Odigraj "Tarot DA/NE"

341

PUTA

BRODSKI DNEVNIK 4 - Aleksandar Gavrilović

pa ne znam sto bih rekao

BRODSKI DNEVNIK 4

Aleksandar Gavrilović

Ponedjeljak 10. 7.

ATLANTIK

Plovimo po užasno valovitom moru i vetru.

Utorak 11.7

More se i dalje ne stišava. Jako mi škodi i užasno se loše osjećam.

Srijeda 12.7.

ATLANTIK

Jutro se more malo smirilo ali još uvek brod ljulja dovoljno da se čovjek loše osjeća.

Četvrtak 13.7.

Jutros oko osam sati stižemo u portugalsku luku LEIXOES. Vreme lepo i toplo. Ovde sat ponovo pomičemo za jedan sat unaprijed. Na veče  oko 7 sati izlazim u grad. Grad je vrlo lep, čist i uredan, izvanredno lepa priroda i uređenost. Novi deo grada  sačinjavaju  vrlo lepe kuće i vile sa izvanredno uređenim vrtovima punim raznog cveća, ali ni jedna nema više od samo jednoga  kata. Dućani su puni robe ali je cijena ipak nešto viša nego kod nas. Stari deo grada ima puno gostionica i barova ali isključivo sa đuboks muzikom. Grad ima puno  lepih peskovitih plaža ali je ipak temperatura Atlantika uz obalu oko 18 stupnjeva a  inače je 13-14 stupnjava C. Vreme je blago sunčano i toplo, ali ne i vrućina

Petak 14.7.

LEIXOES

Danas  oko 13 sati ,pošto smo iskrcali teret balvana, isplovili smo  za francusku luku  HONFLEUR gdje treba da iskrcamo  ostatak tereta. Ova luka je dosta velika  i moderno opremljena i radi se nevjerojatno brzim tempom. Vreme je sunčano i vedro bez  imalo vetra ali ipak nije vrućina. Nakon iskrcavanja  plovimo po čistoj bonaci. Kakva je velika razlika od onih 7 dana užasa i pakla razbesnelih valova Atlantika i ove bonace. Ali što se može- more je more, hvali  ga ali se ipak drži kraja

Subota 15.7.

BISKAJ

Nočas oko 3 sata uplovili smo u Biskajski zaliv koji nikada nije bez valova pa je i ovaj put prilično valovit ali se može podneti. Vreme je vedro i sunčano  ali puše blagi sjeverni i hladni vjetar te  se ipak osjeća hladnoća u letnoj odeći. Sunce  zalazi oko 21 sat jer se i ovde vreme računa kao i kod nas. Kakva divota pratiti zalazak sunca u more Atlantika. Divan prizor.

Preko Biskaja plovimo  dan i po pošto je  dužina Biskaja  oko 260 milja a mi plovimo brzinom od 10 milja na  sat

Nedjelja 16.7.

BISKAJ

Danas je drugi dan kako plovimo preko Biskajskog zaliva i negde oko 14 sati uplovit ćemo u Kanal Lamanš a  sutra oko 12 sati stižemo u francusku luku HONFLEUR. More je za čudo malo valovito ali je dosta hladno i maglovito vreme. Temperatura mora 12 stupnjeva C

Ponedjeljak 17.7

HONFLEUR

Danas u 15 sati uplovili smo u luku Honfleur gdje  ćemo iskrcati ostatak tereta. Kako je lepo biti uz kraj gdje te ljulja i gde vidiš okolo sebe prirodu i ljude umjesto mrkog sivila i valova I ljuljanja . Poslije podne  izašli smo malo u grad na čvrsto da se malo prošetamo i odmorimo. Ovaj gradić iako je pomorski i turistički vrlo je prijatan i lep ili se to meni tako čini  poslije mora. Ima dosta i turista i turističkih objekata, skoro svaka kuća je ugodna kafanica ili bar ( restoran) ali vreme nije tako toplo, baš je ugodno  kao što je to kod nas jesen.

Danas sam dobio od Zlate pismo od 10.6.

Utorak 18.7.

HONFLEUR

Danas sam radio u stroju od 7 do 11,30. Jučer sam dobio pismo od Zlate i sinoć sam napisao odgovor i danas treba da ga predam na poštu. Posle podne išao sam  u grad radi kupovine sitnica za lične potrebe

Vreme oblačno i kišovito, a povremeno i sunčano.

Srijeda 19.7.

HONFLEUR

I danas radovi u stroju od 8 do 17 . Ujutro je padala jaka kiša a vreme je  oblačno i sparno.

Četvrtak 20.7.

HONFLEUR- KANAL LAMANŠ

Danas radovi u stroju  od 8 do 17 . Priprema za isplovljenje  za ANTVERPEN Belgija. Vreme oblačno, maglovito , kišno i prohladno. Danas sam dobio od Zlate drugo pismo.

