Odigraj "Tarot DA/NE"

PUTA

Gooodiiiiišnjiiiiii je prošao xD

Odmor na Pelješcu - fantastično

Prije nego krenem, želim samo reći da postoji super cool stranica sa free slikama i nije potrebno navoditi autora, ali baš zato želim reći da se radi o Pixabay :) Na slici je slici je Pelješac.

Ove godine odlučila sam istražiti jedan divlji poluotok koji se smjestio na jugu. Premda volim Zadar (ondje sam bila dvije godine za redom jer sam pronašla jednu super cool plažu  bez puno ljudi, ali sa puno divljine :D ), ipak sam se ove godine odlučila za Pelješac sa boljom polovicom :) i društvom.

Za sve one koji nisu bili - odite. Super poluotok, čisto more (ježinci odobrili i potvrdili), prekrasna šetnica, divljina svuda oko vas :) Za vozače - oprezno vozite, jer su ceste dosta zavojite i mada se čini da nema nikoga, iza zavoja može neočekivano ići autić.

Ovaj GO se nisam željela pržiti na plaži na ovom jakom suncu (trebalo mi je vremena da se pokrenem + nije me briga što je Coco Chanel izgorila jednom na suncu, više sam Marilyn Monroe fan), već sam odlučila ubacit u chill mode ali baš ono...skroz. Kad mi se išlo na plažu, otišla sam..kad nije, nisam. Provela sam čak i jedan cijeli dan gledajući serije (bez osuda molim). Jedan sam dan bila u Žuljanama - prekrasne plaže, ali dočekala nas je hladna voda - ipak smo se kupali :D jer "GO BIG or go home".

Ove godine nisam se mazala ljekovitim blatom, jer super ljekovito mirišiš poslije njega (isprobala prošle godine u Ninu xD).

Jedan dan sam htjela biti avanturistična pa sam otišla do plaže Jezero. Do tamo možete doći čamcem ili pješke. Nemam čamac...a pješak ovisi o plimi i oseki. Ujutro kreneš iz luke Dube Pelješke prema Jezeru (Google maps orijentacija), pa ideš uskom plažom od šljunka koju su nanosi valova kreirali. Onda stigneš do "the Grebena" koji je jedno veliko šumovito, grmovito i divlje brdo (stijena) sa jako uskim puteljkom koji ide preko njega - izgleda sumnjivo, svega mi. Pičiš preko tog puteljka u molitvi i kontemplacijiji istovremeno se nadajući da nećeš upoznati gospodina Poskoka ili bilo koju drugu leteću i nepoznatu bagu da bi stigao do plaže Jezero.

Uspjela sam ga prijeći i tamo i nazad xD, plaža je lijepa i more je prekrasno, ali put do nje je malo naporan. Kad smo išli nazad uhvatila nas je plima što je značilo - nazad preko grebena, kroz more, do luke Dube Pelješke. More nije bilo visoko, maksimalno do koljena i zapravo je bilo baš fora to cijelo iskustvo. Na plaži ima šumica, jezero (koje je više kao slavonska bara u to doba - ništa posebno) i jako puno skakavaca - onih pinky i smeđih ...brrrrrr. Zaključila sam..dosta divljine za ovaj GO.

Znate ono...već sam tu dole na jugu, pa haj da na povratku svratimo do Stona - prekrasan pogled na zidine. Predlažem penjati se po njima - u proljeće ili jesen (ja sam išla u prošli četvrtak kad je bio toplinski udar...u 10h ujutro....). Išla sam na kratku turu od ulaza A do C, pa umrla i sjela na kavu da pronađem dušu i zamolim je da mi se vrati. Bolja polovica je obišla i dionicu od C do B (dulja i viša). Preporuka je svakako da si ponesete vode i da krenete iz Malog Stona prema Stonu (tako se lakše uspeti). Dosta je strmo, pa ako imate višak kila ili više godina...a možda ste super fit ali izvan kondicije - odradite koji kardio trening prije i oboružajte se strpljenjem za napor koji vas čeka :)

Taj isti dan smo išli doma, pa smo stali i u dolinu Neretve da se odmorimo pod hladovinom borova - najbolji odmor i najbolji hlad :)

Evo, zaista sam se odmorila! Što jest, jest kaže Jorge Bucay....a sada povratak u realnost. Evo, treći dan na poslu i već želim natrag na Pelješac :D

Bome se teško priviknuti na rad xD

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U OŽUJKU...

OŽUJAK...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

• Član edin.kecanovicedin.kecanovic

"Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore, i grada ovog sigurnog." Kur'an

24.03.2024. 19:53h
  • Član bglavacbglavac

Cvjetnica. Idemo posvetiti maslinovu grančicu. Lijep dan vam želim!

24.03.2024. 06:34h

Dobro jutro dragi magicusi. Lp

21.03.2024. 06:56h
  • Član bglavacbglavac

Danas je i Dan očeva. Sretno!

19.03.2024. 08:06h

Danas je blagdan sv. Josipa. Sretan imendan svima koji nose to ime. Lp

19.03.2024. 08:03h

Sretan vam dan žena , drage moje žene. Lp

08.03.2024. 06:52h
  • Član iridairida

a najavili su nam olujno vrijeme..., ali hvala ti, i tebi ugodan dan...:-)))

04.03.2024. 14:15h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSong of SilenceSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiSmart studioHipnoza ZagrebSvijet jogeInfo izlogMagnezij tajne

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info