome pomaže onima koji su oboljeli........i tu nema nikakve filozofije, nema muudrosti, nema KARME, nema ničega do njegove sposobnosti da tu BOŽANSKU ENERGIJU USMJERUJE i da svakoga čovjeka uvede u svijet svijesnosti o sebi samome.....svijet SAMOSVIJESTI....a kada se radi o osobnom zdravlju onda postoji Salutogeneza - nauka o zdravlju Teorija salutogeneze - nauke o zdravlju, koja tvrdi da je zdravlje heterostatski, fleksibilan proces stalnog prilagođavanja, stalne preobrazbe na putu stalnog stvaranja i rađanja zdravlja. Aaron Antonovski (1923 -1994), sociolog medicine, je 1968. godine, postavio koncept i temelj salutogeneze (latinski salus = zdravlje, grčki genesis = izvor, nastanak in razvoj nečega). Posvetio se proučavanju izvora koji bi ljudima trebali pomoći pri održanju zdravlja. Koncept salutogeneze, definira osobnu odgovornost uz ostale faktore , koji čovjeku pomažu da razvije dobro osjećanje i zdravlje, te da ih zadrži. Stanje bez simptoma bolesti ne znači i stanje dobrog osjećaja i zdravlja. Dakle, zdravlje se u ljudskom ekosustavu odnosi na \"vitalnu ravnotežu\" različitih oblika iskustava i ponašanja. Zdravlje i Bolest su dvije strane iste medalje, a to znači komplementarnost. Nažalost i u klasičnoj i u alternativnoj medici se tretira BOLEST, a ne ZDRAVLJE.......Slijedeći teoriju SALUTOGENEZE, svaki čovjek bi trebao biti educiran u održanju ZDRAVLJA, u održanju onog zdravog dijela sebe.........jer u svakom čovjeku postoji i ZDRAVLJE I BOLEST........svakodnevica dokazuje da čovjek krene lječniku tek kada je bolestan i od lječnika očekuje čudo.........njegujmo zdravlje u sebi, to je poruka koja nam je već desetljećima poslana TEORIJOM O SPOZNAJI I ODRŽANJU ZDRAVLJA........Salutogeneza nas poziva da održavamo zdravlje da ne bi došlo do liječenja bolesti...........:-)))
  • 13.03.2009. 13:00h

    Član vajranMerlin5 i tako... pročitam ja prije neki dan jedan oglas. traži se grupa ljudi.... traži se više grupa za ispitivanje. svrha ispitivanja bezvezna... uvjet je da su članovi grupa čiste duše i dobri ljudi te da su povezani sa višim energijama. jedni će dvije godine jesti puno dobre salate krcane kemijskim preparatima koji su neuočljivi... drugi će mjesec dana boraviti u tunelu sveti rok na odličnom zraku.... treći će gutati fine pilulice spiruline koja je ustvari radioaktivna samo se ne vidi. garantiramo da vam se ništa neće desiti vezano uz vaše zdravstveno stanje jer čiste duše ne mogu oboliti.
  • 13.03.2009. 13:31h

    Član vajranMerlin5 nema prijava....
  • 13.03.2009. 13:36h

    Član vajranMerlin5 inače, gospodin pejić još uvijek nije odgovori na pitanje koji su to znanstvenici, kojom metodom i u kojem institutu provjeravali njegovu metodu... stalno ističe da je njegova metoda znanstveno provjerena i da je preporučuju liječnici. i da skida sa njom uroke. vjerujem mu.... ali neka mi odgovori na pitanja. inače ispada da mu moram vjerovati na riječ. a to neću. hvala anto....
  • 13.03.2009. 13:47h

    Član kajaMerlin5 Draga Marinela, jako bi rado čula NOVI NAZIV, vezan za našu Zemlju , od onih koji očekuju NEŠTO POSVE DRUGAČIJE NEGO LI ŠTO JE DO SADA BILO ??? Kako bi ga Ti nazvala \"Prolječe naroda\" revolucija, promjena ... budnica .... doba ........? .u sada nije-ništa ... u SADA je-SVE ..... O RAZINAMA !!! jako bi voljela čuti one koji govore iz viših razina, ali, da su POSTALI I OBLIKOVALI se sa svim komponentama koje i pripadaju TIM RAZINAMA ....( rekla kazala????) GRIJEH ... protiv koga smo zgriješili !? komu se je nešto u startu dogodilo osim onome koji je zgriješio ? (dobio je po prstima, nekada kroz tisuće godina a SADA gotovo isti čas ....) NE MOGU si zamisliti da može POSTOJATI ČISTA LJUBAV SRCA a da u Njoj nema LJUBAVNE SUČUTI za SVE !...MI OVDJE još uvijek komuniciramo RIJEČIMA ..... a Onaj koji zna KAKOVOM JE NAKANOM netko izgovorio nešto i što se nalazi u Njegovom srcu dok je to PISAO, IGRA se BOGA i to bez Boga! NEVJEROJATNO !!! reči za nešto da je nevjerojatno je znak ČUĐENJA KOJI NEMINOVNO vodi do PROMJENA-PROBUĐENJA -TRAŽENJA !!! ( osim za one koji ne žive u ovoj razini čovjeka na Zemlji a ja znam da takovih nema na našem portalu ) Dragi/a dzorko !!! :-))) ( tu sam ....) ..\"..kao Živa Smrt.To malo tko želi. \" .... nije to ništa TO JE SAMO OTKRIVENJE JEDNOG DIJELA ISTINE .....! Svatko se je OBLIKOVAO prema svojoj ISTINI .... gsp. Anto je to izjavio iz svoje istine jer ju je saživio, za Sebe stvorio i to postao ... I TO JEST NJEGOVA ISTINA ...... ali na žalost takovih ima jako malo ..... a mi smo tu da upravo to naučimo i isprobamo dali to može postati i naša ISTINA jer je ona VRHUNSKA !!! Željkice draga ! velike puse !!!
  • 13.03.2009. 13:52h