U 17,30 isplovili iz Honfleura za Belgiju. More mirno, bonaca, ali  vreme maglovito i prohladno.

Petak 21.7.

KANAL LAMANŠ - ANTVERPEN

Danas povimo po pravoj bonaci. Vreme maglovito i sveže. Poslijepodne stižemo u ANTVERPEN  Belgija. U 19 sati uplovili u Antverpen. Luka je jako velika, svuda okolo se vidi  prava šuma dizalica. Grad je malo dalje od veza gdje smo pristali. Zato ne idem  u grad.

Subota 22.7.

ANTVERPEN

Danas prije podne nešto sam radio u stroju na kompresoru. Brod vrši ukrcaj tereta i naveče će isploviti. Vreme je maglovito i kišovito kao prava naša jesen. U 20,30  isplovili za Afriku , ovaj put prvo idemo za Alžir, a zatim za Dakar.

Nedjelja 23.7.

LAMANŠ

Danas ponovo plovimo prema Africi, sada prvo idemo u Alžir radi ukrcaja tereta za Dakar i Lagos. Vreme je oblačno i maglovito, more mirno ( bonaca)

Ponedjeljak 24.7.

Danas plovimo kanalom Lamanš po mirnom moru. Posle podne ulazimo u Biskaj. Vreme oblačno, maglovito i sveže. Poslije podne bilo je malo sunčano.

Utorak 25.7.

Biskaj

Vreme oblačno i kišovito, more mirno, ali ima mrtvih valova.

Srijeda 26.7.

ATLANTIK

Danas plovimo prema Gibraltaru pored Španije i Portugala ali dosta daleko od obale. More malo valovito ali ima mrtvih valova. Vreme oblačno  i sparno i već se osjeća toplije vreme u odnosu na Lamanš i Francusku.

Četvrtak 27.7.

Danas plovimo prema Oranu u Alžiru . More mirno, vreme tiho i  sunčano. Naveče oko osam sati prošli smo  Gibraltar  i ušli u Sredozemno more.

Petak 28.7.

SREDOZEMNO MORE

Danas plovimo Sredozemnim morem prema alžirskoj luci ORAN. More mirno a vreme oblačno i sparno.

OKo 19 sati uplovili u luku  ARZEW kod ORANA radi ukrcaja tereta soli za Lagos. Mesto je malo ali ima velika rafinerija nafte . Naveče sam izašao malo u grad. Mesto je lepo i čisto u odnosu na jug Afrike . Trgovine  su otvorene i u njima ima robe ali je mali izbor.

To veče sam vidio i tužan prizor kada jedan citroen  pregazi jednog  mališana od oko 7-8 godina. Vozač nije kriv jer je mali pretrčavao ulicu i naletio na kola.

Subota 29.7.

ARZEW

Danas sam radio u stroju  od 8  do 17 sati. Vreme je bilo oblačno, toplo i sparno.

Nedelja 30.7.

Nedelja, rad u stroju  do 11 sati. Brod ukrcava teret soli. Posle podne  oko 17 sati izašao u grad . Vreme je bilo lepo, vedro ali ne velika vrućina. Na veče je bilo tako lepo sveže vreme kao kod nas u septembru.

Ponedjeljak 31.7.

ARZEW

Danas sam nešto malo radio u stroju na  pripremi motora za isplovljenje . Oko 13 sati isplovili za Dakar. Plovidba po Sredozemnom moru je ugodna jer je more mirno. Vreme je lepo i sunčano i danas sam prvi put osjetio  pravu ljetnju vrućinu. Plovidba po Sredozemnom moru  traje do sutra naveče kada prolazimo kroz Gibraltar i ulazimo u Atlantik

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U TRAVNJU...

TRAVANJ...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

• Član bglavacbglavac

Danas ujutro pogledam broj posjetitelja , a ono iznenađenje: 59.009.626 dakle pedesettevetmilijona pregleda. Impozantno. Lp

26.04.2024. 07:13h

dragi ljudi, nemojte zaboraviti ići na izbore. Lp

17.04.2024. 08:21h
  • Član bglavacbglavac

Dobro jutro dragi magicusi, kako je prošla pomrčina sunca?

09.04.2024. 06:53h

Dragi magicusi, želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs. Lp

31.03.2024. 07:20h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

"Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore, i grada ovog sigurnog." Kur'an

24.03.2024. 19:53h
  • Član bglavacbglavac

Cvjetnica. Idemo posvetiti maslinovu grančicu. Lijep dan vam želim!

24.03.2024. 06:34h

Dobro jutro dragi magicusi. Lp

21.03.2024. 06:56h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info