Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član Safiris

Upisao:

Safiris

OBJAVLJENO:

PROČITANO

791

PUTA

OD 14.01.2018.

Što je to u ljudima ružno- kukolj u žitu...

Što je to u ljudima ružno- kukolj u žitu...
Prijava Dinajinog članka za Kukolj u žitu

Uredništvu

 

Mislim da sam predugo bila tolerantana prema Dinajinom ponašanju.U nekoliko slučajeva me uspjela izbaciti iz takta, izrekla sam grubo neke riječi, ali i dalje stojim iza svake izgovorene misli.Ponašanje ove osobe je BOLESNO.Nije normalno da se netko nakači za drugu osobu na ovakav način, da me se provocira, a da pri tome svi šutke samo promatraju sa strane bez želje da se opomene ili ona ili ja.

Nikada nisam komentirala niti jedan njezin post na grub i neljubazan način...ona moj je.

Nikada nisam njezino djelo nazvala jeftinim...ona/srcemsrcu, jesu...

Nikada mi nije palo na pamet secirati neku njezinu pjesmu...ona moje secira dan za danom, i to naziva konstruktivnim dijalogom, a u slučaju reakcije netoleriranjem komentara.

Ne odogovara mi njezin način komunikacije...zato radije odšutim i prijeđem dalje.Nekoliko puta sam pogriješila i toga sam svjesna, ali samo sam tražila da me se ostavi na miru.

 

Ne divim se njezinoj osobnosti, ne hvalim je, ne divim se njezinom radu kao terapeutu, ne divim se njezinim postovima, ne divim se "njezinom svekolikom znanju"...Da li tu griješim? Ako je odgovor potvrdan, onda ću i dalje nostiti taj svoj grijeh.

Ako na ovome mjestu ne mogu normalno komunicirati, žao mi je, i to posebno zbog velikog broja dragih i dobrih osoba, ali moj mir mi je važniji.Nisam od onih koji sebe nazivaju duhovnjacima i koji tvrde kako ih izvanjsko ne dira.Ja evo priznajem, dira me, i ako se osjećam loše, otvorit će se neka nova vrata, bilo unutarnja ili ona vanjska.

Ovo pišem, jer mislim da uvelike kasnite sa reakcijom.Većina ne želi ništa reći jer ovo nije njihova bitka,ali i šutnja ponekad itekako zna stvoriti buku.

 

Poštovanje

Safiris

 

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 07.05.2009. 16:00h

    Član dinajaMerlin2 jednom upitah tko je zvjezdani orao i dobih opasku da ću završiti kao kukolj u žitu..........proglasili me već onda bolesnom...........evo ja danas kukolj u žitu iz žita se još uvijek usuđujem pitati tko je SIROMAH i kojeg čovjeka možemo i smijemo nazvati SIROMAHOM..........zar je to pitanje grijeh??????? ako je grijeh onda priznajem svoj grijeh, ali doista bih željela znati tko su SIROMASI društva u kojem živimo?????????............:-)))
  • 07.05.2009. 16:02h

    Član tigrusMerlin3 Hmm...da uredništvo ukine mogućnost komentiranja onda bi se stvar riješila! A tko želi čuti mišljenja neka ostavi svoj mail pa tko želi uvijek mu se može javiti privatno, mailom, s pohvalom ili komentarom. Ali onda ovaj portal više ne bi bio interaktivan... Zanimljivo mi je vidjeti kako eskalacija sukoba dolazi u valovima. Ima koji astrolog da to protumači zvijezdama? Evo, baš osjećam da nakon prividnog zatišja slijedi novi val buke, cike, žestokih komentiranja itd. ne samo između Dinaje i Safiris, već i drugih... A PMS, da to nema veze i s tim? Ili valunzi? A što onda s muškim dijelom? Vrlo je to zanimljivo promatrati... barem meni.
  • 07.05.2009. 16:08h

    Član devetMerlin6 ova ..opservacija...@tigrus-a....mi je interesantna...valovi...valovi...
  • 07.05.2009. 16:10h

    Član safirisMerlin8

    Tigrus

    Ovaj post je reakcija na članak.Kao prvo ja nisam mrtav pjesnik koji je živio prije 200 godina pa se sada samozvani kritičar nadmeče u tumačenju stihova. A zatišje je bilo valjda zbog mog izbivanja, jer očito ja potičem navalu simptoma i agresivnost.I vjerujem da ti je zanimljivo promatrati, ali meni nije zanimljivo biti cirkusant, klaun, koji služi tebi i drugima za promatranje.Vidiš, možda me to i najviše boli u cijeloj priči. Možda i tebe jednom zaboli, kada budeš u areni, sam...imam pjesmu i za takve, šutljive promatrače...već doživljeno, i uvijek žalosno iskustvo...očito još učim...
  • 07.05.2009. 16:11h

    Član karolinaMerlin0 Svi su imali ista iskustva sa tom osobom u bilo kojem vidu. Šizoidna psiha. Kladim se da ima i na papiru tu dijagnozu. Odatle i ta potreba za iživljavanjem i sebe sveprisutnim isticanjem. Komentari su joj iz totalno zbrkanog uma. Ona uvijek kontra ili nevezano za teme sebe nameće. Ma koliko je njeni sljedbenici opet branili i druge napadali u ime jednakosti za sve, ovo je sve već dokazana i očita činjenica. U ime slobode iznošenje gledišta Potpisujem Safiris
  • 07.05.2009. 16:19h

    Član dinajaMerlin2

    Tigrus:-)))

    drago mi je da uživaš u našim dječjim igrama.......igre u pjesku održavaju razinu homo ludensa u nama........a kukolj u žito je biljka koja održava harmoniju i sklad u prirodi........bez nje bi doista bilo dosadno u virtualnom svijetu...........interaktivnost ovog portala ga održava i čini interesantnim...........osjećam se počašćenom da je moj tekst završio na ovoj adresi, to znači da je potaknuo na razmišljanje.......i radujem se čitanju komentara koji slijede.........izrastam u paušalnoj dijagnozi koja mi je postavljena od strane inicijatora ovog teksta..........bolest, bolesna bez pravog imena bolesti........učim iz te imaginarne bolesti........da bih kroz nju ojačala moj imuni sustav........ i ne bi doista oboljela od neke bolesti koja ima ime simptome, trajanje.........i da joj se ne zna kraj...........-)))
  • 07.05.2009. 16:45h

    Član dinajaMerlin2

    karolina:-))

    ovo je već hrabrost..divim se tvojoj hrabrosti da postaviš dijagnozu i to sa punim imenom i da k tome još tvrdiš da ona sigurno postoji na papiru...svaka ti čast...........divno je biti bolesnik i sudjelovati u nadmetanju stručnjaka u donošenja dijagnoza.........izrastam i jačam u tome........moj imuni sustav cvijeta....samo dalje tako.......zanima me slijedeća dijagnoza.........ali ja još uvijek nisam dobila odgovor na jednostavno pitanje koje sam postavila......tko je siromah??????????
  • 07.05.2009. 17:15h

    Član tigrusMerlin3

    Safiris

    Draga, ne smatram niti tebe niti ikoga drugoga cirkusantom i klaunom, pa mi je žao ako si to tako doživjela. Jednostavno volim promatrati druge u tim oscilacijama, a i samog sebe, kada se emocije smire, pa se s odmakom osvrnem bude mi zanimljivo (dakle, i sam sam sam sebi onda cirkusant i klaun). Nadalje, moj komentar se nije odnosio specifično na tebe i Dinaju, već općenito. A kako postoji ova rubrika \"Kukolj u žitu\" imaš pravo postaviti svoje mišljenje ovdje. A biti sam u areni... nije lako. Treba puno hrabrosti za to. No, možda ja samo malo drugačije reagiram, pa to ne izgleda kao da sam sam u areni... ili, ako i stojim sam, nisam zanimljiv razjarenoj publici jer im ne nudim ono što bi htjeli... ne znam. Glede šutnje... volio bih čuti pjesmu o tome! A i čemu tražiti da se zauzmu strane? Ja sam ovdje zbog sebe. Drago mi je čuti komentare podrške. Ne volim kad neko \"soli pamet\", ponekad reagiram, a najčešće ne. Budu li pokude, ok, možda mi nije drago, ali što sad!? Razmislim \"drže li vodu\"... ako ne, pitam se čime sam to privukao, i opet idem dalje... Očekivati da će netko zauzeti moju stranu u nekoj raspravi, koliko god to bilo srcu milo, govori više o mojoj slabosti i potrebi za podrškom drugih jer se sam osjećam slabim. To mi je samo znak da na tome trebam poraditi, jer, uvijek će biti onih koji se neće slagati sa mnom, koji će misliti drugačije, živjeti drugačije, pisati drugačije, komentirati itd. itd. itd. A ja sam tu zbog sebe, i onih duša koje će se naći rezonantnima. Tu mi je fokus. Zanimljivo je da s tim stavom svi ostali po zakonu sinkroniciteta sami \"otpadnu\", otkližu se niz moju auru jer se nemaju za što zakačiti. Dugo sam vježbao na tome - moja gej orijentacija mi je posebno tu pomogla gdje sam naučio izgraditi stav i sva oprečna mišljenja energetski držati podalje. Naučio sam to već i ranije dok sam bio Jehovin svjedok i također podnosio stigmu društva. Naspram toga što je nečiji komentar ovdje na Magicusu ili negdje drugdje? Možda, samo možda, ti ćeš znati, možda je sve ovo i tebi jedna prilika da ojačaš još više u svom stavu i stilu života, da svojom poezijom hraniš one koji će to prepoznati, a ostale da naučiš držati podalje, na miran način, energetskom (ne)rezonancijom. Jer, ne mora se svima sviđati tvoja poezija, kao ni moja, niti moje slike i ostalo što radim. Možda ti je Dinaja savršena mogućnost da to izgradiš, poštujući njenu osobnost i način komuniciranja i gledanja na svijet. Eto, raspisao sam se u nadahnuću... ndama se da će nekome koristiti...
  • 07.05.2009. 17:15h

    Član karolinaMerlin0 Nema sljedeće dijagnoze ta se stalno dokazuje, jasna je i potvrdjena. I budi sigurna da je svima očita. Nema odgovora koji ce tebe zadovoljiti, uvijek imas nastavak sebe same. Sve si ti i pitanje i odgovor. Nikom se ne da nadmudrivati s tobom. Zato daj molim te otputuj negdje , pusti malo Magicus na miru. Vec su te mnogi molili da se primiris, najdi druge portale i zrtve za isisavanje i hranjenje svog balonskog ega dok ne pukne. Usuti jednaput za boga miloga.
  • 07.05.2009. 17:37h

    Član kajaMerlin5 Ljubav ne poznaje nepravdu izuzev jedne: nepravdu odricanja zajedništva Tvorca Neba i Zemlje sa ljudskom dušom. LJUBIM VAS SVE !!!
  • 07.05.2009. 17:46h

    Član safirisMerlin8

    Tigrus

    Pjesma se nalazi na mom blogu, svima je dostupna. A sad što se tiče podrške, ne očekujem ju u tom smislu da netko stane na \"moju ili meni suprotnu stranu\", to sam naučila do sada, ali da nitko nema hrabrosti reći STOP, to nije način na koji se komunicira! To očekujem, ali je očito pogrešno išta očekivati. Dovoljno sam snažna osoba, barem se tako doživljavam, i ne trebaju mi ničija podilaženja da bih mogla funkcionirati na sebi svojstven način.I ponavljam, ovdje nije riječ o komentaru, neka svatko piše što god hoće, ali izvrtati riječi pjesme sa namjerom da me se izazove ili povrijedi nije u redu.I na to reagiram sada, kao što ću i uvijek glasno reagirati.Svi se pozivaju na nekakvu slobodu izražavanja, slobodu pisane riječi, a iza toga se krije štošta, koliko dobroga toliko i lošega.E pa kad procjenim da je tu sakrivena zla namjera, reagiram...Možda je baš Dinaja savršena mogućnost da i drugi izgrade sebe, jer takvo ponašanje kao što je njezino, u mojim očima ne zaslužuje poštivanje.
  • 07.05.2009. 17:53h