    Član mlabosMerlin14 Kajo :)
  • 13.03.2009. 14:11h

    Član kajaMerlin5 I da još samo pridometnem.... Zar nitko nije čuo POZIV ŽIVOGA BOGA ( ILI GA ZOVITE KAKO HOĆETE NJEMU SVEJEDNO) ..... \" Sada je vrijeme, kao nikada do sada !!! Sada možete \"NAPRAVITI\" ONO što niste nikada mogli od postanka Svijeta \" Izgleda da su nama naše barbike i autići interesantniji nego li da probamo dali je to ISTINA !!!
  • 13.03.2009. 14:12h

    Član dinajaMerlin2 Željka, Kaja, Majo, Vajran........:-))))
  • 13.03.2009. 14:47h

    Član marinelaMerlin1 Draga Kaja! Gdje je tko rekao da nešto očekuje, i da je nešto bilo. Ne čitaš pomno komentare, već sama svoje misli ubacuješ koje ti slijediš..Zašto misliš da je samo ovo doba važno, zato što ti živiš sada tu gdje jesi. Nazivi imena, vremena, doba, za one kojima je bog svjesnost nema važnosti, nama je sada u sada sve postojano, i prošlost i budućnost je u sada. Razina sa koje ti pričaš nije svačija. Oni koji govore iz viših razina IMAS IH KAJO NA MAGICUSU. IMAS čitaj, nekoliko njih uvijek pišu iz tih viših razina, i to stalno, svaki njihov post je takav jer su oni takvi, probuđeni. Njih se najviše i zaobilazi, tu i tamo ih pohvale, nešto pitaju i to je sve. Ti i bilo tko ih ne mora (niti može) stvarno razumjeti niti prihvatiti. Pa ni sve poznate mudrace i svece malo tko je prihvatio. Odmah se svi razapinju jer nije kako većina misli, i ocjenjuje rekla-kazala je uvijek isprika za neprihvačanje. Tek u komentarima se vidi na kojoj je tko razini razumijevanje biča, postojanja i kreacije. To što ti možeš zamisliti i nezamislivi je tvoj sklop koja ti jesi i sebe predstavljaš. (kad kažeš \"Ja ne mogu zamisliti\" ?pa ne moraš) Tko kaže da moraš zamišljati nezamislivo, ili nepostojano, ili bezoblično. Slobodna si zamišljati grijeh, suditi druge, špotati Boga itd, itd. kao i biti u obliku, u čulima, u stvarima, budi jer i Jesi to. Kao što je moj stav da se iskrena sućut ne razmeće, ne hvali i ne pokazuje, a još malo opisuje. Jedan mudrac i svetac nikad neće pokazivati razmetati se što on zamišlja ili ne zamišlja. Jednostavno ne prihvaćaš da za mnoge nema grijeha, i da mnogi na zemlji ne žive poput tebe i na kraju na ovom portalu ima nekoliko pravih svetaca, (2) no treba ih prepoznati I Kajo govori u svoje ime. Gore se izražavaš TVRDIŠ neke činjenice kao da je taj stav opće-uvažen za sve. Pusti i druge da budu kakvi jesu.
  • 13.03.2009. 15:16h

    Član suryMerlin1 Jeste li čuli o onom odvjetniku koji je dobio račun od vodoinstalatera? Rekao je vodoinstalateru: ?Hej, zaračunali ste mi dvjesto dolara po satu. Ja toliko ne zarađujem kao odvjetnik.? Vodoinstalater mu je rekao: ?Ni ja nisam toliko zarađivao kao odvjetnik!? Mogli biste biti vodoinstalater, ili odvjetnik, ili poduzetnik, ili svećenik, ali to ne utječe na onaj bitni ?ja?. To na vas ne utječe. Ako sutra promijenim svoj poziv, to je isto kao da sam promijenio odjeću. To ne utječe na mene. Jeste li vi vaša odjeća? Jeste li vi vaše ime? Jeste vi vaš poziv? Prestanite se poistovjećivati s time. Te stvari dolaze i odlaze. Kada to zaista shvatite, nikakva kritika neće utjecati na vas. Ni laskanje, ni pohvale neće utjecati na vas. Stalno se zahvaljivati je ego. Kada vam netko kaže: ?Velik ste čovjek?, što vam govori? Govori o ?pripadajućem?, a ne o ?ja?. ?Ja? nije ni velik ni mali. ?Ja? nije ni uspješan ni neuspješan, nije ni jedna od tih etiketa. Te stvari dolaze i odlaze. Ovise o kriterijima koje postavlja društvo. Ovise o vašoj uvjetovanosti. Ovise o raspoloženju osobe koja upravo priča s vama. To nema nikakve veze s ?ja?. ?Ja? nije ni jedna od tih etiketa. ?Pripadajuće? je obično sebično, glupo, djetinjasto - jako velika budala. De Mello
  • 13.03.2009. 15:41h

    Član vajranMerlin5 surrY definitivno prodaje knjige. i ima puno neprodanog de mella.... ne vidim drugog razloga... kako bi marinela rekla, tek u komentarima se vidi na kojoj je tko razini.... ovo je čista prodaja....
  • 13.03.2009. 16:12h

