Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član iris

Upisao:

iris

OBJAVLJENO:

PROČITANO

851

PUTA

OD 14.01.2018.

Soja sos loš za srce

Soja sos loš za srce
Treći tip prehrane, "istočni režim", u kojem se zastupljeni tofu i soja sos, malo utječe na infarkt. Tofu sadrži tvari koje štite srce, ali ih anulira soja sos, s visokim udjelom soli, prema istraživanju objavljenom u Circulation, časopisu American Heart Association.

Iako je 'istočna prehrana' u pravilu najzdravija, sos nije najzdravija namirnica

Prehrana bogata voćem i povrćem smanjuje opasnosti od srčanih tegoba, a slana i pržena hrana ih povećavaju, bez obzira o kojem se kontinentu radilo, prema međunarodnom istraživanju objavljenom u ponedjeljak.

Za to istraživanje, nazvano Interheart, znanstvenici su pratili 16.000 pacijenata koji su preživjeli infarkt između 1999. i 2003. u cijelom svijetu, za razliku od ranijih radova koji su razmatrali samo oboljele u razvijenim zemljama, objasnio je jedan od glavnih autora tog istraživanja Salim Yusuf, prenosi AFP.

Pacijenti su ispunili i upitnik o prehrambenim navikama, na temelju 19 skupina hrane koji sadrže dobre i one sastojke koji štete zdravlju vodeći računa o prehrambenim sklonostima svake zemlje.

Istraživači su otkrili da ovisnici o prženoj hrani, slanim grickalicama, jajima i mesu, "zapadnog" režima nose dodatnih 35 posto opasnosti od infarkta od onih koji jedu malo ili uopće ne jedu prženu hranu i meso, bez obzira na zemlju u kojoj žive.

Osobe koje poštuju "oprezan režim" bogat sirovim ili kuhanim povrćem i voćem, imaju 30 posto manje izgleda da će doživjeti srčani udar od onih koje jedu malo voća i povrća, naglašava istraživanje.

Treći tip prehrane, "istočni režim", u kojem se zastupljeni tofu i soja sos, malo utječe na infarkt. Tofu sadrži tvari koje štite srce, ali ih anulira soja sos, s visokim udjelom soli, prema istraživanju objavljenom u Circulation, časopisu American Heart Association.

"Ranije smo vodili istraživanja u zapadnim zemljama u kojima su srčane bolesti prevladavale prije 25 od 30 godina", rekao je profesor Yusuf s medicinskog sveučilišta McMaster u Kanadi.

"Ali broj srčanih udara sve je veći u zemljama u razvoju, gdje 80 posto karidovaskularnih bolesti pogađa stanovnike siromašnijih ili zemalja s prosječnim primanjima, djelomično i jer sve više ljudi prihvaća zapadni tip prehrane", zaključio je. (hina/metro-portal)

www.metro.hr

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U LIPNJU...

LIPANJ...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Dragi magicusi, želim vam sretan i glagoslovljen današnji blagdan Tijelovo. Budite u miru i ljubavi. Lp

    04.06.2026. 07:39h
  • Član bglavacbglavac

    Dragi magicusi, dobrodošli u mjesec lipanj. Neka vam je svaki korak blagoslovljen. Lp

    01.06.2026. 08:19h
  • Član bglavacbglavac

    Dragi magicusi želim vam lijepu, sretnu i blagoslovljenu nedjelju. Lp

    17.05.2026. 07:46h
  • Član bglavacbglavac

    Koji divan dan. Broj posjeta portalu s današnjim danom je 80.014.553 . Želim vam lijepu i blagoslovljenu nedjelju. Lp

    19.04.2026. 08:01h
  • Član bglavacbglavac

    Dragi svi sretan vam i blagoslovljen ovaj dan!!

    29.03.2026. 06:22h
  • Član vanessavanessa

    vanessa ✿ *L.p Hvala svima , hvala Irida

    15.03.2026. 16:04h
  • Član bglavacbglavac

    Sretna vam nedjelja dragi naši magicusi. Lp

    15.03.2026. 08:04h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info