    Član srceMerlin3 Poštovane, nije mi jasno zbog čega je došlo do ovolike tenzije i u čemu je problem. Mislim samo da je došlo do velikog nesporazuma i razmimoilaženja u mišljenju. Različito shvatamo i članke i pesme i komentare i verovatno zbog toga dolazi do nerazumevanja. Svaki tekst, svaka priča se može protumačiti uvek na više načina. Mislim Dinaja i Safiris, da ovde nije bilo nikakvog namernog žaljenja. Razmislite. Želim da čim pre uspostavite dobre virtualno prijateljske odnose. Lepo popodne i pozdrav obema.
  • 07.05.2009. 17:59h

    Član safirisMerlin8

    srce

    Hvala ti na miroljubivim riječima, ali ovdje nema nerazumjevanja.Ovdje se radi o zloj namjeri, a ako ti to ne osjećaš, blago tebi, ja itekako osjećma dinajinu lošu namjeru.Nisam noj sa glavom zagnjurenom u cementu.Još uvijek sam ljudsko biće sa svim emocijama, i ne sramim se toga reći.
  • 07.05.2009. 18:26h

    Član srceMerlin3 Draguljček moj. Evo sada ću pokušati da demonstriram kako može ispasti nesporazum. Molim, molim i još jedanput molim nemoj sada ovo pogrešno protumačiti. Ovako. Ti si napisala....\"ako ti to ne osječaš blago tebi, ja itekako osječam Dinajinu lošu namjeru. Nisam noj sa glavom zagnjurenom u cement\". E sada vidi. Ja sada mogu pogrešno protumačiti da si na mene mislila da ja imam glavu u cementu, jer sam tvrda i takve stvari ne osećam jer sam glupa. Vidiš kako se može pogrešno protumačiti. Ovo samo komentarišem u odnosu na vašu današnju prepisku, a ako je nešto bilo pre i dublje onda mi oprosti na ovome. Pozdrav
  • 07.05.2009. 18:46h

    Član reaMerlin3 safy i karolina, svaka čast !! poltronstvo mnogih i dozvoljava vampirima da obitavaju na ovom portalu... kaja, ljubav treba usmjeravati u ISPRAVNU STRUJU, a ne hraniti očnjake..
  • 07.05.2009. 18:51h

    Član tanalunaMerlin2

    svima...

    baš kao more i mi mijenjamo svoja lica i dušu, rastemo (ili bismo trebali) i iz krhke biljčice postajemo jači, neki od nas narastu u drvo, a neki u ružu, neki tek u korov koji, poput maka u žitu, svijet čini ljepšim... svatko ima svoju svrhu i zadaću... potpuno je uzaludan pokušaj usporedbe ali i kritike... jer, drvo svojom krošnjom štiti bilje ispod sebe ali im i propušta sunčanog sjaja taman toliko koliko im treba.... stojte mi uspravno i dajte ljubavi mjesta.... ljepše je čitati vaše stihove iz duše i tekstove iz glave....
  • 07.05.2009. 18:55h

    Član kajaMerlin5 Rea , molim Te pročitaj još jednom moj komentar sa srcem..... Meni je jako žao .... ali i da želim , ja vas više ne mogu razdvajati ....VI SVI STE MOJE JEDNO ....
  • 07.05.2009. 18:58h

    Član safirisMerlin8

    srce

    Da bilo je i prije toga, korijeni su dublji.Ovo tvoje izvrtanje riječi i pokušaj drugačijeg tumačenja, samo je u svrhu smirivanja duhova, i zato njihov ton ne nosi sa sobom lošu namjeru.Znam što sam htjela reči i stojim iza svega napisanog do sada.Osim toga, ako se netko prepozna u nekoj priči, s razlogom je, zar ne.Mene je dotaknuo na grub način dinajin post u kojem se izruguje mojim stihovima i odreagirala sam. I to je to.
  • 07.05.2009. 18:59h

    Član safirisMerlin8

    rea

    Hvala, kratko i jezgrovito si rekla ono što i ja mislim a nisam znala dobro uobličiti.
  • 07.05.2009. 19:00h

    Član srceMerlin3 Evo mene opet. A šta ako to sve neko namešta da bi bilo dinamike, da bi smo se \"prepucavali\" i da bi bilo interesantno. Ne znam razmišljam. Imam osečaj da vitezovi stoje iza zavese. Nadajmo se da neće isukati mačeta.
  • 07.05.2009. 19:01h

    Član safirisMerlin8

    karolina

    I ja tako osjećam
  • 07.05.2009. 19:05h

    Član safirisMerlin8

    tanaluna

    Vidiš, tebi je lijepo čitati stihove, meni nije bilo lijepo pročitati dinajin tekst o tim istim stihovima. I pitala sam samu sebe, kada će doći kraj takvom naćinu komuniciranja...
  • 07.05.2009. 19:21h

    Član dinajaMerlin2

    svima :-)))

    pošto je autorica gornjeg teksta stavila tekst \"Što je to u ljudima ružno\" u kukolje ne stavljajući tekst o kojem se radi u svoju želju d ovaj tekst bude kukolje u žitu, evo ja, osuđena, optužena, označena raznim dijagnozama i zaključcima, stavljam ponovo u opticaj: Ljubav, ta čudesna energija nas sve sjedinjuje u samsari, kotaču života, koji se već milionima godina vrti i energijom ljubavi i iz nje izrastajućom harmonijom ispravlja greške ljudskog neznanja.....Pročitah i prostudirah pjesmu o siromahu, zgrozih se na riječ siromah, zapitah se što riječ siromah znači jednoj poetskoj duši.........zapitah se tko je to siromah u današnjem svijetu i osjetih tugu, bezgraničnu tugu jer shvatih da i pjesnici, to čuđenje u svijetu, dijele ljude na siromašne i bogate, da se koriste zlatom i stručkom cvijeća, tim najpoetičnim pojmovima ljudske duše, da bi osudili čovjeka, da bi ga stavili na stup srama, da bi pozvali čovječanstvo da mu sudi......Doista tužno i ružno.... a poezija nas u svojoj suštini poziva na spoznaju ljubavi Prijatelju dragi Ti što prolaziš svakoga jutra Pored ljudskog bića imena neznana Pomišljaš li možda na svoje bolje sutra Ili su razmišljanja ova srcu tvomu strana. u ovom stihu se osjeća snaga pjesnikinog talenta, a u postavljenom pitanju ona sama, svojim talentom, najavljuje nešto tužno i ružno. Okrećeš li glavu Sa istočne na zapadnu stranu svijeta Tražeći bogatstvo, poznanstvo i slavu Jer ovaj sirotan nešto je Što pogledu tvomu smeta. i onda se ja pitam što je to u ljudima ružno da ulaze u tuđe živote i koristeći se tajnovitom snagom univerzuma i stranama svijeta osuđuju čovjeka i nazivaju ga siromahom. Prijatelju mili Zar u njegovim očima ne primjećuješ brata I zar ruka koja pruža stručak uveloga cvijeća Ni novčića vrijedna nije, a kamoli tvojega zlata I što za tebe znače milostivost i sreća. nesuvisla usporedba zlata i stručka cvijeća, tvrdnja da čovjeku sa zapada stručak cvijeća ne znači ništa je hrabrost koju nema ni jedan čovjek koji je u sebi osjetio središte čudesnog kotača života i spoznao da su strane svijeta samo svakodnevna putanja Sunca, tog čudesnog boga kojeg treba osjećati u sebi. Tada strane svijeta postaju nevažne jer čovjek, kojeg nitko nikada ne smije nazvati siromahom, nosi sunce u sebi. Zavolimo čovjeka u svakom čovjeku, tada strane svijeta postaju samo geografska obilježja koja svojim obrazovanjem poštujemo. I onda slijedeći pjesnikin stih Koračamo dalje I ostajemo stranci udaljenih svjetova Tek okružen gomilom ljudi posegnuti ćeš u džep Na glas izreći kako ti je žao I da sve je karma, sulud zbroj nepoštenih spletova Danima ćeš prepričavat\', Što si sve i koliko si dao. A svi smo isti Kada ogolimo tijelo i poskidamo svoje halje, Vodom isperemo prašinu i mulj Vjerovat\' ćemo da smo čisti. Razlikovat će nas možda, jedan malen\' žulj Otisak na Duši što stvoren je onoga dana Kada pogled tvoj odlutao je S istočne na zapadnu stranu A siromaha ostavio si sama. Čovjek nikada siromaha ne ostavlja sama, čovjek voli čovjeka u svakom čovjeku, čovjek se sjedinjuje sa svim ljudima svijeta u središtu samsare, iz tog središta čovjek slijedi sunčevu dnevnu, mjesečnu, godišnju, stoljetnu, vječnu putanju, čovjek u sebi sjedinjuje sve strane svijeta jer čovjek je ratnik svijetlosti, a ne čovjek pripadanja nekoj filozofiji, nekom vjerovanju, nekoj ideologiji. Tek oni koji osjete u sebi božansku snagu, ljubav sa izvora postaju kozmopoliti, građani SVIJETA I UNIVERZUMA. Nadam se da će mi pjesnikinja znati odgovoriti što za nju znači riječ SIROMAH i kojeg čovjeka smijemo nazvati SIROMAHOM. Jednostavno pitanje koje je izazvalo ovu bujicu komentara............ i tvrdnji... Dinaja je šizofreničar, Dinaja je bolesna, Dinaja je vampir na portalu, Dinaja omalovažava moje tekstove, Dinaja je........postavila jedno od onih pitanja koje postavlja već godinu dana........ i sukobljava se sa onima koji ne žele odgovorti na njena pitanja.............Dinaja se još uvije pita, čitajući predivne stihove autorice, pita ako se radi o tekstu koji je posvećen SIROMAHU, tada tko je taj SIROMAH kojem je ova predivna pjesma, pjesnikinje koja ima talent da postane kozmopolitski pjesnik, posvećena..........TKO JE TAJ SIROMAH kojem ona posvećuje svoj talent, svoje misli i svoje osjećaje..........?????
  • 07.05.2009. 19:27h

    Član safirisMerlin8

    Bolesno tumačenje

    \"zapitah se tko je to siromah u današnjem svijetu i osjetih tugu, bezgraničnu tugu jer shvatih da i pjesnici, to čuđenje u svijetu, dijele ljude na siromašne i bogate, da se koriste zlatom i stručkom cvijeća, tim najpoetičnim pojmovima ljudske duše, da bi osudili čovjeka, da bi ga stavili na stup srama, da bi pozvali čovječanstvo da mu sudi......Doista tužno i ružno.... \"
  • 07.05.2009. 19:29h

    Član safirisMerlin8

    Bolesno tumačenje

    \"Pročitah i prostudirah pjesmu o siromahu, zgrozih se na riječ siromah, zapitah se što riječ siromah znači jednoj poetskoj duši......\"
  • 07.05.2009. 19:30h

    Član safirisMerlin8

    Bolesno tumačenje- osuđivanje???