    Član kajaMerlin5 Moj naklon Marinelice ! Niš\' Te nisam razmela ..... a bome se nebum NAPREZALA !!! Puse! Živa bila!!! Samo sam ovo razumijela \" I Kajo govori u svoje ime \" Tvrdim pod moralnom i materijalnom odgovornošću (tako moram potpisati u Općini) da govorim samo u svoje ime !!! Kaja
  • 13.03.2009. 16:22h

    Član dinajaMerlin2

    VAJRAN

    dragi VAJRAN, prlutala sam malo googlom, o učitelju gospodina PEJIĆA, Vikrotu Filipiju ima bezbroj stranica na njemačkom jeziku, a ovo sam našla na hrvatskom BIOENERGETSKA MEDITACIJA Autor: Ar. ALJOVIĆ - Anto Pejić, bioenergičar iz Orašja Liječim ljude energijom koju dobivam direktno sa Božijeg izvora Anto Pejić je bioenergičar sa sjeveroistoka BiH, tačnije iz Orašja. Bioenergetske sposobnosti posjeduje još od malih nogu, a 2002. godine je u njemačkom Leverkusenu, od Viktora Filipija, tvorca bioenergetske meditacije, novog pravca u bioenergiji, i zvanično dobio diplomu i licencu za rad. Prvi je Bosanac koji je metodu Viktora Filipija isprobao na sebi. Uz pomoć ove metode do sada je izliječio na stotine ljudi od štitne žlijezde, glavobolje, depresije, strahova... Na njegovim tretmanima mnogi su promijenili svoj život nabolje, vratili samopouzdanje, izbjegli rizične operacije... Godina 1996., u Njemačkoj je obilježena kao godina pokretanja novog oblika liječenja bioenergijom. Novi pravac je nazvan bioenergetska meditacija ili pokretanje vlastite bioenergije na samoizlječenje organizma. Osnivač i tvorac ovog interesantnog pravca u alternativnoj medicini je ruski doktor psihologije Viktor Filipi, kojem su ljekari, još kao sedamnaestogodišnjem srednjoškolcu, rekli da neće dočekati osamnaesti rođendan. Bolovao je od teškog virusnog oboljenja pluća. Tada je, pričao je poslije Viktor svojim bliskim prijateljima, jedne večeri dok je ležao i gledao kroz prozor u razasute zvijezde po nebu, dobio viziju u kojoj mu se od samog Gospodnjeg daruje bioenergetska sposobnost pomoću koje će se izliječiti. To se uistinu i desilo. Viktor je dočekao 18-ti, a nedavno je proslavio i 56. rođendan. Početkom \'90-ih je napustio Rusiju i došao u Njemačku, u Leverkusen, gdje će 1996. godine osnovati i školu za podučavanje, kako je nazvao, bioenergetske meditacije. Školu danas pohađa preko 2500 učenika, a uz pomoć ove tehnike izliječeno je na stotine hiljada bolesnih ljudi širom svijeta. www.magazinaura.net/
  • 13.03.2009. 16:34h

    Član vajranMerlin5 dobio i anto odvjetnika :)
  • 13.03.2009. 16:38h

    Član vajranMerlin5 neka živi marinela... i njen odvjetnički ured. bog neka je blagoslovi i anđeli neka je čuvaju. ili štogod u što vjeruje. ona i cijelo društvo. nekako su mi dragi... i bliski po filozofiji. iako se možda tako ne čini... ne mogu oteti dojmu da gledam neki stari chaplinov film... iste kretnje, iste misli... moj bi učitelj to nazvao sindromom papigica. ali to bi on tako rekao... to ne znači da i ja tako mislim...
  • 13.03.2009. 16:38h

    Član dinajaMerlin2 a ti si dragi vjaran doista sladak....odličan, neumoran..... ne treba Anto odvjetnika, on svojim djelima sam sebe potvrđuje, a ja sam mu zahvalna zbog pomoći koju je usmjerio srcemsrcu......... još nešto... divno je s tobom komunicirati...........:-))))
  • 13.03.2009. 16:40h

    Član vajranMerlin5 dinaja, dodijelivati ću ti tulipan ispod svakog teksta gdje naiđem na tvoj komentar koji ne komentira tekst. održi svoju riječ... tulipan br. 1
  • 13.03.2009. 16:50h

    Član irnanMerlin2 Željka, ja razumijem tvoje pitanje i tvoje čuđenje. Razumijem i problematiku karme. No, unatoč tome i meni osobno se ovakav komentar ne čini na mjestu, niti po mom osobnom mišljenju, spoznaji i iskustvu \"drži vodu\". Istina je, da je bolest često putokaz ka nečemu u čemu smo pogriješili, istina je da nam je to prilika za učenje, rast i rad na sebi, ali smatram da nije točno reći kako nitko čiste duše nikada ne može oboljeti. Osim ako netko pod \"čistom dušom\" ne podrazumijeva osobu je dosegla najviši stupanj duhovnog razvoja, jer ako govorimo o takvima, oni više nemaju tijela koje bi moglo oboljeti i kojeg bi mogli napustiti. Naprotiv, nekoliko meni jako dragih ljudi, izrazito duhovno razvijenih i emotivno suptilnih je u bolesti prerano napustilo ovu našu egzistenciju. Možda autor i nije tako mislio, ali i ja sam taj upis doživjela slično Željki. Lijep pozdrav i miran vikend svima.
  • 13.03.2009. 16:55h

    Član vajranMerlin5 :)
  • 13.03.2009. 17:07h

    Član sirenaMerlin1 Doista Nevjerovatno...
  • 14.03.2009. 15:47h

    Član shantiMerlin3 Antopejic je u pravu. Bolest, bilo koja, je neravnoteža koju smo sami izazvali. A čista duša je sklad, ravnoteža koja proizlazi iz čistog života, ili iz sljeđenja zakona prirode, ili ako hočete, zakona Božjih.
  • 14.03.2009. 19:10h

