Odigraj "Tarot DA/NE"

PUTA

OD 14.01.2018.

Moja metafora duhovnosti

Jedna od mojih metafora duhovnog traganja za istinom. Moje osobno dozivljavanje duhovnosti.

Duhovnost je more kojim plovim, apstraktno kao brod koji me nosi na tom putovanju, ka cilju, ka stvarnome i konkretnom, za mene, za moj duh. Mojim brodom upravlja ponekad razum, ponekad srce, a katkad i oboje. Ponekad se jedra sama od sebe otvore i tada je najljepse, kad um odmara, a srce je opusteno i sretno, jer osjeca da je na pravome putu... I svaka obala je iluzija, a nijedna luka nije konacan cilj. Ali ja to jos ne znam u trenutku dok se dogadja. Jer se opet iznova ukljucuje um, koji ne prestaje postavljati pitanja i traziti dalje. Tako mi se vec dogadjalo da sam doplovila, usidrila se, mislila da sam dosegnula vrhunac, dosla do kraja svog duhovnog putovanja, da sam dodirnula istinu. Ponekad sam plovila slijedeci nekog drugog, bez mog osobnog iskustva, a um me zavaravao govoreci mi da je to sto upravo citam, sto govori netko drugi - dovoljno. Tako sam neko vrijeme puna fascinacije i ostajala u toj luci, crpeci sve sto je ona nudila mome duhu. S odusevljenjem sam gutala sve ponudjeno i otkrivala novo, a buduci sam i sama bila nova, serviralo mi se samo tako, jedno za drugim... Sinkronizirano. Knjige, susreti s ljudima koji su prije ili poslije mene doplovili u te predjele duha, pa senzacije na materijalnoj razini, pa puno toga preraditi i primjeniti u ovome sto zovemo realni zivot i svijet... Sve do jednog trenutka, kad sam ponovo dignula sidro i nastavila dalje ploviti... Sad mi se cini da je upravo ta plovidba, bez velike potrage, bez iscekivanja da ce se opet pojaviti neka nedosegnuta obala na horizontu, da je to to. I ne mislim na sutra. Jer sve je tu. Sve mi je trebalo. I treba mi. I Sveto pismo, i Isus, i Osho, i Krishnamurti, i de Mello, i Ken Carey,i... i svi oni ljudi koje sam susretala i susrecem uzivo ili virtualno. Cak i oni koji kruto i trdoglavo ne priznaju niciju drugu duhovnost, nego svoju osobnu, i koji ne znaju za poniznost ili zahvalnost, i oni koji sve uzimaju zdravo za gotovo. Jer ne znaju drugacije, ili ne zele.. Svatko moze biti ucitelj, samo ga valja znati prepoznati. I biti zahvalan i za najsitniju novu spoznaju. Iz Ljubavi i Zahvalnosti se radjaju najvrednije spoznaje koje se onda samo nadovezuju... Zato nastojim da je na mome brodu Ljubav, jer samo tako sam jedno sa morem koje nas sve nosi, a onda i more i sve oko nas postaje Ljubav. Zar treba nesto vise... Hvala svima i svemu...

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U TRAVNJU...

TRAVANJ...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

• Član bglavacbglavac

Danas ujutro pogledam broj posjetitelja , a ono iznenađenje: 59.009.626 dakle pedesettevetmilijona pregleda. Impozantno. Lp

26.04.2024. 07:13h

dragi ljudi, nemojte zaboraviti ići na izbore. Lp

17.04.2024. 08:21h
  • Član bglavacbglavac

Dobro jutro dragi magicusi, kako je prošla pomrčina sunca?

09.04.2024. 06:53h

Dragi magicusi, želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs. Lp

31.03.2024. 07:20h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

"Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore, i grada ovog sigurnog." Kur'an

24.03.2024. 19:53h
  • Član bglavacbglavac

Cvjetnica. Idemo posvetiti maslinovu grančicu. Lijep dan vam želim!

24.03.2024. 06:34h

Dobro jutro dragi magicusi. Lp

21.03.2024. 06:56h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info