    \"onda se ja pitam što je to u ljudima ružno da ulaze u tuđe živote i koristeći se tajnovitom snagom univerzuma i stranama svijeta osuđuju čovjeka i nazivaju ga siromahom.\"
  • 07.05.2009. 19:32h

    Član safirisMerlin8

    Bolesna zakačenost za mene

    \"Dinaja omalovažava moje tekstove, Dinaja je........postavila jedno od onih pitanja koje postavlja već godinu dana........ i sukobljava se sa onima koji ne žele odgovorti na njena pitanja.............\"
  • 07.05.2009. 19:33h

    Član safirisMerlin8

    Bolesno i lažno podilaženje

    \"Dinaja se još uvije pita, čitajući predivne stihove autorice, pita ako se radi o tekstu koji je posvećen SIROMAHU, tada tko je taj SIROMAH kojem je ova predivna pjesma, pjesnikinje koja ima talent da postane kozmopolitski pjesnik, posvećena.......\"
  • 07.05.2009. 19:49h

    Član sirenaMerlin1 Dragi moji , iskreno nemam pojma o čemu ću pisati - znam samo DA HOĆU...moj um ne želi ništa komentirati a srce ima potrebu da nešto kaže ...zato pokušavam sjediniti to dvoje na najbolji mogući način...naime...puno sam puta svjedočila raznoraznim energijama koji kruže oko ovog portala...često puta se pitala kako ono što je napisano - nema veze s onim što je napisano? i tu sam stala...odbacujem SVAKU ANALIZU...ODBACUJEM I SVOJE ODBACIVANJE U TOM ODBACIVANJU...I PRIHVAĆAM SVE...DRAGI MOJI... Kad bi sad tvrdila da me nešto ne zanima(ne mislim pritom na ovaj ispis ni ikoga od vas) NEBI TO BILO TOČNO...Zanimate me svi VI-TAKVI KAKVI JESTE...I S TE POZICIJE SAM ZAVOLJELA DINAJU- Baš zbog toga što mi je bilo teško- Razumjeti je ...moj UM -jednostavno to nije htjeo..a nije NI USPJEO NA KONCU...OPIRAO SE ...Vođena svjetlom iza riječi ...slijedila sam vibraciju ...otvorenost ulazi u otvorenost...zatvorenost se od zatvorenosti odbija...tako to reče...RIJEČ U DUBINI SRCA... Znam da se ovdje traži iskrenost...ustvari ništa se ne traži i ništa ja ne trebam dati-ALI ŽELIM..DAJE SE SAMO SVE ŠTO JA JESAM...bez osude, bez razlikovanja... ...Lakše mi je doživjeti i osjetiti tebe , Safiris...i inače u svim tvojim vibracijama...jer samo njih osjećam...čitam ono što pišeš, meni osobno je prekrasno...ovo nisu laskanja...ovo su trenuci istine ...moje , takve kakva jest... Dinaja, ti predivno zračiš-JEDINO KAD NE PIŠEŠ UMOM...neću suditi ni pričati o tom kad ni koliko često se to dešava -TI TO SAMA NAJBOLJE ZNAŠ... POSTOJE I TEKSTOVI KOJE GOTOVO UOPĆE NE ČITAM , JAKO , JAKO RIJETKO , SAMO OTVORIM STRANICU , STOJIM ZAKLOPLJENIH OČIJU I ČUJEM TITRAJE VJEČNOSTI...I PONEŠTO NAPIŠEM...to je tako...Hvala svima što me otvarate -prema sebi samoj...iz svakog osjećaja može se ponešto naučiti , ne iz riječi...one su tek UVOD...STEPENICE...DO SKRIVENOG ZNANJA KOJE SE NE MOŽE PRONAĆI U KNJIGAMA... A POSTOJI U SVIMA NAMA...Odoh ja malo od teme...
  • 07.05.2009. 20:10h

    Član tigrusMerlin3 Aaaaa sirena, super si to napisala i objasnila! :-)
  • 07.05.2009. 20:22h

    Član vajranMerlin5

    drugi ja sebi samom... i nikom više...

    eh... ta zavist.. kad bi mene netko napadao... malo bar... malo-malkice... kad bi barem... sretan čovjek. kofer zabave... i pregršt pored...
  • 07.05.2009. 20:24h

    Član sirenaMerlin1 Dragi tigruse , trenutak prije sam te osjetila , kad nisam uopće bila na portalu..i sad vidim...dah ljubavi svega što postoji ...čudesni su titraji...duše koja izranja i s drugom se sjedinjuje van vremena i prostora....slike iza govora i riječi iza slova...ljubim te...
  • 07.05.2009. 20:24h

    Član safirisMerlin8

    sirena

    Hvala ti, lijepo si to rekla, još je ljepši tvoj osjećaj prema dinaji...ali ja ga ne djelim, a pisati ljubazno i milo samo reda radi nije moj stil...ne mogu reći nekome draga dinajica, ako to ne osjećam...nije baš prosvjetljena perspektiva, ali je barem iskreno... ponekad mi je muka od silnog podilaženja i laskanja, samo iz razloga da te netko ostavi na miru...s druge strane, zatvarati oči, i vikati, sve je krasno, divno, svi se volimo, ma puste priče, vidim iz priloženog, kako se tolerira nešto na što bi svatko morao odreagirati, a neće, jer sutra će se možda neka druga dinaja zakačiti na njega ili nju...bolje je ovako, ne talasti...moglo bi svašta izroniti...a onda se treba i boriti sa time, jelda... Tebi sirena uvijek radosna srca ostavljam svjetlosni zagrljaj,pisalo ili ne pisalo u komentaru...
  • 07.05.2009. 20:41h

    Član magicusMerlin28 Očekuje li se reakcija uredništva? Naravno da se očekuje jer je ugodno znati da tamo negdje postoje tata i mama kojima će možda dozlogrditi stalne prepirke njihovih potomaka pa će stupiti u arenu, podijeliti nekoliko packi ili možda isprašiti tur, a onda će sve biti opet normalno i o.k. do sljedeće prilike. Ali uredništvo nije tu da se igra roditelja ili da bilo što prosuđuje sve dok nisu povrijeđena prava i obaveze sudjelovanja u radu portala. Ovakve su situacije uobičajene, pa možda i mlake, u odnosu na ono što se piše i događa na drugim sličnim mjestima. Iako su urednice imale mnogo opravdanih prigovora i zamjerki jedna drugoj i trećoj u kratkoj povijesti ovoga portala, to nisu iznosile iako je bilo mnogo dobrih prilika za žustru svađu. Nisu, barem ne dosad, a možda bi trebale jer su i ovakve diskusije koje se trenutno vode između dviju naših autorica u biti pozitivan događaj. Da, trenutno ste dvije u areni, a ostali su publika i možda u tome uživaju. Trenutno nisu raspoloženi izlagati se kandžama i raljama, možda imaju starih rana koje još nisu zacijelile ili jednostavno ne haju da uzmu ovu ili onu stranu. A ni nema razloga da to čine...Pjesništvo je misterij...
  • 07.05.2009. 20:46h

    Član dinajaMerlin2

    Vajran:-)))

    pa ovdje nitko nikoga ne napada, ovdje pokušavamo razviti konstruktivni dijalog o kukolju u žitu, na adresi kukolj u žitu..........učimo agrnomi ju i postajemo dio prirode, spoznajemo zakon zlatnoga reza iz kojeg izrsta spiralno- valna dinamika zlaćne spirale našeg postojanja u univerzumu............oči božje, izvor ljubavi nas usmjerava da širimo samo ljubav ovim virtualnim svijetom.........:i da u ljubavi odgovaramo na postavljena pitanja i da iz ljubavi odustanemo na odgovorima na pitanja koja smo postavili...........ljubav koju osjećamo u sebi nam daje odgovore na sva pitanja............nema SIROMAHA među ljudima......nema ih jer ljubav nas obogaćuje i čini kraljevima univerzuma u kojem ne postoje strane svijeta...........u njemu postoji samo ČOVJEK........... Čovjek koji je središte ovog čudesnog svijeta u kojem on, čovjek širi samo LJUBAV..........:--))))
  • 07.05.2009. 20:56h

    Član tigrusMerlin3 A ja od jučer razmišljao da napišem članak o siromasima... uuuuu, bolje da nisam, rastrgali bi me... :-) (ali budem, već jednom...)
  • 07.05.2009. 21:10h

    Član tigrusMerlin3

    A evo i ovdje ponavljam komentar...

    Kad je 1913. Stavinski u Parizu imao premijeru baleta \"Posvećenje proljeća\" publika ih je gađala rajčicama i jajima, dok su orkestar i plesači dostojanstveno nastavili izvedbu. Koliko je ova Safirisina pjesma izazvala reakcija i bila raščerečena, podsjeća me na sudbinu Stravinskijevih djela (kao i mnogih drugih umjetnika). Možda Safiris nije ni svjesna koliko njena pjesma nosi nesvjesnih elemenata što je i bit stvaralaštva... Možda Dinaja nije ni svjesna koliko je Safirisina pjesma u njoj izazvala nesvjesnih reakcija... jer, na šund se ne obaziremo, na smeće nemamo potrebu komentirati, ne-umjetnost nemamo potrebu secirati... A ako ne razumijemo tko je siromah, pa to je onda naš problem, zar ne!? Da, ova Safirisina pjesma meni nije sjela jer drugačije gledam na pitanje siromaštva, istoka i zapada, ali divim se koliko je reakcija uspjela izazvati, a to je dokaz da ona nosi snagu i poruku, nesvjesnu, koja je čak i Dinaju navela na analizu i ostavila je zbunjenom, bez odgovora. A zar to nije svrha umjetničkog stvaralaštva, pogotovo duhovnog umjetničkog stvaralaštva??? Zato, Safiris 5+ i Dinaja 5+ jer si nam svima pomogla zapaziti Safirisino djelo.
  • 07.05.2009. 21:11h

    Član dinajaMerlin2

    tigrus.-)))

    s ljubavlju od srca srcu i srcemsrcu sa velikom željom da doista napiešeš nešto o siromasima..........zanima me doista tko su siromasi, kakve karateristike im se pripisuju, što ih razlikuje od čovjeka??????????........:-))))
  • 07.05.2009. 21:15h

    Član vajranMerlin5 daj dinaja odustani. ako ti ja dođem tamo u švicarsku, tako ću te zagrliti da ćeš tri dana zrak loviti... po sobi, kući i po ulici... :-) evo ti usput jedan tulipan...
  • 07.05.2009. 21:18h

    Član reaMerlin3 e, tigruse, da je meni frend u nevolji, držala bih mu stranu, pa makar bio i u krivu...
  • 07.05.2009. 21:18h

    Član dinajaMerlin2

    Tigrus.-)))

    hvala ti na komentaru koji objašnjava mnoga pitanja, hvala ti prijatelju jer ti svojim bićem razumiješ i sjedinjuješ i širiš samo ljubav............predivan je osjećaj znati da takav netko, nadimkom tigrus, sa tigrovskom snagom čudesnog uma postoji u ovom virtualnom svijetu..........:-))
  • 07.05.2009. 21:22h

    Član vajranMerlin5 i još jedan tulipan jer si komentirala moj gornji komentar a lijepo sam napisao da ga pišem sebi samom...
  • 07.05.2009. 21:25h

    Član tigrusMerlin3

    Rea

    Rea, frendu u nevolji pomoći treba, ali ako je u krivu na to mu ukazat treba! Za to služe prijatelji, a ne za laskanje i povlađivanje... takav sam ja prema svojim prijateljima, i zato me vole (iako mi ponekad nije ugodno, kao nikome kad se mora suočiti s nečim)... a to očekujem i od njih! No, malo sam zbunjen tvojim takvim komentarom pod ovom raspravom jer ne znam na koga ciljaš da bih mu trebao držati stranu? Safiris ili Dinaji? Ili netko treći? Mogu dobiti odgovor?
  • 07.05.2009. 21:27h

    Član dinajaMerlin2

    Vajran.-)))

    hvala na tulipanu , znaš da volim tulipane i evo ovog trena odustajem od svih daljnjih komentara jer kad netko napiše \"držala bih mu stranu pa makar bio u krivu\" tada se mora odustati od svih konstruktivnih dijaloga jer ti koji tako nešto napišu nadolijevaju ulje na vatru koja već tinja i znači da im uopće nije stalo do riješavanja problema nego uživaju u sukobu...........da dragi Vajran, pod tim uvjetima treba odustati i REI maknuti vjetar iz jedara kojima je krenula napadom u ovaj virtualni svijet u kojem vlada ljubav i vjerovanje......... zavolimo ovu majsku večer i dozvolimo srcu da diše..........:-)))
  • 07.05.2009. 21:31h

    Član kajaMerlin5 Dragi moji, sav metež nastaje samo onda kada pobrkamo iz kojega dijela sebe djelujemo - mislimo- govorimo. Imam prijedlog : ako ikada bude potrebno neka se osoba izjasni ( BAREM SAMA SEBI) govori li iz uma - ili Duše-Duha . Duh i materija su dva pojma, a nalaze se obadvoje u nama. Nikome nije zabranjen izbor. Neka svakome postane kristalno jasna njegova POLAZNA TOČKA GLEDANJA - ODABIR DJELOVANJA. ..... a znamo da postoje samo dva načina i razloga ; strah i ljubav.... i jedno i drugo smo nebrojeno puta proučavali ... pa ako je potrebno bolje je gradivo ponoviti...
  • 07.05.2009. 21:32h

    Član vajranMerlin5 ... ah, eto zraka... :-) u majsku večer ovu dok tulipane vjetrić talasa.... vatra na ognjištu tinja, kiša negdje u daljini rominja....
  • 07.05.2009. 21:33h

    Član vajranMerlin5 kaja... :-)
  • 07.05.2009. 21:37h

    Član vajranMerlin5 i love kaja....
  • 07.05.2009. 21:38h

    Član vajranMerlin5 i bez love je volim... svakako.... love ne love....
  • 07.05.2009. 21:39h