    Član vajranMerlin5 prvi dio. anto pejić je teoretski u pravu... a teorija je teorija. mogao bih reći i da je u pravu i sa religioznog i filozofskog stanovišta. drugi dio. isto bih tako mogao reći da većina bolesti dolazi od neravnoteže koju smo sami izazvali. ali samo većina. isto bi tako mogao reći da je anto pejić u pravu i njegove riječi važe ali u idealnim stakleničkim utjecajima. treći dio. idealni uvjeti su teško ostvarivi. postoje i vanjski utjecaji na mnogo razina. možemo na njih ne obraćati pažnju ali to još uvijek ne znači da ne postoje. oni postoje. treći dio. sa neke druge razine... osobno ja antu mogu shvatiti. osobno, mislim isto kao i shanti, kao i anto... ali iznositi ovakvo nešto na javnom mjestu, ljudima koji nisu osvijestili problematiku, onima koji nisu pripremljeni tako nešto čuti... to je u najmanju ruku neodgovorno. prepotentno... svakakvo. to je ono što ja nazivam soljenjem pameti. rečenica bez konteksta i objašnjenja koja mnoge ostavlja u nedoumici... to se tako ne radi. neki to zovu i pametovanjem sa visine. četvrti dio. ili se daje kompletno znanje ili neka se zagrize jezik. ili neka se daje znanje na razini razine na kojoj se iznosi. toliko...
  • 14.03.2009. 19:11h

    Član irnanMerlin2 \"Bolest, bilo koja, je neravnoteža koju smo sami izazvali.\" *** S ovim se slažem. S definicijom čiste duše se, na žalost, ne mogu složiti. No, to je samo moje mišljenje. Shanti, ako je tvoja definicija točna, onda u ovim našim dimenzijama čiste duše i ne postoje...:)
  • 14.03.2009. 19:13h

    Član irnanMerlin2 Nadopuna ovom što sam napisala: Slažem se, u principu. Ali nije uvijek tako. Još uvijek postoje vanjski faktori na koje čovjek, ma kako bio \"čist\" ne može utjecati. Ali pojedini ljudi to tako lako zaboravljaju. :(
  • 14.03.2009. 19:18h

    Član vajranMerlin5 ovog trenutka predlažem slijedeće: svi vi koji ste alternativci, svi vi koji podržavate antu javno, pustimo sada osobno, svi vi izvolite objesiti na ulazna vrata natpis koji će svi pacijenti vidjeti. vaše su duše nečiste. tko vam je kriv što imate rak. jer ako smo za istinu budimo u istini dosljedni. do kraja. natpise na vrata, lijepo molim.
  • 14.03.2009. 19:21h

    Član irnanMerlin2 To bi moglo biti nezgodno, jer prije ili kasnije i alternativci obole, zaboli ih zub, zaškripa u koljenu, pa čak i umiru...jer su samo ljudi, čista duša ovamo ili onamo.
  • 14.03.2009. 19:21h

    Član vajranMerlin5 anto, ti isto... budi dosljedan i to napiši na zida da svi pacijenti vide a ne samo ovdje u komentarima. to znači biti dosljedan sebi... i božiji.
  • 14.03.2009. 19:26h

    Član irnanMerlin2 Predlažem da se ova tema digne na vrh.
  • 14.03.2009. 19:38h

    Član dinajaMerlin2 ne poznam osobno gospodina Antu Pejića, ali imam osjećaj da je krivo formulirao svoju misao u komentaru......... jednostavno ne mogu vjerovati da netko tko usmjerava BOŽJU energiju može tako nešto misliti......... znam da ću sada dobiti tulipan od Vajrana, ali nisam mogla ovaj osjećaj prešutjeti, to sam doduše već i napisala u mom prvom komentaru Željki.... bilo bi mi drago da se gospodin ANOTO PEJIĆ javi i objasni što je svojim komentarom uistinu mislio..........:-)))
  • 14.03.2009. 19:56h

    Član jakyMerlin7 ljudi dragi ,ja kao pravi laik u ovim stvarima, ponekad pomislim da vi nemate drugog posla nego se ovdje prepucavat mislim da duhovne osobe kojima se neki predstavljaju nebi trebale tako razgovarati samo još želim reći da sam sretna što sam realna , jer se ovakve duhovnosti bojim
  • 14.03.2009. 20:03h

    Član shantiMerlin3 Da, u današnjem vremenu je čista duša velika rijetkost. Ali, da svaka duša može postati čista, to je činjenica. A na čistu dušu ni jedna se nečistoča ne lijepi, od kuda god došla. I to i je svrha našeg dolaska u tijelo. Da se pročistimo na svim razinama, da postanemo čisti. A misliti da je netko drugi kriv za stanje u kojem se nalazimo je izbjegavanje vlastite odgovornosti.
  • 14.03.2009. 20:08h

    Član kajaMerlin5 Sad sam malo ja advokat od gsp. Ante... Svatko tko je čitao Molitve, članke i ostalo što je dolazilo od gsp. Ante mogao je vidjeti NJEGOVO DJETINJE SRCE koje ima posve povjerenje u svoga Boga.... a takovima ništa nije nemoguće.... i sve što je SUPROTNO nemože se sa istim uspoređivati ....To jest Antina Istina... A zar nam nije i sam Bog rekao \' onaj tko ima djetinje bezazleno čisto srce njegovo je Kraljevstvo Nebesko... Osim toga VJERA je bit koja stvara a naš ju Anto očito ima. Meni je osobno bolje slušati o ovoj KONAČNOJ KONSTATACIJI LJEPOTE nego li o katastrofama i djelima negativnog koji nas i te kako stavi pred gotov čin ....
  • 14.03.2009. 20:25h

