Odigraj "Tarot DA/NE"

PUTA

OD 14.01.2018.

Masmalić/Malik i njegova poigravanja

ovo se meni desilo, vjerojatno i vama...

MASMALIĆ I NJEGOVA POIGRAVANJA

Moje iskustvo s malikom odnosno masmaličem kako ih zovu po otocima, doživio sam u šumi Tramuntana na otoku Cresu. Dvanaestak nas prisutnih toga dana vodio sam Eko-stazom "Izložba povjesti i umjetnosti u prirodi" po šumi Tramuntana, staza duga 10 kilometara markirana crveno-žutom bojom. Sve je bilo u redu dok se nisam pojavio ispred jame Čampari. Na samo tridesetak metara do nje ja sam promjenio odluku o pravcu kretanja, tako da se vratim natrag i krenem ljubičastom stazom niže. Povukao sam ostale sa sobom i krenuo niže, znao sam da je to staza "Masmalića" markirana ljubičasto-žutom bojom i duga 6 kilometara. Kako nije bilo niti na jednom mjestu markirane oznake crveno-žute, naše staze kojom smo se do tada kretali, nakon stotinjak metara vratili smo se natrag. Produžili smo dalje od mjesta gdje sam bio zastao i malo poslije našli smo se ispred jame Čampari, zadržali u njoj i ispred nje izvjesno vrijeme i produžili dalje, sad više nije bilo nikakvih problema kretati se prema dobro označenim markacijama i za jedno pola sata stigli smo do Eko-centra "Caput insulae" u Beli.

Masmalić se samnom na trenutak poigrao, skrenuo pažnju s pravca puta i naveo me na svoju stazu "Masmalića", srećom to mu nije pošlo za rukom. Upravo ispred jame Čampari, sve se odigravalo, tako da pravog razloga za tako donešenu moju odluku i promjenu pravca kretanja, ja ni danas nemam objašnjenje?

Masmalić se poigrao i sa našom Anastazijom koju je zaveo da se odvoji od kolone i krene sama više kilometara dalje šumskim putem prema Porozini. Zadnji u koloni bio je Željko Fučak, alpinist, speleolog i planinar, koji je kontrolirao i pratio posljednje da se nebi kamo zagubili. Sve se odigralo u trenu jer je Željko imao pod kontrolom prisutne. Najvjerojatnije je Anastazija zastala berući kestenje, zadržala se časak duže, i neopaženo kad više tamo nije bili nikoga, a na tom mjestu je križanje više puteva i staza, krenula u krivom pravcu... Željko se vratio natrag i tražio je, Anastazije tamo nije više bilo. Vratili smo se u kamp bez nje. Pred veče, 3-4 sata kasnije krenuli smo u potragu autima. Anastazija je pronađena s vrećom kesteni koju je teglila sa sobom, po malo uplašena, i začudno upitna: da, zašto smo je ostavili?... Sve se dobro završilo i svi smo bili na broju, ono najbitnije!

Masmalić je i tu odigrao svoju ulogu, zafrkanta i mutikaše... Ista ekipa sa dva različita slučaja, na dva različita mjesta i scenarija, poigravanje s dve osobe u istom danu bilo je to s njihove strane i previše...

Eko-staza "Masmalića" u pozadini se vidi Beli

Od petka, 13.10.2006. kad smo se zaputili u Beli, do nedjelje 15.10.2006. raspolozena ekipa pustolova i istrazivaca, ljubitelja prirode i drevnih mudrosti GOZD-2006, uspjesno je odradila pripremu terena za dolazak vece skupine volontera iz Slovenije u Eko-centar Caput Insulae, obilazak Tramuntane i posjet mjestu Beli.

Jama Čampari

Razlog za gornji ispis mojih iskustava s masmalićem ili malikom su ova dva iskaza Jelene Sedlak i Jadran Zalokara.

"...najvjerojatnije nećete vjerovati ni u priču o blagu skrivenom u nekoliko špilja ove šume. Čuva ga malik, patuljak koji se vrti i tako predivno pjeva da odvuće pozornost svakog tko se približi blagu. A u pitanju je 14 čupova zlatnika, za svako selo po jedan...Kada ste u šumi, Lužini, sve vam se čini mogućim, pa i ta priča o patuljcima. no, pokušate se spustiti u špilju, duboku toliko koliko nikad ne možete sići i mračnu poput najmračnije more... Svi ti patuljci i vile i vilenjaci, sve su to mentalne energije. Oni zaista postoje. No, energije se kreću u valovima i po tome se njima može dati bilo kakav oblik. Malo priče, malo legende i ljudi počinju vidjeti zaista to što je..." - Jelena Sedlak

" Dragi boro U ranom djetinjstvu druzio sam se i malikom Maliki nisu uvijek losi Samo su zajebani i veliki zafrkanti" - Jadran Zalokar

Da napomenem na kraju i to da u dva ili tri navrata iako je put dobro markiran, Šparožnu špilju ja nisam mogao pronać. Malo sam lutao okolo, ali i vrlo brzo pronađena. Bilo je još takovih slučajeva, trebam se prisjetiti ili izvuć iz svog "Spiritualnog dnevnika".

Gdje smo mi to bili, pogledaj "Eko centar "Caput Insulae", Beli, Otok Cres, u šumi Tramuntana.  http://www.supovi.hr/

U Rijeci, 21.04.2010. godine      Borivoj Bukva

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U SVIBNJU...

Osvježi podatke

SVIBANJ...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

• Član iridairida

dobro jutro i od mene svima!

29.04.2024. 11:49h

• Član bglavacbglavac

Dobro jutro dragi magicusi, lijep i radostan dan vam želim. Lp

29.04.2024. 06:06h

Danas ujutro pogledam broj posjetitelja , a ono iznenađenje: 59.009.626 dakle pedesettevetmilijona pregleda. Impozantno. Lp

26.04.2024. 07:13h
  • Član bglavacbglavac

dragi ljudi, nemojte zaboraviti ići na izbore. Lp

17.04.2024. 08:21h

Dobro jutro dragi magicusi, kako je prošla pomrčina sunca?

09.04.2024. 06:53h

Dragi magicusi, želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs. Lp

31.03.2024. 07:20h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

Osvježi podatke

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info