    Član vajranMerlin5 neznam sada jeli love ili ne love, tamo negdje daleko vidim dvije sove....
  • 07.05.2009. 21:39h

    Član karolinaMerlin0 Na njivi uvažavanja po svojoj darmi i odluci, mnogi na portalu djeluju i bivaju stabilno svoji. I onda kad na tom polju stalno iz svojih samodopadnih poriva osoba poput Dinaje ne uvažavajući druge posije svoje sjeme ponavljanja istih praznih rijeći preko plodova drugih, taj kukolj zgušava protok zdrave komunikacije. Tada se i treba poneko javiti kao duhovni nadzor prije nego se dopusti da se razviju ti kukolji pogubnog klijanja. Jer ukazati i reći o kukolju je čupanja sjemena bolesnog trnja zabluda koje takav um i dalje u svom ego tripu prosijava i prosijava, okrećući i izvrćući smisao tema. Bez sposobnosti diskriminacije kojim se odjeljuje žito od kukolja, ne mogu se mnoge stvari vidjeti, a niti se spram njih očitovati kao ovaj pokušaj, kad je potrebno iskreno sve ovo reći.
  • 07.05.2009. 21:40h

    Član vajranMerlin5 dvije sove četri oka miči se vajran u dva skoka da te ne bi pukli s boka...
  • 07.05.2009. 21:44h

    Član kajaMerlin5 Razigrani Vajran u Duhu ... imam love ... :-))
  • 07.05.2009. 21:50h

    Član kajaMerlin5 .... vrlo je opasno igrati se boga bez Boga .... jedino što je čovjeku moćno je DA PAZI SAM NA SEBE ....
  • 07.05.2009. 21:50h

    Član vajranMerlin5 ja te volim i bez love... :-)
  • 07.05.2009. 21:52h

    Član sirenaMerlin1

    Safiris

    Nije to moj osjećaj prema dinaji...to je moj osjećaj prema svijetu uopće...i kao takvog ga izražavam prema svakom tko je za to otvoren- ...sve je istina što je pisano...nemam potrebe se opravdavati - no s jedne razine je možebit moj stav licemjeran ...s druge je pravi odabir...proistekao iz tog OSJEĆAJA- u kojem jesam...ono čemu se divim - je iskrenost kakva god ona bila- iskrenost iz sebe i prema sebi...svi mi sve osjećamo - i u stanju smo i situacijama kad se rađaju ovakvi osjećaji iz sličnih ZBIVANJA - kao tvoje i dinajino , pa čak i na neverbalnoj osnovi , čak i samo na razini vibracija- priznajem da je tako -ALI OVOG TRENA SAD NE OSJEĆAM NIŠTA DRUGO- NEGO OVO ŠTO SAD OSJEĆAM... Jedna rečenice iz tisuću i jedne noći je na poseban način utkana u moj život jer TO je tako... :\"Ne daji savjete o stvarima o kojima nisi upitan jer ćeš čuti ono što ne želiš čuti .\" * Na direktno pitanje- šutnja nije odgovor...s ovim se slažem.. S toga s te razine ti pristupam s poštovanjem i ovom tvom tekstu , bez osude , nazovi to poštovanje ili ljubav , kako želiš...al ja sam tu ...a ti Osjeti...govor iza Riječi...A ja prihvaćam tvoj svjetlosni zagrljaj i darujem ti poljubac ...onaj čarobni ...u svim duginim bojama... I
  • 07.05.2009. 21:54h

    Član vajranMerlin5 igrati se boga bez Boga je kao nabosti se u rog bez roga... nema roga ništa ne bode preostaje samo zamoliti za zadnji gutljaj vode... BOŽE, BLAGOSLOVI NAS...
  • 07.05.2009. 21:58h

    Član safirisMerlin8 Moram priznati da mi mudrolije ovaj tren djeluju isprazno...kada grmljavina traje, svi su u zaklonu, pametno... a bujicu navesti na svoj mlin, još pametnije...škola, do bola ...
  • 07.05.2009. 22:00h

    Član vajranMerlin5 molim te za mir u srcu, molim te za onaj milimetar osmjeha da bude sutra kao i danas što je bio, kao i jučer što si mi ga poklonio. hvala ti za život i hvala ti što jesam... blagoslovi mene i svih koje znam i koje volim, sva naša mišljenja pročitana i iznesena u tvoje ruke predajem i sud tebi prepuštam... neka bude volja Tvoja amen
  • 07.05.2009. 22:02h

    Član vajranMerlin5 safiris je proizvedena duševna bol.... to nije dobro.
  • 07.05.2009. 22:05h

    Član safirisMerlin8

    rea

    Draga rea, nadam se da ne misliš na mene, da sam u nevolji:):):) Ovo je ništa, tek moja lagana reakcija, vjeruj mi da sada više ništa ne očekujem pod nikoga.Bilo pa prošlo.Tebi svaka čast na iskrenom mišljenju i vllastitom stavu, Tigrusu,sireni,srcu,karolini i tanaluni, također.Ovi drugi komentari su šuć-muć pa prolij, tek toliko da su prisutni a da se nikome ne zamjere.Već viđeno.
  • 07.05.2009. 22:07h

    Član safirisMerlin8

    vajran

    Prijatelju dragi, moji neuroni su još na mjestu, a duševna bol je tu da me podsjeti da mi je duša još živa.Pa, hvala!
  • 07.05.2009. 22:08h

    Član kajaMerlin5 Pošalji draga Safiris tu grmljavinu kod mene....imam moć da ju transformiram ...
  • 07.05.2009. 22:13h

    Član safirisMerlin8

    Kaja

    Još nisi shvatila da ne spadam u ljude kojima je potreban pokrovitelj? I tapšanje po glavi da bih bila sretnija. Imam ja tko mi održava gromobran, a i uzemljenje mi je ok, barem dok sam ovdje u tijelu, na ovoj planeti.Svejedno ... Hvala na ponudi.Volim ja i grmljavinu, dobro protese, ali donese i sviježinu.
  • 07.05.2009. 22:14h

    Član sirenaMerlin1 mudrolije jesu s pozicije uma ...kad nema uma nema TEBE...SVE SAMO JEST...Prihvaćam ovo svoje stanje kao takvo ...prihvaćam tvoje ...čim sam Tu...OSJEĆAM...to je jedino što sad POSTOJI...
  • 07.05.2009. 22:20h

    Član safirisMerlin8

    sirena

    Laku noć,lijepo sanjaj...
  • 07.05.2009. 22:21h

    Član safirisMerlin8

    Dragi magicusi

    Laku noć, lijepo sanjate...
  • 07.05.2009. 22:23h

    Član kajaMerlin5 Draga Safiris, bila je to reakcija na tvoje riječi ... \" kada grmljavina traje, svi su u zaklonu, pametno... \" oprosti, vjerojatno sam krivo shvatila ....
  • 07.05.2009. 22:24h

    Član sirenaMerlin1 :)
  • 07.05.2009. 22:25h

    Član tigrusMerlin3 Laku noć, sutra ćemo biti pametniji...
  • 07.05.2009. 22:28h

    Član sirenaMerlin1 *
  • 07.05.2009. 22:30h

    Član sirenaMerlin1 ( ovo je samo znak sveprisutnosti( i ništa više )- ova ovdi zvizda na ekranu , sad je isprobavam kako radi...hahaha...meni djeluje e to je bitno...Laku noć svima slatko snivajte....
  • 07.05.2009. 22:32h

    Član mkrmarMerlin6

    Dragi Magicusi!

    Budite u ljubavi i miru To vam Anđeli govore neka u Vašem srcu bude svjetlo. To Vas Anđeli mole. Mir i dobro svima nama! Voli Vas sve Karlova mama-Mirjana
  • 07.05.2009. 22:42h

    Član mkrmarMerlin6 \"Kada te zavede ego,požuri dalje. Ispričaj se i oprosti. Sebi i drugima. Biti savršen nije tvoja zadaća na Zemlji. Tvoje je pustiti Onog koji je savršen da govori kroz tebe.\" \"Nije važno čuti vanjski pljesak. Slušati otkucaje radosti vlastitog srca TO JE NAJVAŽNIJE.\" (autor meni nepoznat)
  • 07.05.2009. 22:43h

    Član nlandekaMerlin4 Žitno polje žuti se pod vjetrom proljetnim. U žitu kukolj pronikao uz pomoć sunca i kiše. Kad dođe vrijeme košnji ni žita ni kukolja nema više!!!!! Da li može kukolj pokvariti kvalitetu žitu? Ne može!!! Žito će i dalje rasti, i davati će nam brašno za kruh, za tjesteninu, prehranjivati će nas. Da li će kukolj odustati i prestati rasti? Neće! Uvijek će biti u pratnji žita, ili drugih kultura, i nikad ga nećemo uspjeti iskorijeniti. No ono što možemo učiniti - to je, slijediti sebe, i ne dozvoliti da nas bilo kakav kukolj onemogući u rastu i napretku. Ne ulazim u dublje dijaloge niti u sudove, niti sudac želim biti, samo bih istaknula da se svatko ima pravo osjećati povrijeđenim, i da se svatko od nas ponosi svojim talentom, radom, znanjem, vjerom, ili bilo s čim što istakne na ovom portalu. I nitko nije izbjegao kritiku u bilo kom smislu, jer kritika je uvijek zdrava, no ismijavanje i podcjenjivanje bismo trebali izbjegavati, upravo zato jer svi imamo kvaliteta s kojima se ponosimo i zbog kojih smo upravo takvi kakvi jesmo - jedinstveni!
  • 07.05.2009. 22:55h

    Član nlandekaMerlin4 Osobno jako volim pjesme koje piše Safiris, čitam sve njezine članke, pa i komentare. Safiris mi kao osoba izgleda predraga, prepuna čari, upravo Safirasta, kao što i njezin Nick opisuje. Dinaja je osoba iza koje stoji stručnost i godine rada koje joj nitko ne može oduzeti iako ga ne moramo svi razumjeti. Jednom davno, kada sam donijela svoje pjesme u Udrugu hrvatskih književnika, s namjerom da mi eminentni stručnjaci iz područja pjesništva kažu mišljenje o mojim stihovima, do čijeg mišljenja mi je bilo jako stalo - dočekali su me kao nekog tko nema pametnijeg posla. U smislu - \"šta ova sad hoće, zar nema pametnije posla od pisanja stihova\". Jedva su me saslušali što želim - a željela sam samo mišljenje. Predsje\'dnik Udruge pitao me zbog čega mi je toliko stalo do tog mišljenja. Rekla sam, zato da bih znala da moje pjesme vrijede. A što ako ne vrijede? upitao me je. Tada ću i dalje pisati za svoju dušu, rekoh. Par dana nakon naših razgovora, jako brzo, pozvali su me da dođem u Udrugu i nahvalili sve što sam napisala. Rekoh - \"Hvala vam na pohvalama, ali u meni još uvijek čuči određena nesigurnost i strah, što će drugi reći i komentirati na ono što pišem. Hoće li im se svidjeti moje pjesme, riječi koje sam napisala?\" Predsjednik Udruge mi kaže: \"Kao što se različiti žanrovi muzike sviđaju različitim ljudima, a opet, svatko nađe onaj dio koji mu se dopada, ali se nikom ne dopada baš sve, tako će se i vaše pjesme svidjeti nekome tko će ih sa oduševljenjem čitati, dok se istovremeno nekome neće svidjeti. Ali to nije razlog da ih ne pišete, bitno je da ste vi sigurni u sebe.\" I ja njegov savjet slijedim. Puno puta se nekome ne sviđa ono što napišem, nekad doživim ovacije, nekad se osjećam potpuno nepoželjnom ili imam osjećaj kao da se namjerno ignorira što napišem, ali ja i dalje ustrajem i pišem, imam svoj ja koji nikad ne bih zanijekala bez obzira na situaciju u kojoj se nalazim, i bez obzira na komentare (ili ignoriranje). Zato draga Safiris, budi svoja, budi ti, takva kakva jesi, i kakvu te volimo, piši nam dalje prekrasne stihove, podijeli s nama svoje skrovite misli i osjećaje, svoj talent koji zaslužuje najglasniji pljesak, piši, za onaj dio publike koji s radošću i nestrpljenjem uvijek čitaju svaku novu pjesmu!
  • 07.05.2009. 23:00h