    Član vajranMerlin5 opet ponavljam. a napisao sam gore u komentarima. osobno (a osobno je osobno, to je moja privatna stvar ), slažem se... sa shantijem i sa antom... sada i sa kajom. ali... ostaje pitanje koliko smo spremni u svrhu pročišćenja i konačne istine ispisati istine po vratima i zidovima... reći to onom koji od raka umire... reći mu, umireš jer ti je duša nečista. reći mu što sad hoćeš od mene, tko ti je kriv.. kao i ovdje na portalu. ako jesmo, to je to... ako nismo onda je loše da gore ne može biti... što se mene tiče, ono što mislim, to mislim. ono što govorim, govorim svima isto... kako je ovdje riječ o anti, ako on to što ovdje ispisuje u komentarima, govori ljudima koji mu se obrate za pomoć, onda je sve savršeno i ništa nije nevjerojatno. onda ja tom čovjeku kao i svima takvima skidam kapu koju ne nosim...
  • 14.03.2009. 20:28h

    Član vajranMerlin5 ...jer ovdje se ipak radi o moralu a ne o istini... istina je jasna i konačna.
  • 14.03.2009. 20:33h

    Član shantiMerlin3 Dragi Vaj, i ja svojim gostima (pacijentima) velim: došli ste očistiti ono što STE godinama skupljali, a što bi se pretvorilo (ili što se pretvorilo) u bolest. Čovijek koji je bolestan mora biti svijestan da za njegovu bolest ne postoji krivac van njega.
  • 14.03.2009. 20:37h

    Član vajranMerlin5 uostalom, nije ni važno. tamo gdje meni smrdi, tamo nešto nije u redu. tako je oduvijek bilo, tako je i sada. takvim se i pokaže. za mene, to je jedina istina. ipak je najvažnija namjera... a čistu namjeru je lako definirati, lako uočiti. čista namjere ništa ne reklamira, ništa ne prodaje, ništa ne prezentira, ni osobu ni sebe ni tehniku... ona je namjera, ona je sama ljubav... čisti dijamant. ona ne pita, ne plaši, ne soli.... čista namjera ne predstavlja ništa ni nikoga, ona je čista istina, čista ljubav. nije sadržana ni u jednom tekstu, ni u jednom komentaru. nje nema nigdje do u srcu... čista namjera ništa ne pita, ništa ne objašnjava... pa čak ni dušu. čista namjera je čisto davanje. zakon čistog davanja je ovdje prekršen... vajran
  • 14.03.2009. 20:42h

    Član kajaMerlin5 Ah... moral dragi moj...! Ovaj Antin \"moral\" možda bude i za nečije dobro ..možda nekoga i pokrene.... ako ga i uznemiri to je za njegovo dobro... a što je sa \"moralom\" koji ti utjera strah u kosti..a niš nemreš...i nepruža ti ruku pomoći kao naš Anto. .... opet smo došli do one Božje \' čuda su samo za nevjernike... a Ja tebi kažem da sve što Tvoje srce zatraži, pa činilo ti se to i nevjerojatno ... dobiti ćeš ako imaš povjerenja u Mene..\". to nisam ja rekla ... pozovi na red vlasnika Riječi....!!! :-))) Sad već kad o Anti piskaram moram nadodati što nisam kod Njega shvatila ... dali On te ljude koje liječi ... usmjerava da stanu sami na svoje duhovne noge....!?
  • 14.03.2009. 20:57h

    Član vajranMerlin5 ma anto je sigurno u redu. nije to sporno... ja sam sporan. kako mi prije nije palo napamet napisati na zidu da svi mogu pročitati... duše su vam zmazane... a kako su nam svima koji smo ovdje pomalo zmazane, sve je u redu.
  • 14.03.2009. 21:00h

    Član vajranMerlin5 draga kajo... molim te da mi odgovoriš na jedno pitanje. ja uistinu nikada nisam bio bolestan. nemam ni liječnički karton. dajem ti riječ. prehladim se jedino svakih pet-šest godina. dali to znači da mi je duša čista... jer ako je onamo onako, ovamo je isto ovako. preostaje mi jedino da kažem, bog me blagoslivljao i dalje...
  • 14.03.2009. 21:02h

    Član vajranMerlin5 pa naravno... čiste duše ne oboljevaju. mogu se eventualno prehladiti. bravo anto i hvala.... prosvijetlio me čovjek... svejedno me zanima što kaja misli.
  • 14.03.2009. 21:05h

    Član vajranMerlin5 ...i još uvijek ostaje konstatacija da sam ja sporan. sad samo da netko ne grakne da sam se poistovijetio, da ja nisam ja nego onaj ja tamo.... da dignem ruku, tko diže ruku, ja dižem ruku, tko si ti, ja sam ja.... ja znam tko sam.
  • 14.03.2009. 21:10h

    Član vajranMerlin5 uostalom, tipično za iscjeljitelje... postoje oni i bog povrh njih... sa drugačijim načinom razmišljanja, samo mahanjem rukama, nikome nebi mogli pomoći... ego do boli... a kako drugačije. sad samo da netko ne grakne nešto o egu... najbolje da ga stavim u navodnike... \"ego\"... \"egoističan\"... \"egoizam\"... eto... u navodnicima je...
  • 14.03.2009. 21:11h

    Član vajranMerlin5 anto, bog te blagoslovio...
  • 14.03.2009. 21:14h

    Član kajaMerlin5 Tako je Vajrane ...bitno je jedino što ti znaš.... i kad u tome budeš posve utvrđen ... sve bombe i nedaće ovoga svijeta niš\' Ti neće moći ..
  • 14.03.2009. 21:15h