    Član mkrmarMerlin6

    ZA SVE LJUDE

    Ako nesretni zaspu, neka se sretni probude. Ako su u srcu povrijeđeni. Neka oproste i neka Mir bude. M.Krmar PJESMA ANĐELU Anđele mali, Ti od otopljenih svijeća ostavljaš darove I hram što si ga učinio za me ima vječni plamen u osmijehu tvoje mame. Anđele,Ti ćeš posuti uvojke svoje kose da nam je mekši put do raja i svojim češ tijelom napraviti most do novog početka nakon kraja. Ti prosipaš note nebeskog orkestra da izgubljenim dušama označiš cestu. i kao Sirijus tvoje tople oči osvjetljuju tamu u tihoj noći. I šetaš kroz snove nesretnih kako bi se sretni probudili. ulaziš u srca posvađanih da bi se nježno poljubili. Šepe jape Anđele mali šifra života nek odjekuje svijetom. Šere jape dragi naš Anđelak uljepšaj nam dan gracioznim letom! Posvećeno Karlu -Anđelu Melita Lukar Grlim Vas sve svjetlosnim zagrljajem iz srca punog ljubavi! Karlova mama Mirjana
  • 07.05.2009. 23:28h

    Član devetMerlin6 može samo jedno pitanje...ako mi netko može objasniti...kakva je to dijagnoza....\"ŠIZOIDNA PSIHA\"....???..što je to...u kojoj medicinskoj nomenklaturi...to postoji...i da li postoji...inače prvi put čujem za takvu neku boleštinu...unaprijed hvala..
  • 07.05.2009. 23:42h

    Član vajranMerlin5 šizoidna psiha je kotlovina po domaćoj recepturi. kotlovina je vlastiti um a domaća receptura uvijek proizilazi iz vlastite kućne radinosti. nakon šizoidne psihe slijedi ražanj stručnog naziva autogril... preuzeto: vajran rječnik stranih pojmova
  • 07.05.2009. 23:49h

    Član vajranMerlin5 nadalje kaže... shizoidnu psihu uzrokuje bakterija zvana shizopsihostafilokokus. um jednom zaražen tom bakterijicom iz porodice baktericrvića ostaje trajno nagrižen i ne postoji gips za takve rupice...
  • 07.05.2009. 23:55h

    Član vajranMerlin5 isti izvor govori da je oko polovice ukupnog čovječjeg uma nagriženo tim baktericrvićem...
  • 08.05.2009. 00:01h

    Član vajranMerlin5 nije poznato da gore navedena bakterištetočina napada dušu. opet iz istog izvora... pa ako je vjerovati izvoru, to bi bilo to... \"duša\" čovječanstva zasada odolijeva svim nagrizanjima. svih štetočina...sa svih strana pa i strana svijeta...
  • 08.05.2009. 00:04h

    Član vajranMerlin5 sve završava na autogrilu... to je zadnja barijera... nepremostiva...
  • 08.05.2009. 00:04h

    Član vajranMerlin5 sve završava na autogrilu... to je zadnja barijera... nepremostiva...
  • 08.05.2009. 06:41h

    Član safirisMerlin8

    DeVeT

    Šizoidna psihopatija (iz knjige: Political Ponerology: A Science on The Nature of Evil adjusted for Political Purposes; Andrew M. Lobaczewski, Ph.D.) Šizoidna psihopatija je izolovana još od strane prvih osnivaća moderne psihijatrije. Još od početka ona je tretirana kao jedan lakši oblik istog nasljednog faktora koji uzrokuje podložnost šizofreniji. Međutim, ova poslednja veza ne može se ni potvrditi, niti negirati uz pomoć statističkih analiza a u to vrijeme nisu bili pronađeni ni biološki testovi koji su bili u stanju da riješe ovu dilemu. ... Literatura nam pruža više opisa različitih oblika ove anomalije, čije se postojanje može pripisati promjenama u genetičkim faktorima ili razlikama u drugim individualnim karakteristikama ne-patološke prirode. Sada ćemo skicirati neke uobičajene karakteristike ove podvrste. Ljudi koji su zahvaćeni ovom anomalijom su preosjetljivi i nepovjerljivi, međutim, oni veoma malo obraćaju pažnju na osjećanja drugih, skloni su da zauzimaju ekstremne pozicije i rado se osvećuju za male uvrede. Oni su ponekad ekcentrični, odnosno, čudaci, po svojoj prirodi. Njihov slab osjećaj za psihološke situacije i realnost navodi ih da pogrešno i negativno interpretaju namjere drugih ljudi. Oni se lako uključuju u aktivnosti koje su kobajagi moralne, međutim, koje u suštini nanose štetu i njima i drugima. Njihov osiromašen psihički pogled na svijet čini ih tipičnim pesimistima u vezi ljudske prirode. Izraze ovih karakterističnih stavova često nalazimo u njihovim tvrdnjama i pisanim djelima: ?Ljudska priroda je toliko ružna da se red u ljudskom društvu jedino može zavesti uz pomoć jake vlasti koju obrazuju visokokvalifikovane individue koje zastupaju neke više ideale.? Ovu njihovu tipičnu izjavu možemo nazvati ?šizoidna deklaracija?? [Ovdje moramo naglasiti da šizoidne ličnosti generalno smatraju da su ONI ti, i niko drugi do oni, koji znaju kako čovječanstvo treba dovesti u red.] Međutim, kad se nađu obuhvaćeni veoma stresnim situacijama, šizoidni nedostaci kod njih dovode do toga da te osobe veoma lako kolabiraju. Njihov kapacitet za razmišljanje postaje karakteristično zagušen, pa šizoidi onda zapadaju u reaktivna psihotička stanja koja su po izgledu slična šizofreniji, tako da to onda vodi do uspostavljanja pogrešne dijagnoze. Zajednički faktor u raznolikosti ove anomalije je jedno potmulo bljedilo emocija i osjećanja za psihološke realnosti. To se može pripisati niskom kvalitetu njihovog instiktivnog substratuma, koji kao da radi na pijesak. Nizak emocionalni pritisak dozvoljava im da razviju odgovarajuće špekulativno rezonovanje koje je korisno u ne-humanističkim sferama djelovanja. Zbog svoje jednostranosti, oni su skloni da smatraju sebe intelektualno superiornijim od ?običnih? ljudi. Kvalitativna frekvencija pojave ove anomalije razlikuje se među rasama i nacijama: niska je kod Crnaca a visoka kod Jevreja. (?) Prema mojim opservacijama ova anomalija je autozomalno nasljedna. Ponerološko djelovanje šizoida [Ponerologija ? nauka u porijeklu i prijenosu zla, prim. prev.] može se određivati sa dva aspekta. U jednom užem obimu, takvi ljudi prouzrokuju nevolje članovima svojih porodica, lako se pretvaraju u alatke za širenje intriga u rukama inteligentnih individua... Njihova tendencija da gledaju na ljudsku realnost na indoktriniran i prost način kojeg smatraju ?ispravnim?, često transformiše njihove dobre namjere u loše rezultate. Međutim, njihova ponerološka uloga može zadobiti makrosocijalne proporcije ukoliko se njihovi stavovi prema ljudskoj realnosti i njihove velike doktrine, za čije stvaranje imaju veoma izraženu tendenciju, stave na papir i štampaju u velikim tiražima. Uprkos ovim njihovim tipičnim nedostacima, ili čak jednoj otvorenoj šizoidnoj deklaraciji, njihovi čitaoci ne shvataju kakve su istinske karakteristike tih autora; oni interpretiraju takva djela u skladu sa svojom ličnom prirodom. Umovi normalnih ljudi teže ka korektivnim interpretacijama zahvaljujući participaciji njihovog vlastitog bogatijeg psihološkog pogleda na svijet. Međutim, mnogi čitaoci kritički odbacuju ovakve radove sa jednim moralnim gađenjem ali nesvjesni njihovih specifičnih uzroka. Jedna analiza uloge koju su odigrali radovi Karla Marksa lako otkriva sve gore navedene tipove apercepcije i društvene reakcije koje su dovodile do podvajanja među ljudima. [...] Za vrijeme stabilnih vremena koja se naoko čine sretnim, mada su i ona obilježena nepravdom prema pojedincima i nacijama, ovi [šizoidni] doktrinari vjeruju da su pronašli jednostavno rješenje da srede probleme u jednom takvom svijetu. Takavi istorijski periodi uvijek su karakterizirani jednim generalno osiromašenim psihičkim pogledom na svijet, tako da se u takvim vremenima, jedan šizoidni, siromašan psihološki pogled na svijet ne istiće iznad ostalih i prihvata se kao jedna legalna ponuda. Te doktrinarne individue karakteristično manifestuju određeni prezir u vezi moralista a onda zagovaraju potrebu za ponovnim otkrivanjem izgubljenih ljudskih vrijednosti i za razvojem jednog bogatijeg i ispravnijeg psihološkog pogleda na svijet. Šizoidni karakter teži da nametne svoj vlastiti konceptualni svijet drugim ljudima ili društvenim grupama, koristeći jedan relativno kontrolisan patološki egoizam i izvanrednu istrajnost koja proistiće iz njihove uporne prirode. Tako su oni na kraju u stanju da savladaju ličnost druge individue, što dovodi do toga da se ova počne očajno nelogično ponašati. Sličan uticaj oni takođe mogu izvršiti i na neku grupu ljudi kojoj su se pridružili. Oni su psihički usamljenici koji se osjećaju ljepše u nekim društvenim organizacijama, gdje postaju žestoki pobornici neke ideologije, vjerski fanatici, materijalisti ili sljedbenici neke ideologije koja ima satanističke karakteristike. Ukoliko se njihove aktivnosti svode na diretne kontakte na nižoj društvenoj razini, njihovi poznanici ih obično vide kao ekcentrike, što ograničava njihovo ponerološko dejstvo. Međutim, ukoliko oni uspiju da sakriju svoju vlastitu ličnost iza pisanih riječi, njihov uticaj može otrovati umove u društvu u jednom veoma širokom obimu i za jedno veoma dugo vrijeme. Karl Marx predstavlja najbolji takav primjer jer je on bio najpoznatija figura te vrste. Frostig, psihijatar iz stare škole, uključio je Engelsa i druge u jednu kategoriju koju je nazvao ?kategorija bradatih šizoidnih fanatika?. Poznate proklamacije pripisane Sionskim Mudracima na početku prošlog vijeka počinju sa jednom šizoidnom deklaracijom. Devetnaesti vijek, pogotovo njegova druga polovina, čini se da je bio vrijeme jedne izvanredno velike aktivnosti od strane šizoidnih individua, koje su često bile, mada ne uvijek, jevrejskog porijekla. Nakon svega, moramo imati na umu da 97% od svih Jevreja ne izražava ovu anomaliju kao i to da se ona javlja u svim evropskim nacijama, mada u jednom značajno manjem stepenu. U naše naslijeđe iz tog perioda spadaju predstave o svijetu, naučne tradicije i zakonodavni koncepti začinjeni aromama šizoidnog shvatanja realnosti. Uprkos činjenici što pisana djela šizoidnih autora sadrže u sebi gorenavedene nedostatke, ili čak otvoreno formulisane šizoidne deklaracije koje za specijaliste mogu da predstavljaju sasvim dovoljna upozorenja, prosječan čitaoc njih ne prihvata kao jedan pogled na realnost zahvaćen ovom anomalijom, nego radije kao jednu ideju prema kojoj on treba da zauzme neki stav koji je baziran na njegovim ubjeđenjima i rezonovanju. To je prva greška. Ova previše pojednostavljena šema, lišena psiholoških boja i zasnovana na lako dostupnim podacima, vrši jedan intenzivan uticaj na pojedince koji su nedovoljno kritički nastrojeni, često frustrirani usljed svog lošeg prilagođavanja društvu, kulturno zapostavljeni, ili koji se karakterišu određenim psihičkim nedostacima. Drugi bivaju podstaknuti na kritiku baziranu na njihovom zdravom razumu, mada ni njima, takođe, ne uspijeva da shvate suštinske uzroke ovog problema.... Među osobama koje prihvataju sadržaje ovakvih dijela, možemo razlikovati dva posebna tipa apercepcije: kritički-korektivni i patološki. Ljudi koji imaju normalan osjećaj za psihološku realnost skloni su inkorporaciji onih važnijih elemenata iz tih dijela. Oni će takođe trivijalizirati očigledne greške i nadomiještati šizoidne propuste uz pomoć svog mnogo bogatijeg pogleda na svijet. To onda vodi do jedne razumnije, odmjerenije, pa tako i kreativnije interpretacije, ali ne potpuno oslobođene uticaja grešaka koje su gore navedene. [Ne dešava li se nešto slično i kad normalan čovjek čita tzv. ?svete knjige??!?] Patološko prihvatanje se manifestuje kod individua sa različitim poremećajima, bilo da su oni naslijedni ili stečeni, kao i kod mnogih ljudi sa iskrivljenom ličnošću i onih kojima je nanesena neka društvena nepravda.... Šizoidija tako igra suštinsku ulogu kao jedan od faktora u genezi zla koje ugrožava naš savremeni svijet. Zadatak psihoterapije u takvom svijetu trebao bi podrazumijevati da se posljedice ovog zla eliminišu što god stručnije je to moguće.... U ponerološkom procesu ovog patokratskog fenomena, karakteropatične individue prihvataju ideologije stvarane od strane doktrinara, često šizoidnih ljudi, pretaču ih u jedan aktivni propagandni oblik i proširuju sa jednim patološkim egoizmom i paranoidnom netolerancijom svake filozofije koja se ne slaže s njihovom. [...] kraj izvoda *** Šizoidne psihopate često imaju tendenciju da provociraju ili se izazivački ponašaju, ?traže dlaku u jajetu? kad se o kritikovanju drugih ljudi radi; u stalnoj su potrazi za greškama kod drugih a svoj pogled na realnost prezentiraju na način kao da se tu radi o jednom golom činjeničnom stanju, dok istovremeno zaobilaze ili ignorišu sve one činjenice koje bi mogle da ukazuju na suprotno. Često su skloni da uvjeravaju slušaoca da imaju i dokaze o onome što tvrde ili zastupaju, dok ih u suštini nemaju. Uporno odbijaju da priznaju vrijednost drugih, odnosno, da potvrde da i ono što neki drugi rade može da bude pozitivno. Oni same sebe uvijek prezentiraju kao ?eksperte?, sve s ciljem kako bi nadvladali ličnost slušaoca i zadobili kontolu nad njim. Veoma uporno ponavljaju da su oni ti koji su u pravu, sve dok ta njihova ?pravda? ne izmori slušaoca (ili čitaoca) i on tako popusti pred njom, pogotovo ukoliko se sve to obavlja uz svesrdnu pomoć njegovih saradnika (ili pristalica). U mnogim slučajevima oni oko sebe vješto organizuju tzv. ?grčki hor? odnosno individue koje su njihovi pobornici i koje obično, spontano ili sa zadatkom, trebaju glasno da mu plješću i verbalno ili pismeno da ga podržavaju, odnosno, šire njegove ?doktrine?. Šizoid će često ostvarivati ?ekskluzivne? veze s nekima od ciljanih individua (koje su kobajagi bazirane na međusobnom povjerenju, pouzadanosti ili zaslugama). To može ići čak i do te mjere da će on među svojim slušaocima (ili sljedbenicima) pokušati stvoriti ?takmičarsku atmosferu,? uvodeći neku vrstu njihovog rangiranja ? dok bi oni istovremeno trebali posvećivati svoju pažnju tome - ?ko će mu biti bliži, odnosno, zadobiti njegovu naklonost?. Njihova manipulacija često uključuje i igranje uloge žrtve, koju neki navodno uporno proganjaju želeći da je unište, pogotovo kad se od njih traže neki dokazi za nebuloze koje šire oko sebe ili ih se uhvati u laži. Cilj šizoida je Moć, Vlast, Kontrola, Dominacija i Potčinjavanje drugih. Svoje ciljeve ostvaruju uz pomoć raznoraznih sredstava uključujući verbalno psihičko omekšavanje drugih, pokušavajući kod njih da prouzrokuju osjećaj nesigurnosti, straha, stida, blamaže, krivice, poniženja itd. a istovremeno će da negiraju kako je to dio njihove ?standardne operativne procedure?. Najomiljenija taktika šizoida je da okreću ljude jedne protiv drugih. Kad im uspije da zav ade ljude, to im onda pruža neku vrstu perverznog samozadovoljenja, pogotovo kad posmatraju kako se ovi međusobno glože. Istovremeno, stalnim stvaranjem intriga i konflikata, oni odvlače pažnju sa samih sebe, odnosno, stvarnog izvora problema. Oni će tada često da nastupe i kao ?glas razuma? u razrješavanju konflikta kojeg su sami stvorili i na taj način će prikupljati nove poene kod svojih žrtava. Šizoidi su stručnjaci za distorziju čovjekove percepcije. Često će npr. pokušati da izazovu negativan odnos drugih prema osobi na koju ciljaju, a to rade njenim podrivanjem tj. stvaranjem opšte sumnje u vezi nje, uz pomoć jednog vještog iskrivljavanja nebitnih činjenica, izražavanja lažne zabrinutosti itd. Ovdje se radi se o jednom trovanju ljudskog uma kojem se veoma teško suprostaviti jer je ono prilično suptilno i kao takvo ono je veoma teško za uočiti. Tako, u večini slučajeva prilično dugo potraje to dok njihove žrtve ne dođu pameti, (ukoliko uopšte dođu?!), odnosno, uspiju da vide kroz tu njegovu varljivu masku i shvate da ih ovaj koristi kao pijune. Šizoid sebe predstavlja jedinim pouzdanim izvorom informacija. Dovođenje u pitanje kredibiliteta njegovih informacija ili njihovih izvora oni automatski shvataju kao uvredu, jer treba samo po sebi da se podrazumijeva da oni dobijaju informacije ?iz prve ruke? a ti njihovi izvori su ponekad obavijeni i velom misterije. Često će ciljanu individuu javno označavati neznalicom, neodgovornom, nestabilnom, ovisnom, nepažljivom, nesigurnom, nepouzdanom, naivnom itd. ? neprestano ukazujući na neke njene slabosti, koristeći se iskrivljavanjem činjenica ili fabrikacijom ?dokaza? u smislu ukazivanja na neprimjereno ponašanja date osobe. S obzirom da većina ljudi ima jednu ?sklonost ka traču? (bez tendencije za provjerom informacija), takve ?vijesti? mogu prilično brzo i da se šire. Dakle, u večini slučajeva tu se radi o najobičnijim projekcijama. Cilj svega toga je da se izmanipuliše percepcija slušaoca ili čitaoca, te da se formira jedna vrsta njegove zavisnosti, tako da on onda počinje da se oslanja isključivo na šizoida kao na jedini izvor pouzdanih informacija, dok istovremeno prestaje da vjeruje svim drugima. Svaku osobu koja uspije da se otrgne od te zavisnosti, šizoid će pokušati da ocrni koliko god je to moguće i kad god mu se za to ukaže prilika. Kad se šizoid nađe satjeran u čošak i u opasnosti da bude raskrinkan, on se onda brzo prebacuje iz svoje klasične arogantne, ohole i nadmene poze u ?jadan ja? modus operandi, proglašava se žrtvom privlačeći pažnju na sebe i manipulišući ljude igrajući na njihova osjećanja krivice, sažaljenja, empatije itd. Naravno, one koji su ih razotkrili, oni će neprestano pokušavati da degradiraju ili da ih etiketiraju kao lažove, paranoike itd? Izvor. https://galaksija.blogspot.com/2006/03/izoidna-psihopatija.html
  • 08.05.2009. 06:45h

    Član safirisMerlin8 Nije pristojno da je komentar duži od autorovog članka, ali obzirom da sam autor, uzela sam si tu slobodu da odgovorim DeVeT na postavljeno pitanje.Namjerno nisam stavila pod novi članak.
  • 08.05.2009. 07:20h

    Član paskoMerlin1

    svima

    čitam i razmišljam koliko boli i ega na jednom mjestu... neću komentirati, davati dijagnoze, jer to je ionako subjektivno, ali moje laičko mišljenje je da se duhovni rast vidi po davanju i primanju komentara, a ne po tuđim citatima...eto, i moj mali egić se javio pa odoh nazad po svoju krustalnu kuglu
  • 08.05.2009. 07:33h

    Član safirisMerlin8

    pasko

    I bol je put do svjetlosti, zar ne...
  • 08.05.2009. 07:56h

    Član paskoMerlin1

    safiris

    vidjela sam te na konvenciji, a na portalu čitam tvoje pjesme i baš mi je žao što te je to toliko pogodilo...kakva velika, a krhka ženica...svima nama nešto u životu fali kad ovoliko visimo na portalu, a i pisanje je svojevrsna psihoterapija...pusti sve, sumnjam da dinaja nešto loše misli već jednostavno analizira i secira sve i uvijek, pa te vjerojatno to i iritira...umanji joj važnost i komentari će ti postati smiješni...
  • 08.05.2009. 08:18h

    Član safirisMerlin8

    pasko

    ha,ha, sad si me nasmijala sa ovm veliko a krhko:):):) Da ,pogodilo me. jer nije prvi puta, i ponavlja se,i ponavlja se i ponavlja se.Pogodila me vaša zajednička šutljivost, pozivanje na duhovnost i pozitivu.Zar misliš da je duhovno ne reči glasno kada je dosta nedoličnih riječi, bilo sa moje strane ili nečije druge strane.Najlakše je okrenuti glavu i reči kako to sve nije vaš /naš zajednički problem.Pa zašto onda dolazimo ovdje, nego da se družimo i zajednički rastemo.Nitko na ovom portalu nije prosvjetljen, svi se još razvijamo. Da li si primjetila, kako ljudi u ovakvim trenucima, kada bi trebali jasno i glasno izreči što misle, stavljaju poruke gurua, ljubavi, mira, jer lakše se sakriti iza drevnih mudrosti, daj ih sada primjeni kada si u škripcu.E , to je već malo teže.Moj odabir je akcija, možda nekome izgleda to pogrešno, ali to je moj vlastiti odabir.Ego, duša, srce, um, što već, nije važno, ali taj teret ne želim nositi na svojim leđima,želim se olakšati dok još mogu i na vrijeme.Tu svoju osobinu ne doživljavam kao krhkost, već snagu, jer stojim iza svega napisanoga. Vidiš, ovdje ni molitva nije pomogla...ili je, barem meni, olakšala sam si dušu i to na veliko...ko što bi rekli drugovi duhovnjaci, čiščenje na djelu...a ima toga još za počistiti:):):)
  • 08.05.2009. 08:23h

    Član borivojMerlin4

    i dalje po starom...

    pokvareno i bezobrazno, nemoralno i podjebavajuće, dosoljavajuće i poklopčavajuće, bolesno i egoistično komentiranje, s anđeoskim i božanskim naglascima razvodnjavajuće, velom maglovenja prekriveno blebetanje, veličajući i braneći status magicusa, sve to pod upitnikom ???, čista su preseravanja i perverzija... dvoličnost, poltronstvo, i licemjerje, pretakanje iz šupljeg u prazno, s puno bla, bla, bla... koje li ponižavajuće gadosti s kojima se susrećem u nekim komentarima... postoje osobe zdrave i one druge, preko crte, - bolesne!... kamo vi pripadate ???... opredelite se... skrb o magicusu i braniti magicus, mogu preuzeti na sebe samo oni s ukusnom mjerom, tolerancijom i moralnošću, samo i isključivo oplemenjena bića i to svojom dobrotom, istinom i ljepotom u LJUBAVI... sve ostalo je luk i voda... razmislite o svom statusu i promjenite se...
  • 08.05.2009. 08:39h

    Član borivojMerlin4 tako i moj prijatelj na predizbornom letku piše: ---------------------------- VLADIMIR BEBIĆ u vječnoj borbi za LJUDSKA PRAVA budi dobar ljubi ljude pomozi sirotima i pričaj ISTINU pa makar OSTAO SAM ------------------- tko su sirote, zna se, ima li ih u hrvatskoj, - zna se... ------------------- pojašnjenja tu više nisu potrebna i svaki idiot to dobro zna... ili zna ili se pravi blesav... -------------------- tako vam je to dragi svi vi moji veliki ili mali: poltroni, dvoličnjaci, licemjeri, i oni ostali...
  • 08.05.2009. 08:46h