    Član vajranMerlin5 ode shanti... izmotao je da nešto kaže gostima da će čistiti i nestao... naravno... pa svi čiste. jer je nečisto. a što drugo...
  • 14.03.2009. 21:17h

    Član vajranMerlin5 a i kaja se produhovila... od srca ode ona na bombe... raznijeti će vlastitu kardiologiju.
  • 14.03.2009. 21:17h

    Član gemini1Merlin3 Anto, Bog te blagoslovio, to uvijek govorim! A kao uvijek, slažem se s dzorkom, markonijem, marinelom, premom ...
  • 14.03.2009. 21:18h

    Član nedaMerlin0 Vrijeme je da shvatite da je sve i DA i NE. Sve što je tko i itko rekao je tako i onako. Sve duše su i nečiste i čiste. Shvaćate u čemu je stvar??? U vama u vašim gledištima i sva su svršena, bez ako, zašto, možda, ono, ovo.
  • 14.03.2009. 21:20h

    Član gemini1Merlin3 Kad sam bila mlada, nabavila sam knjigu Louise Hayes kako sami stvaramo svoje bolesti. Vjerujem u to, kao i u karmu.
  • 14.03.2009. 21:23h

    Član vajranMerlin5 neda, jasno mi je. do sada sam bio zatucan. ali sada mi je sve lijepo objašnjeno sa tvoje strane i sada sam pametan. konačno mi je jasno. moglo bi i tebi pored tolike pameti konačno postati jasno da se ja zezam. jer mi se tako hoće...
  • 14.03.2009. 21:24h

    Član vajranMerlin5 neda, shvaćaš li ti u čemu je stvar????????\' to je pitanje...
  • 14.03.2009. 21:25h

    Član kajaMerlin5 Mene je moj tata učil da je da Da .. a da je ne Ne ..... ja jako volim prokužiti RAZLIKU ..... a onda IZABRATI ... Centar polazišta moga shvačanja počinje UVIJEK OD MENE, jer sam ja individua koja stvara svoj svijet .....
  • 14.03.2009. 21:27h

    Član vajranMerlin5 prema mom gledištu, jer stvari stoje kako ih ja vidim... ups... ja u navodnicima, (\"ja\") i zagradi, da se nađe, neda, ti si savršenstvo...
  • 14.03.2009. 21:29h

    Član vajranMerlin5 kajo... kajo.... kajo.... to je to.... kajo, zlato moje... veliki pozdrav iz centra svega, iz galaksije vajran... veliki pozdrav središtu galaksije kaja... još kada bi bila jedna ona ljekovita, sreći nikad kraja...
  • 14.03.2009. 21:31h

    Član vajranMerlin5 neda, maja mi je jednom rekla da se najbolje uči uz malo zezanja i malo šale na vlastiti račun... misliš li ti da je to točno....
  • 14.03.2009. 21:33h

    Član sirenaMerlin1 Malo pratim ove komentare na račun ove izjave , mogu svoje misli pronaći u mnogim komentarima..odlično mi je ovo zadnje pitanje koje je Kaja postavila ...usmjerava li ih da stanu na vlastite duhovne noge... osobno smatram da je najbitnija namjera koja stoji iza takve izjave u ovom slučaju Antine... Riječi su kao mač s dvije oštrice i imaju veliku snagu i moć...trebalo bi ih s oprezom i obzirnošću koristiti ...da ne bi izazvale suprotan efekt od željenog... A što je uopće bio cilj ovakve izjave..vjerujem osobno da apsolutno ništa loše ne stoji iza ove izjave...al OBZIRNOST JE OVDJE TA KOJA JE BITNA KAO I U SVEMU , OBZIRNOST , OBAZRIVOST, nazovi kako želiš...bez toga nema pravog prenošenja znanja ni prilike da ono bude pravilno shvaćeno...
  • 14.03.2009. 21:39h

    Član kajaMerlin5 Evo nisam mogla odoljeti a da u orginalu ne \"priljepim\" Božanske Rijeći sa UPUTAMA ... kako !!! \" Nenametljivost i nenasilnost su dvije prekrasne vodilje kroz svako pa i ovo djelovanje. To bi značilo od prilike da sve ono što ti osobno uzmeš kao predmet svoga interesa: privlači te, raduje, osposobljava za naprijed, čini ti zadovoljstvo i oduševljava te ? nemora značiti da će isto tako ili slično DOTAĆI i NEKU drugu osobu (dijete Boga) ? jer STE VI SVI POSEBNI, ISTI A RAZLIČITI. Nemoj zaboraviti da sam Ja u svakome cjelovit i savršen. Upravo takav kakvog me vidiš, slušaš i doživljavaš. Svako djelovanje ima svoj temeljni stav a to je stav DOBRE NAMJERE. Ta dobra namjera je sam Bog u tebi. Ta DOBRA NAMJERA je ONO što te čini Bogom. To je ono što te čini Bogu sličnim. To je ono što te čini BOGU RAVNIM. I nisam OVO ni malo uljepšao, izglorificirao ili nadodao o ? ne, nego sam ti rekao samo tek čistu puku istinu o tome tko si ti. Tko si u odnosu na one oko sebe. Tko si u odnosu na samog sebe. I najzad tko si u odnosu na Božansku sveprisutnost koja te obavija i objedinjuje sa svime i sa svačim. Bez ljubavi ti to nisi molim Te upamti : bez ljubavi TI TO NISI. Ti si dah moga daha ali ako ispustiš ili zanemariš ljubav ti si isto što i maćuhica posađena u sahari u vrući pijesak bez kapi rose. Da to si onda ti. Budi umirena i spokojna. Primi ovo s radošću na znanje. Budi ljubav a ljubav dopušta i prihvaća kao što i Bog dopušta i prihvaća da svak napose bude ono što želi biti i bude onakav kakav želi biti. Da djeluje, misli, govori i radi onako kako samo on to želi. To se onda zove ljubav. Ljubav je drugo ime za Bog ? a Bog nije ništa drugo nego sam život. Živite Boga. Živite život. Živite ljubav Boga i životno živite život. Mir Vama \"
  • 14.03.2009. 21:43h

    Član vajranMerlin5 ispravna stvar je jedino ispravna ako je učinjena na ispravan način... imam to među starokineskima... sirena :) obazrivost... u svakom slučaju, najiskrenije, ti jesi princeza mudra... zbog obazrivog... stvaranja vremena.... i mnogočega još.
  • 14.03.2009. 21:44h

    Član vajranMerlin5 kajo, ovo ti je predugo... ne mogu sada...
  • 14.03.2009. 21:47h

    Član sirenaMerlin1 Vajrane ti si uvijek toliko jednostavan a da mističniji ne možeš biti...puse
  • 14.03.2009. 21:49h

    Član vajranMerlin5 ...kao što se i ti prikazuješ mističnom u svoj svojoj jednostavnosti...
  • 14.03.2009. 21:50h

    Član sirenaMerlin1 valjda sam sad obazrivo složila riječi..ovako na prvi dojam...neznam što sam htjela zapravo reći...tvoji komentari me najčešće dobro nasmiju, onako od srca i hvala ti...na tome
  • 14.03.2009. 21:51h

    Član sirenaMerlin1 hm
  • 14.03.2009. 21:51h

    Član vajranMerlin5 zaboravili na antu... taj anto to je neki dobrica da veći ne može biti... \"gledao\" sam sliku tamo u jednoj rubrici... ali brate.... uh...
  • 14.03.2009. 21:53h

    Član sirenaMerlin1 Eto , neću razmišljati ...probat ću osjetiti al već se smijem ..aha , da to je Vajran...
  • 14.03.2009. 21:55h

    Član vajranMerlin5 sireno, nego kako nego nasmiju... a što drugo. obavezno puknem od smijeha kada uočim sa kolikom ozbiljnošću neki tumače život. sebe... neke svoje metode.. svoja neka stajališta. brane to kao da ih turci napadaju. pa konačne istine... tu već padam pod stol od smijeha... i šta ja mogu... nasmijem se pa su mi i komentari smiješni...
  • 14.03.2009. 21:57h

    Član sirenaMerlin1 Dodajem na ovo sve skupa što si napisao I SVOJ SMIJEH...ODLIČNO...
  • 14.03.2009. 21:59h

    Član sirenaMerlin1 poslala sam ti neki mini-mail , neznam dal si vidio al nema se tu šta viditi , jesi ga dobio ? zanima me jer sam unijela adresu - po sjećanju...eto samo toliko...za sada
  • 14.03.2009. 22:00h

    Član vajranMerlin5 eto... razbili smo onu bljak energiju visoko gore u komentarima. nadam se da je nitko neće ponovno sklapati niti išta potpaljivati. sve je kako treba biti. na koncu...
  • 14.03.2009. 22:02h

    Član vajranMerlin5 ODLIČNO ako si poslala mail. samo što meni ništa nije stiglo...
  • 14.03.2009. 22:02h

    Član sirenaMerlin1 nikad se nezna ...pa čak ni tada...
  • 14.03.2009. 22:03h

    Član sirenaMerlin1 aha ..a nije ? potražit ću onda tvoju adresu , negdje imam zapisano...
  • 14.03.2009. 22:05h

    Član vajranMerlin5 sve se zna. samo što skoro pa nitko ne pita...
  • 14.03.2009. 22:05h

    Član kajaMerlin5 Vas dvoje dragi moji prisutni !!! ..... jedna radosna nasmijana pusa velika i topli zagrljaji nasmijanog lica od uha do uha ..... i kao što kaže Jelena (mislim da ona) a što bi bilo da nemam uha ....!!!?
  • 14.03.2009. 22:05h

    Član sirenaMerlin1 ovaj komentar -gdje se nezna je za potpaljivanje...ne za mail...tako da se zna...
  • 14.03.2009. 22:07h

    Član sirenaMerlin1 Draga Kajo...
  • 14.03.2009. 22:13h

    Član sirenaMerlin1 Vajrane ako ali samo ako je adresa- vajran@net.hr...trebao si dobiti mini -mail...
  • 14.03.2009. 22:17h

    Član sirenaMerlin1 a sve je moguće, baš Nevjerovatno...
  • 14.03.2009. 23:27h

    Član paskoMerlin1 pozdrav od 100 % nečiste od rođenja
  • 15.03.2009. 08:49h

    Član mgracanMerlin3 Poklanjam pet-šest kila čičoke ako ima netko tko pati od gušterače i šećerne bolesti! Javiti se na 091 567 7147
  • 15.03.2009. 09:40h

    Član bglavacMerlin22 Antopejic je u pravu. Kako kaže Kaja živite Boga. Pitanje je koliko ga živimo?
  • 15.03.2009. 10:10h