    Član gemini1Merlin3 Dragi moji, puno je riječi ovdje napisano, energije i slova - zar nije bolje da se svi volimo i toleriramo svoje različitosti? Pa svi trebaju biti složni, da bi Zemlja mogla zasjati, a ne ovako ... Nije čudo da se iz Svemira žele umiješati i srediti ovdje sve na svoj način. Lijepo si dajte ruku i pusu i pomirite se. Sigurno su ružne riječi pale u žaru ili nerazumijevanju. I meni se događalo da me se krivo shvati i sada mi se događa. Svatko ima svoj kut gledanja. A mnogi smo preosjetljivi pa izreagiramo, a mnogi možda \"pikaju\" da bi vidjeli reakcije ili jer im je dosadno, ili jer žele spoznati što misli druga strana ... Ima nas svakakvih u Svemiru, zamislite kad bi se svi pograbili tko bi ostao? A inače diskusija i rasprava nije naodmet. Poznajem jednu osobu čiji djed bi ušao u birtiju i odmah se sa svima posvađao da bi vidio tko mu je prijatelj a tko nije. Čarobnjacima, Zemljanima i vanzemaljcima Puseeeeeeeeeeeeeee
  • 08.05.2009. 08:47h

    Član gemini1Merlin3 Kako prije ili kasnije SVI trebaju uzaći, ne zaboravite: SAMO PROMATRAJTE ne komentirajte, ne zamjerajte i ne kritizirajte.
  • 08.05.2009. 09:09h

    Član devetMerlin6

    @vajran

    više mi se sviđa ...tvoje objašnjenje...\"šizoidne psihe\"...ili ti ga šizoidne psihopatologije....:)))...
  • 08.05.2009. 09:22h

    Član devetMerlin6

    @Safiris

    hvala na trudu...i objašnjenu ..iz navedenog može se zaključiti dosta toga...i naravno izvesti ..puno toga..ovisi kako tko na koji način to gleda...mene osobno je sad jako zaintrigirala jedna misao...mislim odgovor je prenesen s jednog bloga...bloger..???..ah...no ajmo dalje... prema MKB ( Međunarodna klasifikacija bolesti ) ili ti ga...International Classification of Disease (ICD)....su za simptome ove bolesti uzeli ove crte ličnosti ili osobnosti...pa kako slijedi... strogost..samopouzdanje...osjećajnost...ljubomora....nepovjerenje...impulzivnost...traženje pažnje...ovisnost...svadljivost...agresivnost...suosjećajnost...eto..pa sad ajmo dalje...naravno vrlo lako možemo se sjetiti suprotnih pojmova..i kad povučemo iniju između dva suprotstavljena pojma...gdje bi smjestila sebe...ili mene..???.... u svakom slučaju ...hvala na obajšnjenju..
  • 08.05.2009. 09:25h

    Član tigrusMerlin3 Da, i ja sam u opisu te bolesti prepoznao i sebe i sve ostale koje poznajem, uživo i virtualno! A čak i komentari same Safiris i Dinaje ulaze pod definiciju. Znači... svi smo šizoidno psihotični... Lijepo je pasko rekla - da nam kaj ne fali ne bi stalno visili na ovom portalu... :-)))))
  • 08.05.2009. 09:28h

    Član devetMerlin6

    @tigrus

    nemoj se ljutiti ..ali tebe nisam pitao za mišljenje ..i dao si joj odgovor unaprijed...zato ti evo jedan ( 1 ) ..iz šaptanja... P.S. da si žensko za ovo bi dobio pusu...ovako ..
  • 08.05.2009. 09:35h

    Član safirisMerlin8

    DeVeT

    Nije mi namjera svrstavati ljude u kategorije, u zdravstvu radim 25 godina, i kada bih dopustila svakoj šizoidnoj osobi da se iživljava na meni, ne bih dobro prošla.Bolest nije tu da se nekoga stavi na stup srama, ali niti ja nisam nečija vreča za boks, na kojoj će ispražnjavati svoje frustracije.
  • 08.05.2009. 09:40h

    Član safirisMerlin8

    Tigrus

    Definicija je širok pojam.Svatko nek pročita i nađe ono što ga interesira.Recimo, meni nije palo na pamet da ikoga drugog potražim u toj definiciji.Dinaju sam našla, barem što se tiče njezine komunikacije usmjerene prema meni.
  • 08.05.2009. 09:55h

    Član devetMerlin6

    @Safiris

    citiram...\"Nije mi namjera svrstavati ljude u kategorije, u zdravstvu radim 25 godina, i kada bih dopustila svakoj šizoidnoj osobi da se iživljava na meni, ne bih dobro prošla. Bolest nije tu da se nekoga stavi na stup srama\".... ( ali to upravo činiš daješ nekome etiketu bolesnika, ili u nedostatku argumenata ideš s niskim udarcima )....citiram...\"ali niti ja nisam nečija vreča za boks, na kojoj će ispražnjavati svoje frustracije\"....( tu si u pravu slažem se s tobom )... P.S. evo obečajem više neću...vršiti raščlambu ..tko je što rekao ...tko je što mislio...ne bježim od rasprave...no ova je za mene zaključena..i kao pravi gerilac idem u druge borbe...
  • 08.05.2009. 09:56h

    Član taraMerlin4 Odlične diskusije, argumenti i protuargumenti! baš je zabavno i poučno čitati!
  • 08.05.2009. 10:07h

    Član borivojMerlin4 za nekog sve ovo igrarija i sprdaju se... neka im tako i bude... poruka mirjane krmar: Bez osmijeha ne izlazi van.Osmijeh je najlijepši ukras na licu svakog čovjeka.Daruj ga svima! ništa ne košta ,a puno daje. Mirjana
  • 08.05.2009. 10:10h

    Član mkrmarMerlin6

    Hvala Boro!

    Osmijeh svima,lijep je dan.Dovoljno da budemo sretni.
  • 08.05.2009. 10:11h

    Član safirisMerlin8

    DeVeT

    Slažem se sa tobom apsolutno u svemu.Daj mi kaži, molim te, koliko sam puta zamolila Dinaju da me zaobiđe.Tada si bio tih,kao i ostali.Koliko puta sam prešla preko njezinih provokativnih komentara.Niti tada nisi ništa rekao, kao niti većina.Kada je omalovažavala moje pjesme, i dalje si šutke promatrao.I opet, nisi bio jedini.Ne očekujem podršku u smislu da se izabere strana, ali da se na vrijeme upozori tko griješe, da to očekujem. A niski udarci.To je moj izbor.Drugi obraz je dovoljno izudaran da kažem;dosta! Koliko se sjećam, nisam joj ja postavila dijagnozu, moje riječi su bile da je njezino ponašanje bolesno i da to treba liječiti.Još uvijek stojim iza tih riječi. Još te molim za odgovor.Ovo po pitanju nedostatka argumenta da dajem niske udarce.Koji nedostatak argumenata je u pitanju.Za niske udarce mi je jasno.
  • 08.05.2009. 10:25h

    Član tigrusMerlin3 Safiris, kad su ljutnja i ogorčenost na snazi, povlače se i razum i duša. OK, i za takve emocije treba napraviti prostora, ali ipak bi trebalo zadržati mjesta za svjesnost da je to samo val, prolazni val, i da se ne radi identifikacija s takvim osjećajima, niti da se donose dugoročne prosudbe na temelju tih kratkih titraja. A imam osjećaj da ti to upravo sada radiš. Eto, tražila si da se upozori kad se griješi pa dobronamjerno stavljam ovu opasku. Kao osoba koja radi na sebi znaš da situacije koje privućemo nisu slučajne, već da imaju neko značenje za nas. Dinaja je tebi komplement, očito je da ti imaš nešto tu za raščistiti - TI! Pusti Dinaju - ne možeš očekivati da se ona promijeni ili da ona nešto napravi, a da bi tebi bilo dobro. To je shizoidno i narcisoidno istovremeno. Ovo je TVOJ i samo tvoj zadatak i lekcija, pa budi mudra i iskoristi je, ne da završiš u ljutnji i ogorčenosti (jer, po zakonu privlačenja, ponovit će ti se to ponovno, s nekom drugom osobom), već se pokušaj bar malo umiriti i vidjeti što tebi sve ovo treba značiti, koja je poruka, kakva lekcija. Siguiran sam kad U SEBI razrješiš taj konflikt da će Dinaja ili bilo tko drugo jednostavno odsklizati od tebe... A evo, izbor je uvijek na nama, možemo ovako i onako. Samo znam da dugotrajna ljutnja i zamjeranje nikamo ne vode, a na putu si da to kod tebe tako postane... šteta bi bilo...
  • 08.05.2009. 10:27h

    Član tigrusMerlin3 Kako u žargonu velimo \"NEMOJ ŠIZITI!\" Je l\' to slučajno ima veze s onom gore definicijom ??? ;-)
  • 08.05.2009. 10:50h

    Član safirisMerlin8

    Tigrus

    Ne znam...ako tebi ova moja rasprava liči na šizenje onda je valjda tako... imaš bolji uvid u sve, neosoban... a što se tiče ove gore definicije, ne bježim od toga da posjedujem i dio te osobnosti ...
  • 08.05.2009. 10:59h

    Član karolinaMerlin0 Evo i konkretne zamolbe gdji Dinaji vec stoti put koji se provlaci u raznim izjavama kroz razne forme. Gdja Dinaja, povucite se malo od svojih komentara na svačije postove. Pokušajte bar kao psihičku vježbu samokontrole, se malo pritajiti, ako već ne možete otići. Ušutite konačno ovdje. To je vec toliko puta na mnoge nacine od vas zamoljeno, doslovno zamoljeno..
  • 08.05.2009. 11:02h

    Član devetMerlin6

    @Safiris

    iako sam rekao da neću...odgovarati...napraviti ću još ovu iznimku pa ću ti odgovoriti na sva tvoja pitanja...CITIRAM ..\"Daj mi kaži, molim te, koliko sam puta zamolila Dinaju da me zaobiđe.Tada si bio tih,kao i ostali.Koliko puta sam prešla preko njezinih provokativnih komentara.Niti tada nisi ništa rekao, kao niti većina.Kada je omalovažavala moje pjesme, i dalje si šutke promatrao....ovo moram napisati velikim slovima samo radi bolje vidljivosti...inače da ne protumačiš da vičem...ne vičem ...NEZNAM..JER NE PRATIM SVE RASPRAVE NITI SVE ČLANKE...NE KOMENTIRAM ČESTO...NITI ŽELIM BITI SUDAC..BILO KOME..PA PREMA TOME I U OVOM SLUČAJU..AKO TI MOJE KOMENTARE SAD KOJE PIŠEM DOŽIVLJAVAŠ KAO NAPAD NA SEBE...MOGU TI SAMO REĆI DA GRIJEŠIŠ..JER NISU UPERENI PREMA TEBI..NITI BILO KOME DRUGOM...ISTO TAKO NE SVRSTAVAM SE NA NITI JEDNU STRANU...NE BRANIM @dinaju...NE BRANIM TEBE.. CITIRAM ....Ne očekujem podršku u smislu da se izabere strana, ali da se na vrijeme upozori tko griješe, da to očekujem.\"....TKO SAM JA DA OCJENJUJEM TKO GRIJEŠI A TKO NE...???...POSTOJE PRAVILA PORTALA...KOLIKO JA VIDIM ONA NISU PREKRŠENA...PA PREMA TOME..???... citiram ....\"A niski udarci.To je moj izbor.\"....NO COMMENT... citiram ....\"Drugi obraz je dovoljno izudaran da kažem;dosta! Koliko se sjećam, nisam joj ja postavila dijagnozu, moje riječi su bile da je njezino ponašanje bolesno i da to treba liječiti.\"...SLAŽEM SE S TOBOM ..DRUGI OBRAZ DOSTA....BOLEST JE ...DIJAGNOZA..OSIM AKO NIJE REČENA U ..SLENGU... citiram ....\"Još uvijek stojim iza tih riječi.\"...TVOJ IZBOR....citiram...\"Još te molim za odgovor.Ovo po pitanju nedostatka argumenta da dajem niske udarce.Koji nedostatak argumenata je u pitanju.Za niske udarce mi je jasno.\"....SAMA SI NAPISALA ( ČITAJ GORE )..DA SI IZABRALA NISKE UDARCE KAO SVOJ IZBOR...PA PREMA TOME ..NEMAM ŠTO DODATI...KONSTRUKTIVNA RASPRAVA...DA..NEARGUMENTIRANA ...A POGOTOVO UVRIJEĐUJUĆA...NE..( NPR...ETIKETIRANJE DA JE NETKO ..BOLESTAN )... evo nadam se da sam odgovorio ..na sva tvoja pitanja..i da moje odgovore ne smatraš kao napad na tebe...a isto tako da moje odgovore ne smatraš ...kao obranu ...@dinaje...
  • 08.05.2009. 11:04h