    Član irnanMerlin2 Mislim da ovdje nije sporno što je autor htio reći, već kako je to rekao. Ovaj portal posjećuje veoma šarolika populacija i kada se nešto kaže, potrebno je to izraziti biranim i veoma konkretnim riječima, jer se u suprotnom ostavlja prostora različitim shvaćanjima. Ja se, primjerice, u svojim komentarima nisam osvrnula na autora (kojeg i ne poznajem), niti na njegov rad i postignuća (koje isto tako ne poznajem) niti na ono što on misli, već na ono što i kako je napisao. Još manje mi pada na pamet procjenjivati njegov rad. I polako bih zaključila i s nekoliko preprostih pitanja: Ima li ovdje netko tko misli, da u Hirshimi i Nagasakyu nitko od svih onih koji su nakon zračenja umirali od raka, nije bio čiste duše (ma što god tko pod tim podrazumijevao?) i da nitko od njih nije \"živio Boga\"? I da li su oni sretnici koji su ipak doživjeli starost, svi redom bili \"čiste duše\"? I što je čista duša? Zašto ljudi koji iscjeljuju druge obolijevaju i umiru zbog bolesti? Ako se to događa zbog toga što nisu čiste duše, kako se onda mogu baviti iscjeljivanjem? Kako netko nečiste duše može nekome pomagati? I smije li? Mislim da su neka razmišljanja isuviše jednostrana i pojednostavljena. Ništa nije crno - bijelo.
  • 15.03.2009. 10:59h

    Član kajaMerlin5 Mislim Irnan da bi ovdje za Tvoje odgovore bilo izvrsno da DOKUĆIMO .... KOJA JE SVRHA LJUDSKOG POSTOJANJA NA OVOJ NAŠOJ RAZINI ...... I TKO TO MI LJUDI JESMO OSIM IZVORNO ŠTO SMO DIO BOGA !!!
  • 15.03.2009. 16:48h

    Član nedaMerlin0 Svrha je prevazići (nadići, ovo volim ovo ne volim. Svrha je da ljudska svijest ne polazi od svog ega-individualnosti, već od bića. Svrha je da um konačno shvati da nema svijetla bez tame, da nema nenametljivost bez nametljivosti. Dok um ne shvati da nema nenasilnost bez nasilnosti. Dok se ne razumije da je sve u svijetu kojeg vidiš svojim umom, u parovima suprotnosti. A onaj koji bira je ego, samo on bira, svijest ne bira. Svako djelovanje je djelovanje i kao takvo je nemir. Samo nedjelovanje ne poistovjećivanje je mir ili stanje Boga bez atributa.. Bog je sve i dobra i loša, namjera, život i smrt sve je Bog, sve i svako očitovanje (kretanje, vrtlozi ,valovi) je Bog a ne što želja želi.. A ono što mi stvarno jesmo ili JA je iza namjera iza dobrog lošeg itd. Svrha je da se shvati da je ČISTA samo ona svijest koje je iza ?da? i ?ne?, ona svijest (ne-individua) koja NE BIRA.
  • 15.03.2009. 16:58h

    Član dinajaMerlin2 prastara istina, contraria sund complementa....:-)))
  • 15.03.2009. 18:26h

    Član suryMerlin1 NeDa bravo potpisujem
  • 15.03.2009. 18:34h

    Član dinajaMerlin2 uh da, kako sam nepa#ljiva, zaboravila sam napisati NeDa bravo potpisujem tu prastaru istinu.......contraria sund complementa........evo sada doista potpisujem..........:-)))
  • 16.03.2009. 22:04h

    Član zeljkaMerlin3 O, moj Bože! Upravo sam stigla nakon 3 dana puta i vidim 100 komentara iza mog pitanja... Nemam vremena, a ni snage sve to čitati, reći ću samo ono što su mi Anđeli prvo šapnuli: \"Dragi Bože, blagoslovi sve ljude koji su ostavili komentar ispod ovog teksta. Blagoslovi i mene da drugi put triput, šestput, devet puta razmislim prije nego bilo što napišem. Amen!\"
  • 17.03.2009. 05:37h

    Član irnanMerlin2 \"Dragi Bože, blagoslovi sve ljude koji su ostavili komentar ispod ovog teksta. Blagoslovi i mene da drugi put triput, šestput, devet puta razmislim prije nego bilo što napišem. Amen!\" *** A zašto, draga Željka? Pa razvio se razgovor, portal je živnuo i umjesto da samo čitamo, pričamo, iznosimo svoja mišljenja i svi skupa učimo da smo ipak samo ljudi koji još puno moraju raditi na sebi. :) Love, Irnan
  • 17.03.2009. 13:47h

    Član angelsflyMerlin2 wow..ovdje doista ima odličnih komentara i razvila se odlična, argumentima potkrijepljena debata... sad mogu razmišljati na još neke, do sad nedokučene načine.. to volim... hvala Vam!
  • 22.03.2009. 13:13h

    Član gemini1Merlin3 Željka, pa mogla si odmah pitati anđele! Potpisujem.
  • 02.04.2009. 23:04h

    Član noviMerlin1 wow,neka još komentara

SADRŽAJ UPISAO

Član zeljkaMerlin3 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana zeljka dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U OŽUJKU...

OŽUJAK...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    "Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore, i grada ovog sigurnog." Kur'an

    24.03.2024. 19:53h
  • Član bglavacbglavac

    Cvjetnica. Idemo posvetiti maslinovu grančicu. Lijep dan vam želim!

    24.03.2024. 06:34h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Lp

    21.03.2024. 06:56h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je i Dan očeva. Sretno!

    19.03.2024. 08:06h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je blagdan sv. Josipa. Sretan imendan svima koji nose to ime. Lp

    19.03.2024. 08:03h
  • Član bglavacbglavac

    Sretan vam dan žena , drage moje žene. Lp

    08.03.2024. 06:52h
  • Član iridairida

    a najavili su nam olujno vrijeme..., ali hvala ti, i tebi ugodan dan...:-)))

    04.03.2024. 14:15h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSong of SilenceSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiSmart studioHipnoza ZagrebSvijet jogeInfo izlogMagnezij tajne

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info