    Član tigrusMerlin3

    karolina

    Kako možeš od ikoga to tražiti???? Ako te smetaju nečiji komentari jednostavno ih ignoriraj ili poradi onda na sebi, jer svaka stvar koja nas smeta govori da i u nama nešto čuči za odraditi... Kako bi se ti osjećala da od tebe tražim da prestaneš komentirati jer mi tvoji komentari nisu baš nešto? Nije ugodno, jel\' da!?
  • 08.05.2009. 11:06h

    Član tigrusMerlin3 A ono što sam napisao Safiris u zadnjem komentaru upućenom njoj, vrijedi i za tebe Dinaja, ali obratno! Ako nešto ne razumiješ ili ne slažeš se s tim, vidi zašto je to tako prije nego \"pozoveš na objašnjenje\". Mislim da nema potrebe aludirati na to isto onda na drugim mjestima, u komentarima pod drugim člancima i u zasebnim tekstovima...
  • 08.05.2009. 11:07h

    Član tigrusMerlin3 Obje ustvari se trebate okrenuti k sebi i malo zapitati što je to u meni, koji dio je toliko osjetljiv da reagia na ovakav način?
  • 08.05.2009. 11:10h

    Član tigrusMerlin3 Obje ste mi drage, neću nikad zauzimati strane, i govorim vam ovo jer mi je stalo do vas... uostalom, nije slučajno što ste obje dobile moje slike... PA MISLIM DA JE VRIJEME DA ZASTANETE, DUBOKO UDAHNETE I MALO SE PRIMIRITE S EMOCIJAMA, S KOMENTIRANJEM I PODBADANJEM... OKRENITE SE K SEBI!
  • 08.05.2009. 11:11h

    Član lavicaMerlin1

    ovo je nepravda!

    Rijetko reagiram ali jucer sam morala. Takvo zlonamjerno seciranje necije pjesme nisam jos nikad vidjela i ne razumijem zasto je tako tesko shvatiti da to nije bilo u redu i da je ucinjena nepravda prema Safiris...
  • 08.05.2009. 11:19h

    Član safirisMerlin8

    DeVeT

    Hvala na odgovoru.Problem je u meni i mojim očekivanjima.Ipak, nisam još shvatila NEARGUMENTIRANU RASPARAVU.Ali ne zamaraj se.Ono što je za mene argument, nekome je pošalica ...ili obratno.Tvoje komentare ne tumačim kao napad.Slobodan si izreči što god misliš i želiš.Kad god to poželiš.Kao bilo tko ovdje...Samo si uzimam i isto takvo pravo, ništa više.
  • 08.05.2009. 11:20h

    Član tigrusMerlin3 Lavica, to i jest nepravda prema Safiris! No, njihovo povuci-potegni traje već duže vremena i nema veze samo s tim seciranjem pjesme, koje je btw. nastalo tek NAKON što se ova rasprava ovdje već dobrano zahuktala. Prema tome, nije seciranje bilo povod, već posljedica ove rasprave...
  • 08.05.2009. 11:23h

    Član safirisMerlin8

    Lavice

    Ma pusti, ako uzmemo pravilo, sve se vraća, sve se plaća,jednog dana... kad tad sve dođe svakome na naplatu.Ovo je valjda neki moj karmički dug.Tebi hvala,od srca!!!
  • 08.05.2009. 11:29h

    Član borivojMerlin4

    koristim pravo da još jednom ponovim...

    JER KROZ KOMENTARE PRIMJEĆUJEM DA SE I DALJE POJEDINCI DOBRANO BLESAVE! BIT ĆE DA IM JE TO U KRVI, PAK NEMREJU ZAJT IZ TOGA. PONOVIT ĆU ! i dalje po starom... borivoj 8.05.2009 08:23 h pokvareno i bezobrazno, nemoralno i podjebavajuće, dosoljavajuće i poklopčavajuće, bolesno i egoistično komentiranje, s anđeoskim i božanskim naglascima razvodnjavajuće, velom maglovenja prekriveno blebetanje, veličajući i braneći status magicusa, sve to pod upitnikom ???, čista su preseravanja i perverzija... dvoličnost, poltronstvo, i licemjerje, pretakanje iz šupljeg u prazno, s puno bla, bla, bla... koje li ponižavajuće gadosti s kojima se susrećem u nekim komentarima... postoje osobe zdrave i one druge, preko crte, - bolesne!... kamo vi pripadate ???... opredelite se... skrb o magicusu i braniti magicus, mogu preuzeti na sebe samo oni s ukusnom mjerom, tolerancijom i moralnošću, samo i isključivo oplemenjena bića i to svojom dobrotom, istinom i ljepotom u LJUBAVI... sve ostalo je luk i voda... razmislite o svom statusu i promjenite se...
  • 08.05.2009. 11:32h

    Član borivojMerlin4 u dragu safiris ne dotičiti se, jer ona nikome nije ništa skrivila ni po kojem pitanju. prema tome, ako ima imalo onog ljudskog i pravičnog u vama prekint ćete s polemikom safiris dragoj puseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... ljubomori i zavisti nikad kraja...
  • 08.05.2009. 11:49h

    Član borivojMerlin4 ajd da vas vidim i na temi siromaštvo: https://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=21538 kad treba potpisati koju peticiju u korist sirotinje ili one djece u palestini tad vas je malo pod isprikom: NESMIJEM!?
  • 08.05.2009. 11:53h

    Član safirisMerlin8

    Bojkiću

    Nisam ti danas ni za svjetlosni zagrljaj, mogao bi te spaliti, a to neću.Znaš kak se veli, kad se stari panj zapali, tko će ga gasiti:):):)ovo staro-čitaj drevno!
  • 08.05.2009. 12:00h

    Član borivojMerlin4 ljubim te srećo draga... puseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... ima i mnogo gorih stvari od ove, a ovo je samo LEMUNAD! sa papanima nemoj imati posla i ne sekirikaj se.... ti si svemir, kozmos, univerzum !... ostali niš koristi i u crnu rupu upali, iz nje ni makac...
  • 08.05.2009. 12:09h

    Član safirisMerlin8 eh, da, no sikiriki, meditacija i reiki...
  • 08.05.2009. 12:19h

    Član safirisMerlin8

    Tigrus

    Ovo mi je zadnji komentar.Mislim da si krivo shvatio.Seciranje pjesme je bio povod mojoj reakciji, a rasprava je krenula nakon prijave tog seciranja, samo nisam navela cijeli njezin članak.Malo analiziram komentare.I slažem sve na svoje mjesto.Kraj.
  • 08.05.2009. 12:29h

    Član tigrusMerlin3 Ups, da, tek sad sam vidio da je tako kako kažeš... jučer sam mislio da je bilo naknadno jer sam njen članak vidio kasnije od ovoga... Ajoj... ...kad se sjetim kako smo mi u srednjoj na lektiri secirali pjesme slavnih pjesnika.... i kad sam dobio 1 jer sam napisao da je pjesma bezvezna i da je autor bezveze potrošio tintu... :-) Svatko tko istupa s nekim radom treba biti spreman na seciranje, uvijek će se naći neki koji će to raditi...
  • 08.05.2009. 12:36h

    Član devetMerlin6

    @borivoj

    papan te napravio...takvog blesavog...
  • 08.05.2009. 13:03h

    Član sirenaMerlin1 htjela sam nešto reći ali prošao mi je momenat...ne ide ako samo ne ide...eto tako...
  • 08.05.2009. 13:53h

    Član karolinaMerlin0 Tigrus Pravis se lud ili ne uvažavas kontekst. Odgovaras na nešto sto nije niti rečeno. Prebacuješ loptu (ne samo ti) gdje nije niti u igri. Nije samo u pitanje što nekog smeta, već činjenice o kojima je ovdje riječ. A tema je Dinajini komentari način, smisao, spuštanje, omalovažavanje i izvrtanje, većinu drugih napisa..Na to se stalno mnogi osvrću, opominju i vrlo često nanovo brane svoje teme koje ona sustavno deklasira. Toliko je to evidentno čitajući nanovo njene osvrte. Molba ili apel svako može tumačiti kako hoće, i svakako i za to treba imati petlje. Mnogi bi odahnuli. A i nanovo se javljali većina koja baš zbog toga se prestala javljati, jer je vječno Dinajin komentar ispod svakog posta. Pa to jej već degutantno, koliki su je tražili da prestane.. Ne mora te nešto smetati da se osudiš reći svoj stav, razlozi mogu biti svakojaki pa i da šizoidno komentiranje i napise mogu i takvo okvalificirati, bez da mene i neke to dodiruje. Ako je nešto neugodno to su upravo isti i stalno ego-tripni komentari od Dinaje. Safiris je jedina imala više petlje stvari postaviti kakve većinom jesu i dokazive su ako čitaš skoro te komentare. U tom kontekstu je i zamoljena da se malo primiri, makne ili savlada od tih jezikovih slatkorječivih i slanih. Svojih komentara. Znaći Molimo vas Dinaja prestanite komentirati tuđe postove..I ne javljajte s eako je moguće više.
  • 08.05.2009. 14:01h

    Član tigrusMerlin3 Tako mi se čini da je Dinaja jedno veliko zrcalo! A kad se nekome ne svidi odraz razbio bi zrcalo...
  • 08.05.2009. 14:40h

    Član karolinaMerlin0 opet ne razumijes i ne čitaš Tigruse. Citati i izreke nisu tema. To što se tebi cini nije kostruktivna komunikacija na zadanu temu, o kojoj je riječ i o jasnom sadržaju na koji se ukazuje. A tema je Dinajini komentari način, smisao, spuštanje, omalovažavanje i izvrtanje, većinu drugih napisa. Na to se stalno mnogi osvrću, opominju i vrlo često nanovo brane svoje teme koje ona sustavno deklasira. Toliko je to evidentno čitajući nanovo njene osvrte. To se može komentirati i reči svoj stav bez sviđanja i ne sviđanja.
  • 08.05.2009. 17:01h

    Član kajaMerlin5 Šaljem svima ROZE naočale .... :-)))
  • 08.05.2009. 17:31h

    Član paskoMerlin1 nemam ništa protiv ni za safiris niti za dinaju i mislim da njih dvije to mogu ako žele rješiti, a s druge strane ne vidim ni što bi trebale riješiti...svatko ima pravo na davanje komentara i stvar je osobnosti kakvi će oni biti i kako će ih netko primiti...sumnjam da se dinaja svako jutro budi sa mišlju i željom da nekome zagorča dan... a i mi smo ponekad razdražljivi pa nam je ovo okidač... sama sam sebi smješna kad se zakačim na komentare, jer ovo je samo još jedan TV, a ne stvaran život...mi nismo ni prijatelji niti poznanici, pa čemu takva očekivanja i razočaranja ?
  • 03.04.2011. 21:20h

    Član shadowofsoulMerlin11

SADRŽAJ UPISAO

Član SafirisMerlin8 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana safiris dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U OŽUJKU...

OŽUJAK...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    "Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore, i grada ovog sigurnog." Kur'an

    24.03.2024. 19:53h
  • Član bglavacbglavac

    Cvjetnica. Idemo posvetiti maslinovu grančicu. Lijep dan vam želim!

    24.03.2024. 06:34h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Lp

    21.03.2024. 06:56h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je i Dan očeva. Sretno!

    19.03.2024. 08:06h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je blagdan sv. Josipa. Sretan imendan svima koji nose to ime. Lp

    19.03.2024. 08:03h
  • Član bglavacbglavac

    Sretan vam dan žena , drage moje žene. Lp

    08.03.2024. 06:52h
  • Član iridairida

    a najavili su nam olujno vrijeme..., ali hvala ti, i tebi ugodan dan...:-)))

    04.03.2024. 14:15h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSong of SilenceSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiSmart studioHipnoza ZagrebSvijet jogeInfo izlogMagnezij tajne

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info

Siromaštvo